Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi branży drogowej

Gmina Chrzanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (32)7585101 , fax. +48(32)6233786
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. +48 (32)7585101, fax. +48(32)6233786
    REGON: 276257943
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / zamówienia publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi branży drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi branży drogowej. 2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. 3.Część I: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi dla zadania pn. „Zagospodarowanie terenu przy Żłobku Miejskim wraz z dojazdem na Osiedlu Północ” w zakresie zgodnym z wydaną przez Starostę Chrzanowskiego w dniu 14.08.2017 r. Decyzją nr 512/2017 o pozwoleniu na budowę. 4. Część II: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi dla zadania pn. „Rozbudowa drogi ul. 29 Listopada wraz z budową skrzyżowania (rondo) wraz z budową połączenia z drogą krajową DK 79 ul. Krakowską poprzez wlot nowoprojektowanej ul. Zielonej” w zakresie zgodnym z wydanymi przez Starostę Chrzanowskiego decyzją nr 3/2017 z dnia 09.06.2017 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz decyzją nr 4/2017 z dnia 12.07.2017 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Roboty budowlane dla zadania realizowane będą z udziałem środków z Funduszu Dróg Samorządowych. 5. Część III: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi dla zadania pn. „Budowa parkingu przy ul. 29 Listopada w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. 29 Listopada wraz ze skrzyżowaniem z ul. 3-go Maja” na podstawie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę nr 48/2017 z dnia 26.01.2017 r. wydanej przez Starostę Chrzanowskiego. Roboty budowlane dla zadania realizowane będą z udziałem środków z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020:Oś 7 – Infrastruktura transportowa, 7.2 Transport kolejowy, Poddziałanie 7.2. Infrastruktura dla obsługi podróżnych – spr. 6. Wykonawca zobowiązuje się pełnić funkcję Inspektora Nadzoru w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2019, poz. 1189 ze zm.) nadzór inwestorski nad realizacją ww. zadań inwestycyjnych. W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację zadania w zakresie wykonania robót budowlanych. 7. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: Część I: 1) budowę nowej nawierzchni z kostki brukowej na 3 odcinkach o łącznej długości ok. 250 mb i szerokości 5,0 - 6,0 m, 2) budowa chodnika dla pieszych o szerokości 2 m z kostki brukowej, 3) budowa miejsc postojowych wraz z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych z kostki brukowej, 4) budowa ścieżek dla pieszych o szerokości 1,5 m z kostki brukowej, 5) budowa zjazdu publicznego z drogi ul. Mieszka I, 6) przebudowa i budowa słupów elektroenergetycznych oświetlenia linii kablowej nN, 7) przebudowa i budowa infrastruktury podziemnej sieci kablowych elektroenergetycznych sN i nN, 8) zabezpieczenie kanalizacji teletechnicznej, 9) budowa wpustów deszczowych. Dokumentację dla ww. zakresu zawiera załącznik nr 9: - załącznik nr 9A – Projekt budowlany - załącznik nr 9B – Projekt wykonawczy - załącznik nr 9C – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9D – Przedmiar robót - załącznik nr 9E – Decyzja o pozwoleniu na budowę - załącznik nr 9F – Docelowa organizacja ruchu Część II: 1) Budowę ronda 6-cio wlotowego wraz z rozbudową i budową jezdni następujących ulic: a) ul. 29 Listopada N- droga gminna, klasy technicznej L b) ul. 3-go Maja- droga gminna, klasy technicznej L, c) ul. Osiedlowa W (zachodnia, wzdłuż torów PKP)- droga gminna, klasy technicznej D, d) ul. 29 Listopada S- droga gminna, klasy technicznej L, e) projektowany łącznik - droga gminna, klasy technicznej L, f) ul. Osiedlowa E - droga gminna, klasy technicznej D, g) Wycinkę kolidujących drzew h) Rozbiórki istniejących nawierzchni jezdni i chodników wraz z obramowaniami, zdjęcie warstwy humusu. i) Wykonanie chodników, ścieżek rowerowych, wysepek dzielących wraz z odpowiednimi obramowaniami. j) Budowę pasów postojowych w ramach pasa drogowego ulic. k) Budowę zjazdów. l) Rozbudowę, przebudowę lub zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu. m) Rozbudowę systemu odwodnienia poprzez wykonanie: korytek ściekowych liniowych, ścieków betonowych oraz drenaży francuskich. n) Budowę kanału technologicznego. o) Wykonanie elementów organizacji ruchu. p) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej. 2) Budowę nowego wlotu ul. Zielonej stanowiącej dojazd do miejsc postojowych wraz z budową chodników obustronnych: 1) Budowę 34 miejsc postojowych 2) Budowę 2 zjazdów publicznych 3) Wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją 4) W zakresie sieci uzbrojenia: - przebudowa i budowa kanalizacji deszczowej -przebudowa sieci elektroenergetycznych oraz rozbudowa oświetlenia ulicznego - rozbudowa oświetlenia ulicznego - budowa kanału technologicznego - roboty rozbiórkowe Dokumentację dla ww. zakresu zawiera załącznik nr 10: - załącznik nr 10A – Projekt budowlany - załącznik nr 10B – Projekt wykonawczy - załącznik nr 10C – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 10D – Przedmiar robót - załącznik nr 10E – Decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych - załącznik nr 10F – Docelowa organizacja ruchu Część III: Budowę parkingu: 1) 40 miejsc postojowych dla samochodów osobowych (w tym 35 miejsc o wymiarach 2,50 m x 5,00 m oraz 5 miejsc postojowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,60 m x 5,00 m), 2) wykonanie ciągu komunikacyjnego jako infrastruktury towarzyszącej, 3) wykonanie elementów organizacji ruchu: oznakowanie poziome, pionowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu w postaci segmentowych przejść dla pieszych oraz płyt chodnikowych dla niewidomych i słabowidzących, 4) budowę kanalizacji deszczowej – system odwodnienia (studzienki ściekowe z wpustami, przykanaliki, studnie rewizyjne), 5) budowę oświetlenia terenu, 6) przebudowę linii kablowej teletechnicznej, 7) zabezpieczenie istniejącego gazociągu i zabudowę sączków węchowych, 8) wykonanie chodnika o zmiennej szerokości 1,5 m – 2,0 m, 9) budowę systemu parkingowego, 10) wykonanie i montaż 3 szt. tablic, 11) roboty wykończeniowe. Dokumentację dla ww. zakresu zawiera załącznik nr 11: - załącznik nr 11A – Projekt budowlano-wykonawczy wraz z projektem organizacji ruchu - załącznik nr 11B – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 11C – Przedmiar robót - załącznik nr 11D – Decyzja o pozwoleniu na budowę 8. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli — inspektorów nadzoru zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane i warunkami pozwolenia na budowę; 2) Zatwierdzanie finansowego protokołu odbioru robót sporządzonego przez Wykonawcę robót będącego podstawą fakturowania robót przez Wykonawcę. 3) Rozliczenie końcowe finansowe robót budowlanych zgodnie z umową z Wykonawcą robót. 4) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej wykonania z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami w tym dotyczącymi BHP i p. poż., Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz z zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych umową z częstotliwością określoną w ofercie, tj. …………….., nie mniej niż 3 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy urzędu, co będzie potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego wpisem do ewidencji pobytów. 5) Kontrola prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 6) Sprawdzanie jakości wykonanych robót, robót zanikających, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; opiniowanie wniosków materiałowych Wykonawcy robót budowlanych w terminie do 7 dni od otrzymania wniosku, 7) Całościowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego i finansowego wykonanych robót budowlanych; 8) Sprawdzenie i akceptacja dokumentacji powykonawczej dostarczonej przez wykonawcę; 9) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; 10) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych; 11) Dokumentowanie opóźnień stosownymi protokołami lub wpisami w Dzienniku Budowy; 12) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem; 13) Wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Zamawiającego (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i pozyskanie zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; 14)Organizowanie oraz przewodniczenie cyklicznym naradom koordynacyjnym, na każde wezwanie zamawiającego, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, z udziałem przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy oraz innych zaproszonych osób; celem narad będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót, terminy narad będzie ustalał Zamawiający i powiadomi o nich Inspektora Nadzoru z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Obowiązkiem inspektora nadzoru będzie także sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 7 dni; 15) Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska; 16) Wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i obowiązującymi przepisami; 17) Sprawdzenie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 18) Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji; 19) Monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; 20) W razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych działając ściśle w porozumieniu z Zamawiającym spisanie z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego protokołu konieczności, podając uzasadnienie spełnienia przesłanek art. 144 ust. 1 Pzp, koszt tych robót i wystąpienie z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby, dla tych robót niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej; 21) W przypadku odstąpienia od umowy z wykonawcą robót udział w sporządzeniu szczegółowego protokołu inwentaryzacji robót w toku, według stanu na dzień odstąpienia, 22) W przypadku odstąpienia od umowy z wykonawcą robót sprawdzenie i zatwierdzenie kosztorysów powykonawczych przygotowanych przez wykonawcę w celu ustalenia należnego wynagrodzenia wykonawcy z tytułu wykonania części umowy, 23) Po zakończeniu etapu inwestycyjnego sprawdzenie jakości i kompletności przygotowanych przez Wykonawcę robót ogólnobudowlanych dokumentów odbiorowych niezbędnych do przeprowadzenia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy i oddania inwestycji do użytkowania, w ilościach i zakresie jaki wynika z prawa budowlanego; 24) Pełnienie nadzoru każdorazowo na żądanie Zamawiającego, przy czym czas pracy osób świadczących usługę winien wyglądać następująco: — inspektor nadzoru branży drogowej - w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego, z częstotliwością określoną w ofercie, tj. …………….., nie mniej niż 3 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy urzędu, co będzie potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego wpisem do ewidencji pobytów. — pozostali inspektorzy nadzoru branżowi — w czasie prowadzenia robót w swojej branży, przy czym konieczność pracy zespołu Inspektora Nadzoru w dni wolne od pracy i/lub w godzinach innych nadliczbowych nie może być podstawą do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 25) W przypadku nieusprawiedliwionej nieobecności na budowie Inspektor Nadzoru zapewni pełnienie nadzoru przez osobę z uprawnieniami wymaganymi SIWZ, co zostanie zgłoszone pisemnie Zamawiającemu. Niezgłoszenie zastępstwa w wykonywaniu obowiązków, określonych umową skutkuje naliczeniem kar, zgodnie z § 8, ust. 1, lit. b). 26) Inspektor Nadzoru przez cały okres trwania umowy zobowiązany jest do zabezpieczenia posiadania aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 9.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie określa wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności w zakresie realizacji zamówienia z uwagi iż charakter czynności, realizowanych w ramach niniejszego zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (2019 r. poz. 1186 ze zm.) działalność obejmującą wykonywanie nadzoru inwestorskiego może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium: - dla Części I w wysokości: 300,00 zł. - dla Części II w wysokości: 3.000,00 zł - dla Części III w wysokości: 400,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3 do SIWZ. 2) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) i 2), (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach