Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem parkingu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2014-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem parkingu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem parkingu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad: 1. Robotami rozbiórkowymi: rozbiórka istniejących nawierzchni z trylinki, betonu asfaltowego wraz z podbudową, krawężników - z transportem gruzu na odległość do 5 km i utylizacją. 2. Robotami ziemnymi z zagęszczeniem koryta gruntowego. 3. Wykonaniem nawierzchni placu przed wejściem do szkoły oraz parkingu z szarej kostki betonowej gr. 8 cm (linie wydzielające stanowiska w kolorze czerwonym) na podsypce cementowo-piaskowej, warstwie podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5mm, warstwie wzmacniającej podłoże gr. 25cm z gruntu stabilizowanego cementem C3/4. 4. Wykonaniem ścieku z dwóch rzędów kostki betonowej gr. 8cm posadowionego na ławie betonowej C12/15. 5. Wykonaniem odwodnienia nawierzchni placu poprzez studzienki ściekowe o śr. fi500mm z osadnikiem bez syfonu i włazem, z włączeniem do istniejącej studni kanalizacji deszczowej rurą PCV fi200mm. 6. Wykonaniem chodnika z czerwonej kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz warstwie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa gr. 10cm. 7. Montażem krawężników betonowych o wym.15x30 oraz oporników o wym. 12x25 posadowionych na ławie betonowej. 8. Montażem obrzeży o wym. 8x30 na podsypce cementowo-piaskowej. 9. Wykonaniem instalacji oświetlenia parkingu wraz z montażem ledowych, parkowych latarń oświetleniowych. 10.Wykonaniem instalacji zasilającej wraz z montażem szlabanu i aluminiowych kolumn z dzwonkiem. 11. Robotami wykończeniowymi: plantowanie, humusowanie skarp z obsianiem, regulacje wysokościowe. 12. Wykonaniem dokumentacji powykonawczej. 13. Prowadzeniem przez wykonawcę robót księgi obmiaru robót, 14. Wykonaniem kosztorysów powykonawczych oraz ich zatwierdzanie. II. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzenie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowywanie i udział w odbiorze robót, 4. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 6. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7. kontrola jakości i terminowości wykonania robót, 8. sprawdzanie, weryfikowanie i potwierdzanie ilości w księdze obmiaru robót, 9. sprawdzanie, weryfikowanie i potwierdzanie kosztorysów powykonawczych, 10. udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót - minimum raz w tygodniu oraz na każde wezwanie zamawiającego, 11. kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 12. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 13. udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji, 14. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. III. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. projekt architektoniczno-budowlany - branża drogowa - załącznik nr 8, 2. projekt architektoniczno-budowlany - branża elektryczna - załącznik nr 9, 3. projekt architektoniczno-budowlany - branża architektura i konstrukcja - załącznik nr 10, 4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża drogowa - załącznik nr 11, 5. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża elektryczna - załącznik nr 12, 6. przedmiar robót drogowych - załącznik nr 13, 7. przedmiar robót elektrycznych - załącznik nr 14, 8. dokumenty formalno-prawne - załącznik nr 15. Rozbudowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 9 jest częścią dokumentacji projektowej pn. Modernizacja wejścia głównego do Szkoły Podstawowej nr 9 wraz z parkingiem. Przedmiotowe postępowanie dotyczy nadzoru wyłącznie nad rozbudową parkingu, natomiast modernizacja wejścia głównego do szkoły została już zrealizowana. W zakresie pełnienia nadzoru nad robotami elektrycznymi do zadań wykonawcy należy nadzór nad wykonaniem instalacji elektrycznej oświetlenia parkingu wraz z montażem lamp oraz montażem szlabanu np. typu Came G4000. IV. Inne wymagania. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej w terenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach