Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie trybuny - sektor dla gości wraz z ogrodzeniem i toaletami na Stadionie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2014-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie trybuny - sektor dla gości wraz z ogrodzeniem i toaletami na Stadionie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie trybuny - sektor dla gości wraz z ogrodzeniem i toaletami na Stadionie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim. I. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad: 1. robotami rozbiórkowymi, w zakres których należy: - rozbiórka istniejących starych trybun na nasypie ziemnym, - rozbiórka ogrodzenia stadionowego w rejonie toalet i trybuny dla gości, - rozbiórka nawierzchni asfaltowej na koronie stadionu, - rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych przy budynku toalet wraz z murkami balustradowymi, - roboty rozbiórkowe związane z budynkiem toalet (skuciem okładzin ściennych oraz posadzek, rozbiórką wewnętrznych ścian kabin toalet, demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż sprzętu sanitarnego i instalacji wewnętrznych, skucie i obniżenie poziomu posadzki oraz wykucie nowych okien, skucie tynków zewnętrznych, rozbiórka obróbek blacharskich i pokrycia dachu), 2. robotami ziemnymi (wyrównaniem wału ziemnego i skarpy z przygotowaniem geometrii pod planowane trybuny, wykrojeniem części skarpy przy budynku toalet dla realizacji schodów zewnętrznych, wykonaniem podsypek żwirowych, zagospodarowaniem stref buforowych i skarpy frontowej) 3. robotami remontowo-budowlanymi związanymi z adaptacją i remontem budynku toalet, w zakres których należy: - nadbudowa części ścian przy schodach zewnętrznych, - ściany wewnętrzne - adaptacja ścian istniejących, wymurowanie ścianek działowych, roboty tynkarskie, montaż systemowych kabin - wykonanie okładzin ściennych z płytek do wys. 2,00 m, - roboty posadzkowe: wykonaniem podkładów betonowych, izolacją z papy termozgrzewalnej, warstw wyrównawczych oraz okładzin z płytek gresowych mrozoodpornych na zaprawie klejowej, - wykonanie sufitu podwieszanego wraz z oświetleniem sufitowym oraz kratkami wentylacyjnymi, - montaż nowej stolarki okiennej (aluminiowej) i drzwiowej (zewnętrznej aluminiowej, wewnętrznej konfekcjonowanej), - wykonanie izolacji termicznej stropodachu wraz z nowym pokryciem dachu (20 cm styropapy PW11/A + 2 x papa termozgrzewalna), obróbkami blacharskimi tytanowo-cynkowymi, rynnami i rurami spustowymi (tytanowo-cynkowymi), - roboty elewacyjne, zewnętrzne - docieplenie ścian gr. 10 cm + tynk zewnętrzny silikonowy + malowanie farbami fasadowymi, - wymiana instalacji wewnętrznych: wod.-kan., elektryczna, wentylacja wraz z montażem osprzętu, 4. wykonaniem nowych schodów zewnętrznych na koronę stadionu (schody i ściany nośne przyschodowe monolityczne z betonu architektonicznego lub prefabrykowane, izolacja przeciwwodna elementów konstrukcyjnych podziemnych, wykonanie pochwytów balustradowych ze stali nierdzewnej, odwodnienie wejścia poprzez odwodnienie z włączeniem do kanalizacji deszczowej lub studni chłonnej), 5. robotami drogowymi i towarzyszącymi - realizacja nawierzchni drogowych poziomych (korona stadionu z kostki betonowej gr. min. 10cm na podbudowie betonowej), 6. wykonaniem wandaloodpornych ogrodzeń stadionowych, 7. robotami remontowo-budowlanymi związanymi z realizacją nowych trybun-widowni z elementów prefabrykowanych (wykonanie podkładów betonowych, montaż prefabrykatów żelbetowych na ustabilizowanym wale ziemnym, wykonanie monolitycznych klinów oraz schodów między poszczególnymi sekcjami trybun, wykonanie murków i cokołów żelbetowych pod trybuny, uszczelnienie połączeń elementów żelbetowych silikonem oraz malowanie trybun specjalnymi farbami do żelbetów, montaż siedzisk z tworzyw sztucznych do prefabrykatów żelbetowych) 8. wykonaniem dokumentacji powykonawczej, 9. prowadzeniem przez wykonawcę księgi obmiaru robót, 10. wykonaniem kosztorysów powykonawczych oraz ich zatwierdzanie. II. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzenie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowywanie i udział w odbiorze robót, 4. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 6. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7. kontrola jakości i terminowości wykonania robót, 8. sprawdzanie, weryfikowanie i potwierdzanie ilości w księdze obmiaru robót, 9. sprawdzanie, weryfikowanie i potwierdzanie kosztorysów powykonawczych, 10. potwierdzanie temperatury powietrza w książce pomiaru temperatur, 11. udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót - minimum raz w tygodniu oraz na każde wezwanie zamawiającego, 12. kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 13. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 14. udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji, 15. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski III. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. Projekt techniczno-wykonawczy - branża architektoniczna - załącznik nr 8, 2. Projekt techniczno-wykonawczy - branża konstrukcyjna - załącznik nr 9, 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10, 4. Przedmiar robót w wersji pdf. - załącznik nr 11, 5. Przedmiar robót w wersji ath. - załącznik nr 12. IV. Inne wymagania. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach