Przetargi.pl
NADZÓR INWESTORSKI NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU Termomodernizacja budynków Szpitala Kolejowego w Lublinie

Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-468 Lublin, ul. Kruczkowskiego 21
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 531-42-02 , fax. (081) 744 14 64
  • Data zamieszczenia: 2010-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
    ul. Kruczkowskiego 21 21
    20-468 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 531-42-02, fax. (081) 744 14 64
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADZÓR INWESTORSKI NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU Termomodernizacja budynków Szpitala Kolejowego w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji projektu Termomodernizacja budynków Szpitala Kolejowego w Lublinie, obejmującymi m. in. następujące roboty: - wymiana instalacji ciepłej wody, - wymiana centralnego ogrzewania (realizacja poza sezonem grzewczym), - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - ocieplenie ścian i stropodachów, - wykonanie nowego pokrycia dachów, - przebudowa kotłowni gazowo-olejowej Szpitala z zastosowaniem kolektorów słonecznych, systemu kogeneracji i ekonomizera. 2. Projekt termomodernizacji obejmuje prace w budynku Pulmonologii i budynku Głównym. Prace będą prowadzone zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną dla każdego obiektu w zakresie robót budowlanych (docieplenie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) i instalacyjnych . Dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej stanowi Załącznik nr 8, 9 i 10 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje: 3.1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanych inwestycji budowlanych z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno - budowlanymi. 3.2. Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placach budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności. 3.3. Sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 3.4. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania. 3.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano - montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót. 3.6. Z uwagi na krótki termin realizacji projektu tj. do 15 listopada 2010 roku, Zamawiający wymaga obecności inspektorów wszystkich branż na budowie w ilości godzin niezbędnej do prawidłowej realizacji projektu. Zamawiający wymaga dodatkowo pełnej dyspozycyjności w dni ustawowo wolne od pracy. 4. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności: 4.1. Udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy. 4.2. Udział w procesie przygotowania, kompletowania wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych obiektów. 4.3. Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim i, o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych i przekazanych do użytkowania obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. 4.4. W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia rozwiązań wraz z naniesieniem niezbędnych poprawek w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będą w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót). 4.5. Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii; 4.6. Weryfikację, analizę i opiniowanie dokumentacji projektowej na żądanie i w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, w tym dokonywanie, opiniowanie, akceptowanie korekt w dokumentacji. 5. Zakres praw i obowiązków Wykonawcy - zgodnie z art. 25 i 26 Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach