Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn.: „Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie” w ramach projektu RPZP.09.01.00-32-0002/18 współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020

Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-252 Koszalin, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3406542 , fax. 94 3423339
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
    ul. Niepodległości 44-48
    75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3406542, fax. 94 3423339
    REGON: 00029075900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szgichp.ires.pl/19139/19139/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SAmodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn.: „Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie” w ramach projektu RPZP.09.01.00-32-0002/18 współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Nazwa nadana zamówieniu: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn.: „Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie” w ramach projektu RPZP.09.01.00-32-0002/18 współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020” 3.2. Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z rozliczaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie Centrum Opieki Długoterminowej. Generalnym wykonawcą w formuje zaprojektuj i wybuduj jest konsorcjum PB „BUDOMAL” Słowik, Subalski, Zięba S. J., 75-254 Koszalin, ul. Franciszkańska 18, PP-HU „MATEXIM” Heidner i Wspólnicy S. J., 78-200 Białogard, ul. Królowej Jadwigi 4. Wartość inwestycji (robót budowlanych): 18 481 570 zł brutto. W ramach wykonania przedmiotu umowy Inspektor Nadzoru zobowiązany jest w szczególności do: a) na etapie budowy: - konsultacji, doradztwa technicznego przy projektach wykonawczych; - codziennej obecności, przy udziale koordynatora Zamawiającego, na terenie budowy przez okres realizacji Zadania Inwestycyjnego w dni robocze; - sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; - kontrolowania w sposób ciągły, jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej; - bieżącego kompletowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. w celu niezwłocznego przekazania Zamawiającemu; - niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót budowlanych na Zadaniu Inwestycyjnym, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów oraz przedstawienia propozycji działań mających na celu ich uniknięcie a także zapobieżenie wystąpieniu podobnych zagrożeń w trakcie dalszej realizacji robót budowlanych; - kontrolowania czy Wykonawca przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz czy utrzymuje porządek na terenie budowy; - udzielania Wykonawcy wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; - uczestnictwo w naradach na budowie omawiających dotychczasowy postęp prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca, Inspektor Nadzoru, Zamawiający, Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie maksymalnie do 3 dni od dnia narady; - organizowania i przewodniczenia naradom technicznym oraz sporządzanie protokołów z tych narad, protokół należy przedstawić Zamawiającemu w terminie do 3 dni od daty posiedzenia; - opiniowania i przedstawiania Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i Harmonogramu płatności, przedstawionego przez Wykonawcę oraz wnioskowanie o ewentualne jego zmiany w trakcie trwania budowy; - monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót; - kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów; - nadzorowania robót wykonywanych przez Wykonawcę; - zlecania Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości; - dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; - sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; - poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę; - bezstronnego i obiektywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym dotyczącym realizacji zadania; - przedstawienia Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek robót, dla których nie przewidziano cen jednostkowych w umowie z Wykonawcą; - przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; - poświadczenia terminu zakończenia robót; - dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; - powiadamiania Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; - prowadzenia bieżącej kontroli zadania; - zapewnienia, przeprowadzenia i nadzorowania wymaganych prób i rozruchów technologicznych; - zarządzania finansowego, tj. sporządzania raportów miesięcznych z określeniem zaawansowania prac oraz rozliczenia finansowe inwestycji; - innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związanych bezpośrednio z realizacją Zadania Inwestycyjnego. b) na etapie po zakończeniu budowy: - weryfikacji kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót oraz sporządzenie stosownych protokołów odbioru; - dokonania odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; - rozliczenie rzeczowe i finansowe zadania, w tym sporządzenie raportu końcowego z realizacji zadania w terminie 30 dni po odbiorze końcowym bądź po odbiorze robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań żądanych przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia żądania; c) w okresie gwarancji dla Zadania Inwestycyjnego: - uczestniczenie w corocznych przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji zadania oraz w odbiorze gwarancyjnym a w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądów bądź odbioru wystąpienia wad, także uczestniczenie w odbiorze od Wykonawcy robót związanych z usunięciem ujawnionych wad. Zamawiający powiadomi Inspektora Nadzoru o terminach przeglądów gwarancyjnych oraz odbiorów robót czy odbioru gwarancyjnego na 7 dni przed wyznaczonym terminem. Dokumentacja projektowa inwestycji objętej nadzorem inwestorskim stanowi złącznik do niniejszej SIWZ. Przewidywany czas trwania robót budowlanych: Wykonanie całości prac budowlanych do dnia 30 września 2022 r. 3.3 KOD CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 3.4 Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.), nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i samie te zadania realizują.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Wykaz osób do oceny w kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru wyznaczonego do realizacji zamówienia publicznego, o którym mowa w pkt. 11.2. B rozdz. II SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – sporządzony na/wg załącznika Nr 6 do SIWZ 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 5. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 5 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 6. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 4 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach