Przetargi.pl
Dobudowa klatki schodowej do budynku DPS w celu przystosowania do aktualnych wymogów przeciwpożarowych wraz z montażem instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych.

2 Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 90-640 Łódź, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 632 22 03 , fax. 0-42 632 22 74
  • Data zamieszczenia: 2010-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 2 Dom Pomocy Społecznej
    ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32 32
    90-640 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 632 22 03, fax. 0-42 632 22 74
    REGON: 00029588600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2dps.lodz.w.interia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa klatki schodowej do budynku DPS w celu przystosowania do aktualnych wymogów przeciwpożarowych wraz z montażem instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dobudowa klatki schodowej do budynku DPS w celu przystosowania do aktualnych wymogów przeciwpożarowych wraz z montażem instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych. 1. Zakres robót obejmuje budowę nowej zewnętrznej (ewakuacyjnej) klatki schodowej na dziedzińcu 2 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Strzelców Kaniowskich 32. Ewakuacja przebiegać będzie poprzez istniejące pokoje do likwidacji po jednym na każdym piętrze. W miejscu projektowanej klatki należy rozebrać po dwa pola balkonowe istniejącej galerii zewnętrznej na wszystkich kondygnacjach wraz z demontażem zadaszenia nad nimi. Należy usunąć przypowierzchniową warstwę terenu pod zabudowę zewnętrznej klatki schodowej (tj.: asfaltu, kostki cementowej oraz nasypu niebudowlanego), posadowić fundamenty klatki schodowej oraz uzupełnić płyty balkonowe przy klatce schodowej). Dodatkowo przewiduje się przebudowę istniejących instalacji służących ochronie przeciwpożarowej, tj.: - montaż drzwi przeciwpożarowych i okien oddymiających - demontaż istniejącej instalacji systemu sygnalizacji pożaru - montaż instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru - montaż instalacji sterowania wentylacji oddymiającej - montaż instalacji oświetlenia ewakuacyjnego - modernizacja istniejącej rozdzielni głównej poprzez instalację głównego wyłącznika prądu oraz dodatkowe pola rozdzielcze RG. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzi również przesunięcie balustrady do duszy schodów w klatce frontowej. 2.Z zakresu przedmiotowego postępowania wyłączana jest realizacja części sanitarnej uwzględnionej w Projekcie budowlanym oraz obudowa strychu do odporności ogniowej (opis w część budowlano - architektonicznej pkt. 2.4 ppkt. 10). 3.Szczegółowy wykaz prac do wykonania oraz zestawienie materiałów określone zostało w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz w dokumentacji projektowej, na którą składa się projekt budowlany (PB), przedmiar robót. 4.Zakres prac obejmuje ponadto: wytyczenie geodezyjne klatki w terenie, przygotowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej i budowlano-instalacyjnej, sprzątanie, zabezpieczenie oraz oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz inne roboty wynikające ze STWiOR oraz PB. Teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. 5.Po stronie Wykonawcy leżą koszty: wytyczenia geodezyjnego nowej klatki, inwentaryzacji budowlanej, organizacji placu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wywozu gruzu i opłat za składowanie na wysypisku oraz inne koszty związane z realizacją zamówienia, w szczególności koszty zabezpieczenia terenu pod zaplecze budowy i składu materiałów, koszty korzystania z wody i energii elektrycznej dla celów budowlanych, koszty uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót a także inne koszty, które mogą powstać w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidziane przez Wykonawcę na etapie złożenia oferty, niezbędne do realizacji zamówienia. Po stronie Wykonawcy leżą wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowo-kosztorysowej jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. 6.Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. 7.Przed wykonaniem wyceny należy dokonać wizji lokalnej na wymienionym w Specyfikacji obiekcie: - 2 Dom Pomocy Społecznej, Łódź, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32, w celu szczegółowego sprawdzenia warunków wykonania zamówienia, jak również dokładnego sprawdzenia dokumentacji projektowej i porównania jej z przedmiarem robót. 8.Roboty budowlane objęte zamówieniem muszą zostać wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1180, z późn. zm.) dokumentacją projektową, przepisami BHP i przepisami przeciwpożarowymi dla tego rodzaju robót (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych - Dz. U. 2003. nr 47, poz. 401), warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, postanowieniami kosztorysu ofertowego oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 9.Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi 36 miesiące, licząc od daty podpisania przez obie strony Umowy protokołu odbioru końcowego przedmiotu Umowy bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancyjnego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2dps.lodz.w.interia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach