Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem: Modernizacja ulic na terenie miasta Marki.

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05270 Marki, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7811003 wew. 660 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95
    05270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7811003 wew. 660, fax. 7811378
    REGON: 52600900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem: Modernizacja ulic na terenie miasta Marki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Modernizacja ulic na terenie miasta Marki 2.Zakres prac, będących przedmiotem umowy obejmuje nadzór nad modernizacją następujących ulic: 1)Fiołkowa, Letnia, Łąkówek, Niecała, Poprzeczna, Ziołowa. 2)Staszica, Kołłątaja, Równa wraz z kanalizacją deszczową. - zgodnie z dokumentacją techniczną zmieszczoną na stronie http://bip.marki.pl/pl/bip/przetargi/2017/9. W ramach nadzoru inwestorskiego Inspektor zobowiązany jest m.in. do: 1.uczestniczenia w przekazywaniu protokolarnym terenu budowy wykonawcy robót, 2.reprezentowania zamawiającego na budowie, sprawowania kontroli zgodności realizacji budowy z dokumentacją techniczną, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 3.nadzoru nad ścisłym przestrzeganiem przez wykonawcę robót harmonogramu rzeczowo – terminowego, 4.sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu (sprawdzania atestów, świadectw jakości, wyników badań dostarczanych elementów); 5.sprawdzania i odbierania robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu, 6.dokonywania wpisów w dzienniku budowy, 7.udziału w czynnościach odbioru końcowego, 8.nadzoru nad organizacją ruchu drogowego na czas realizacji robót, 9.współdziałania z zamawiającym w zakresie rozpatrywania sporów z wykonawcą wynikających z realizacji umowy na roboty; 10.potwierdzenia usunięcia ewentualnych wad jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy. Szczegółowy zakres pełnienia funkcji i obowiązków Inspektora Nadzoru zawiera załącznik nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach