Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania: Przebudową budynku bursy wraz z robotami towarzyszącymi ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele związane z funkcją budynku we Wrześni przy ul. Słowackiego 11, w związku z realizacją zadania „Modernizacja i rozbudowa Centrum Oświatowego w celu realizacji projektu pn.”Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego”

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 62300 Września, ul. Fryderyka Chopina
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6402051, 6404457 , fax. 616 402 051
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Fryderyka Chopina 10
    62300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6402051, 6404457, fax. 616 402 051
    REGON: 63126570000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania: Przebudową budynku bursy wraz z robotami towarzyszącymi ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele związane z funkcją budynku we Wrześni przy ul. Słowackiego 11, w związku z realizacją zadania „Modernizacja i rozbudowa Centrum Oświatowego w celu realizacji projektu pn.”Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania: Przebudową budynku bursy wraz z robotami towarzyszącymi ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele związane z funkcją budynku we Wrześni przy ul. Słowackiego 11, w związku z realizacją zadania „Modernizacja i rozbudowa Centrum Oświatowego w celu realizacji projektu pn.”Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego”” Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1. Usługi inspektora nadzoru w branży ogólnobudowlanej. Część 2. Usługi inspektora nadzoru w branży sanitarnej. Część 3. Usługi inspektora nadzoru w branży instalacji elektrycznych. Część 4. Usługi inspektora nadzoru w branży telekomunikacyjnej. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1. Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zgodnie z zaleceniami i uwagami Zamawiającego; 2. Analiza dokumentacji projektowej oraz budowy; 3. Uczestniczenie w protokólarnym przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót, w terminie określonym w umowie z Wykonawcą robót; 4. Przeprowadzenie kontroli jakości używanych materiałów zgodnie z normami dopuszczającymi materiały do stosowania w budownictwie i obiektach użyteczności publicznej, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez wykonawcę robót certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją budowlano - wykonawczą dla wszystkich wykonywanych robót; 5. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, obowiązkowe uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych; 6. Wymaganie operatów geodezyjnych od wykonawcy robót w przypadku robót instalacji zewnętrznych i przyłączy; 7. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie zdarzenia mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego. Kontrola prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; 8. Niezwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 9. Uzgadnianie pisemnie z Zamawiającym wprowadzenia rozwiązań zamiennych w dokumentacji projektowej, za zgodą projektanta; 10. Współpracy z ornitologiem w zakresie możliwości prowadzenia prac; 11. Potwierdzanie pisemnie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wypłaty wynagrodzenia; 12. Wykonywanie ciągłego nadzoru stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót; 13. Nadzór nad robotami i czynnościami w zakresie przyłączenia do sieci, zgodnie z zawartymi umowami przyłączeniowymi i warunkami technicznymi przyłączenia; 14. Wykonanie czynności nadzoru na terenie objętym nadzorem minimum 2 razy w tygodniu oraz potwierdzenie każdorazowego pobytu na budowie w dzienniku budowy. Każdorazowe niewykonanie czynności nadzoru należy udokumentować np. zwolnieniem lekarskim (L4); 15. Bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego oraz udzielenia pisemnie informacji na żądanie Zamawiającego o stanie realizacji robót; 16. Udział w Radach Budowy organizowanych przez Zamawiającego nie rzadziej niż raz w miesiącu, sporządzanie wraz z Zamawiającym protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich Zamawiającemu i wykonawcy robót budowlanych w terminie do 2 dni po naradzie. Organizowanie roboczych narad w zależności od potrzeb, jednakże nie rzadziej niż co tydzień, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i zapisanymi w dzienniku budowy; 17. Opiniowanie pisemnie wniosków wykonawcy robót, sporządzanie ewentualnych protokołów koniczności ze stosownym uzasadnieniem, określenia ewentualnego dodatkowego zakresu prac oraz wartości; Wykonawca - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, a jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego; 18. Weryfikowanie pisemnie wszelkich kosztorysów ofertowych; 19. Kontrolowanie realizowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa; 20. Zgłaszanie pisemnie Zamawiającemu wszelkich trudności i zagrożeń związanych z realizacją zadania inwestycyjnego i jego terminem zakończenia oraz pisemnie przedstawienie Zamawiającemu rozwiązań umożliwiających zrealizowanie zadania zgodnie z planem wynikającym z zawartych umów; 21. Przekazanie Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zawarcia Umowy dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane i aktualny wpis do właściwego samorządu zawodowego dla branżowych Inspektora/ów Nadzoru wraz z oświadczeniem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, stwierdzającym przyjęcie obowiązku pełnienia nadzoru inwestorskiego nad danymi robotami budowlanymi; 22. Odbiór robót w terminach określonych w umowie na wykonanie robót budowlanych; 23. Potwierdzenie pisemne usunięcia wad lub usterek stwierdzonych podczas dokonywania odbiorów w terminie określonym przez Zamawiającego; 24. Realizowanie wszelkich innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji w szczególności prowadzenie dokumentacji w sposób umożliwiający jej rozliczenie; 25. Reprezentowanie Zamawiającego wobec instytucji zewnętrznych, tylko i wyłącznie w zakresie objętym wydanym przez Zamawiającego odpowiednio dla tego celu pełnomocnictwem, w terminach określonych przez Zamawiającego; 26. Składanie Zamawiającemu raportów pisemnych raz w miesiącu obejmujących w sposób usystematyzowany wszystkie zagadnienia dotyczące inwestycji do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu objętym raportem; 27. Wykonanie inwentaryzacji robót pozostałych do dokończenia zadania inwestycyjnego pn: Przebudową budynku bursy wraz z robotami towarzyszącymi ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele związane z funkcją budynku we Wrześni przy ul. Słowackiego 11 w przypadku rozwiązania, bądź odstąpienia od umowy o wykonanie robót budowlanych, w terminie określonym przez Zamawiającego; 28. Tworzenie bieżącej cyfrowej dokumentacji realizowanego zadania inwestycyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem robót zanikających. Dokumentacja fotograficzna zostanie zaewidencjonowana elektronicznie w plikach w formacie JPG i pogrupowana w katalogach o nazwach umożliwiających łatwe archiwalne zidentyfikowanie zdjęcia i zlokalizowanie objętego nim przedmiotu; 29. Ewidencjonowanie zgłaszanych do zawarcia i zawieranych przez Wykonawcę Robót umów z podwykonawcami i kontrola ich realizacji. Kontrola rozliczeń z podwykonawcami ma na celu uniknięcie narażenia Zamawiającego na podjecie przez niego zobowiązania do zapłaty wynagrodzenia przekraczającego rzeczywisty stan wykonania robót prowadzonych przez Wykonawcę; 30. Działanie w imieniu Zamawiającego i pełnienie roli koordynatora czynności wszystkich inspektorów branżowych w zakresie różnych specjalności. (obowiązek z drugiego członu zdania dotyczy obowiązku inspektora nadzoru ds. ogólnobudowlanych); 31. Wykonawca nie może podejmować decyzji, które skutkowałyby zwiększeniem albo ograniczeniem zakresu robót budowlanych lub wymagałyby zwiększenia lub zmniejszenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót budowlanych. Zmiana zakresu rzeczowego lub finansowego robót musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego; 32. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 1 wzoru Umowy, zobowiązany jest do wykonywania obowiązków o których mowa w niniejszym paragrafie, również w przypadku udzielenia wykonawcy robót zamówień o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2 Prawa zamówień Publicznych; 33. W przypadku wystąpienia robót, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawa Zamówień Publicznych wynagrodzenie za pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy tych robotach ustalone zostanie przy uwzględnieniu proporcji wartości podstawowego zakresu prac przeznaczonego do realizacji wykonawcy robót a wartością wynagrodzenia z tytułu pełnienia funkcji inspektora za ten zakres; 34. Zamawiający zastrzega sobie wyłączne prawo do: 1) składania oświadczeń wobec Wykonawcy Robót o jednostronnym ograniczeniu zakresu umowy, 2) składania wobec Wykonawcy Robót oświadczeń o zawieszeniu wykonania umowy, 3) składania oświadczeń o odstąpieniu od umowy zawartej z Wykonawcą Robót, 4) podpisywanie aneksów do umowy zawartej z Wykonawcą Robót, 5) podpisywania i odbioru faktur oraz innych dokumentów wystawionych przez Wykonawcę Robót powodujących przejęcie zobowiązania Zamawiającego – uprawnienie to posiada wyłącznie zamawiający, 6) potrącania z wypłacanego Wykonawcy robot wynagrodzenia należnych Zamawiającemu kar umownych i składanie Wykonawcy stosownych oświadczeń w tym zakresie, 7) zlecania jakichkolwiek innych robót niż przewidzianych w dokumentach, o których mowa w preambule wzoru umowy stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. Uwaga: Koordynatorem prac inspektorów jest inspektor branży ogólnobudowlanej. Szczegółowy przedmiot zamówienia dotyczący nadzorowanych robót budowlanych znajduje się w załączniku nr 6 - opis przedmiotu zamówienia. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień: KOD CPV 71520000-9 usługi nadzoru budowlanego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Cz. I – 1100,00 zł Cz. II –270,00 zł Cz. III –210,00 zł Cz. IV –140,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 72 1440 1286 0000 0000 0387 0561 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach