Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacja zdania Rewitalizacja Centrum Miasta Terespol przy ul. Wojska Polskiego 132 w Terespolu

Miasto Terespol ogłasza przetarg

  • Adres: 21-550 Terespol, ul. Czerwonego Krzyża 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3752036 , fax. 83 3752327
  • Data zamieszczenia: 2011-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Terespol
    ul. Czerwonego Krzyża 26 26
    21-550 Terespol, woj. lubelskie
    tel. 83 3752036, fax. 83 3752327
    REGON: 00052917200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/umterespol/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacja zdania Rewitalizacja Centrum Miasta Terespol przy ul. Wojska Polskiego 132 w Terespolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad przedsięwzięciem pn. Rewitalizacja Centrum Miasta Terespol przy ul. Wojska Polskiego 132 w Terespolu. 1. Nadzór inwestorski będzie pełniony w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego oraz przepisów wykonawczych do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zmianami) 2. Inspektor Nadzoru w trakcie pełnienia nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest w szczególności do: 1) reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót, o których mowa w ust. 1 z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) przybycia na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót, 3) udzielania na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót, 4) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 5) sprawdzania kompletności i poprawności dokumentacji powykonawczej. 6) analiza dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych, 7) wyegzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawienia dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, 8) zatwierdzenie, sprawdzanie i uaktualnianie kosztorysu ofertowego i harmonogramu robót Wykonawcy, 9) sprawdzanie czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają wymagane świadectwa i certyfikaty, 10) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robót, 11) organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań przynajmniej 1 raz w miesiącu i ich protokołowanie, 12) weryfikacja, analiza i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę w związku z realizacją zadania, 13) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów budowlanych a w szczególności zapobiegania zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 14) odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; dodatkowo powinien uczestniczyć w odbiorach częściowych i końcowym jak również przygotować i brać udział w odbiorach gotowych obiektów, 15) zawieszenie prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 16) uzgodnienie z Wykonawcą rodzaju dokumentacji powykonawczej; sprawdzenie jej i zatwierdzenie do odbioru, 17) współuczestniczyć w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 3. W ramach nadzoru inwestorskiego należy dostosować godziny pracy do przyszłego wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych minimum 1 raz w tygodniu. 4. Nadzór inwestorski będzie wykonywał, po uzgodnieniu z Zamawiającym wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania. 5. W ramach nadzoru inwestorskiego może wystąpić czasowe zastępstwo w celu uniknięcia zwłoki w realizacji zadania - informacja o zastępstwie musi być przedłożona Zamawiającemu pisemnie i zaakceptowana. 6. Ponadto do obowiązków nadzoru inwestorskiego należy przekazanie terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych i sporządzenie protokołu przekazania placu budowy. 7. W okresie rękojmi i gwarancji (3 lata) Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w przeglądach i naprawach gwarancyjnych bez dodatkowego wynagrodzenia. 8. Inspektor Nadzoru będzie pełnić nadzór inwestorski w następujących branżach: 1) ogólnobudowlanej, 2) sanitarnej, 3) elektrycznej, 4) drogowej, 5) zieleni. 9. Szczegółowy zakres robót budowlanych przedstawiają: 1) dokumentacja techniczna: a) projekty wykonawcze i budowlane, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) przedmiary robót, 10. Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia: 1. Remont budynku przy ul. Wojska Polskiego 132 w Terespolu o kubaturze 5 472,60 m3; - roboty budowlane wewnętrzne, - budowa kotłowni węglowej, - wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej, - wymiana inst. sanitarnych: wod. - kan., c.w.u., centralnego ogrzewania waz z inst. solarną, - budowa przyłączy: wod. - kan. i ciepłowniczego. - remont elewacji, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie przestrzeni stropodachu, - wymiana pokrycia dachu i konstrukcji, 2. Zagospodarowanie terenów zielonych na dz. nr 1463/10, 1463/13, 1909/2 w zakresie: - rozbudowa instalacji oświetlenia terenowego, - utwardzenie terenów komunikacji ze zróżnicowaniem elementów tej posadzki (kostka betonowa: 10x10cm, 10x20cm, płyta chodnikowa: 30x30cm, 35x35cm.) - 2 611,70 m2; - odwodnienie placu (225 m2) czterema wpustami typu aco do studni rozsączającej, - kształtowanie zieleni (wycinka istniejącego drzewostanu o złym stanie zdrowotnym wraz z nasadzeniem zieleni ozdobnej). 3. Wykonanie wraz z montażem dwóch tablic w ramach promocji projektu zgodnie ze specyfikacją szczegółową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 1000,00 zł. (słownie: tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.Dz.U. z 2007r Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Oddział w Terespolu, nr konta 84-8037-1021-0000-0185-2000-0004 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy dołączyć do koperty z ofertą. Kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć (wpiąć) do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18.10.2011 r. do godz. 11:00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy : a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana : odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/umterespol/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach