Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 51220 E w m. Domaradzyn, gm. Głowno

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2010-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 51220 E w m. Domaradzyn, gm. Głowno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5120 E w m. Domaradzyn, gm. Głowno.Nadzór inspektorski będący przedmiotem zamówienia sprawowany będzie w pasie drogi powiatowej Nr 5120 E w m. Domaradzyn, gm. Głowno, na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 5118 E w kierunku m. Bratoszewice. Nadzór inspektorski obejmuje następujący zakres robót budowlanych: 1 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni 4000,00 m2 2 Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 4,0 cm 4030,00 m2 3 Wjazdy w ul. dochodząc, z kruszywa łamanego, gr. 15,00 cm 150,00 m2 4 Ścięcie i profilowanie poboczy, wraz z uzupełnieniem ubytków tłuczniem kamiennym lub destruktem asfaltowym, obustronnie 2000,00 m2 Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl, lub w siedzibie Zamawiającego, Zgierz, ul. Sadowa 6a, III piętro, pok.305 lub 306. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski przy inwestycji; Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5120 E w m. Domaradzyn, gm. Głowno. Wykonawca jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonania robót z warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach technicznych. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm., i obejmuje w szczególności: a. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; b. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; c. sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających; e. przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; f. potwierdzanie ilości wykonanych robót; g. potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; h. sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i rozliczenie końcowe inwestycji; i. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji; j. inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego. Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu Wykonawcy na roboty budowlane. W ramach zawartej umowy Wykonawca zobowiązuje się również do świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji uprawnień Zamawiającego wynikających z udzielonej gwarancji na roboty budowlane objęte usługą nadzoru inwestorskiego wchodzącego w skład przedmiotu umowy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia z podaniem zakresu prac budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach