Przetargi.pl
"Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji obejmującej przebudowę drogi gminnej w Piechaninie nr 576087P w zakresie specjalności telekomunikacyjnej”

Gmina Czempiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-020 Czempiń, ks. Jerzego Popiełuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 826 703, , fax. 61 282 63 02
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czempiń
    ks. Jerzego Popiełuszki 25
    64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie
    tel. 612 826 703, , fax. 61 282 63 02
    REGON: 63125928700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji obejmującej przebudowę drogi gminnej w Piechaninie nr 576087P w zakresie specjalności telekomunikacyjnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót telekomunikacyjnych dla zadania: Przebudowa drogi gminnej w Piechaninie nr 576087P. Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadań polegających na wykonaniu inwestycji w formule zaprojektuj i wybuduj. Opis i parametry techniczne elementów zadania podlegających nadzorowi inwestorskiemu: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie drogi gminnej od świetlicy wiejskiej do ostatnich zabudowań w Piechaninie na działkach nr ewid. 168, 185 obręb Piechanin. Klasa techniczna: D. Droga przebiega od świetlicy wiejskiej do ostatnich zabudowań (do granicy pomiędzy działkami nr ewid. 157 i 158, obręb Piechanin) oraz wykonanie światłowodu wraz z przyłączami na odcinku od początku działki nr ewid. 197/21 do ostatnich zabudowań (do granicy pomiędzy dz. nr ewid. 157 i 158 obręb Piechanin). W ramach przebudowy należy wykonać następujące prace: • wykonanie jezdni z betonu asfaltowego, • podbudowa z tłucznia łamanego 0-63 mm o grubości 20 cm, • warstwa odcinająca z piasku o grubości 20 cm, • zjazdy na nieruchomości zabudowane położone wzdłuż przedmiotowej drogi z kostki betonowej o grubości 8 cm, a na pola z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, • lokalne poszerzenie na łukach, • wykonanie poboczy z destruktu lub kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm, • korekta odwodnienia powierzchniowego (formowanie i umocnienie rowu chłonno-odparowującego), • wprowadzenie oznakowania pionowego i poziomego, • wykonanie progu zwalniającego • położenie światłowodu metodą wykopu otwartego w poboczu drogi gminnej na głębokości 0,70 – 1,00 m Stan istniejący: Droga posiada nawierzchnię gruntową. Pas drogowy ma zmienną szerokość: 5,9 m – 17,4 m. Droga ma nieregularne pobocza gruntowe. Na początku odcinka droga dowiązana jest do nawierzchni z betonu asfaltowego. W pasie drogowym drogi gminnej zlokalizowana jest infrastruktura obca niezwiązana z obsługą drogi: • sieć wodociągowa, • sieć gazowa, • sieć telekomunikacyjna, w tym światłowód, • sieć kanalizacji sanitarnej. Podstawowe wskaźniki projektowe: • klasa drogi ( ulicy ) - D (dojazdowa) • projektowana szerokość jezdni - od 5,50m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt. 8.4 ppkt 1) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) pkt. 8.4 ppkt 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.6 Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 8.4 ppkt 1), składa dokument, o którym mowa w pkt. 8.5 ppkt 1)a, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach