Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacji boisk przyszkolnych w Gminie Dębno

Gmina Dębno ogłasza przetarg

  • Adres: 32852 Dębno, Wola Dębińska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 658 714 , fax. 146 658 722
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
    Wola Dębińska 240
    32852 Dębno, woj. małopolskie
    tel. 146 658 714, fax. 146 658 722
    REGON: 54035700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminadebno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacji boisk przyszkolnych w Gminie Dębno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. „Rewitalizacja boisk przyszkolnych w Gminie Dębno” w części nr: 1) Remont boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Woli Dębińskiej 2) Remont boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Niedźwiedzy 3) Remont boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Łoniowej 4) Remont boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Jaworsku 2. Zakres robót w ramach pełnionej funkcji obejmuje: 1) Reprezentowanie inwestora na budowie przez inspektora nadzoru i sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej jak i umowami wiążącymi Zamawiającego z innymi uczestnikami procesu budowlanego. 2) Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) w okresie poprzedzającym realizację budowy w dniu podpisania umowy złożenie Zamawiającemu oświadczenia inspektora nadzoru (na druku urzędowym), o podjęciu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z załączeniem kopii odpowiednich uprawnień i aktualnego zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa, 2) dokładne zaznajomienie się z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę jak również z terenem, jego uzbrojeniem, istniejącymi urządzeniami, 3) zapoznanie się z treścią umów łączących Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych dotyczących przedmiotowej inwestycji celem właściwego reprezentowania interesów Zamawiającego przy wykonywaniu tych umów, 4) protokolarne przekazanie placu budowy wykonawcy robót budowlanych, przy współudziale Zamawiającego, 5) Sprawdzenie i akceptacja harmonogramu rzeczowo-finansowego złożonego przez wykonawcę robót budowlanych, opracowanego na podstawie kosztorysu ofertowego wykonawcy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w terminie do 4 dni roboczych od daty otrzymania, 6) w okresie realizacji budowy reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, bhp, przeciwpożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę i innymi decyzjami administracyjnymi związanymi z realizacją zadania, 7) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, w tym w szczególności zapobieganie zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie, 8) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, robót, 9) przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu oraz odbioru końcowego, 10) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz kontrolowanie rozliczenia budowy, monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z przyjętymi harmonogramami robót, odbiorów i płatności, 11) potwierdzenie usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych ewentualnych wad, usterek, niedoróbek, 12) sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, uzupełniające, zamienne i zaniechane, wynikłe w trakcie realizacji inwestycji, w terminie do 3 dni od ich otrzymania, w tym prowadzenie książki obmiarów robót w przypadku wystąpienia tychże robót, 13) akceptacja wykonania i fakturowania przez wykonawcę robót budowlanych - robót częściowych, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramach rzeczowo – finansowych inwestycji, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót budowlanych, 14) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy przez inspektora nadzoru, w tym zapewnienie ich dyspozycyjności w zależności od potrzeb i na każde wezwanie Zamawiającego, 15) zgłaszanie Zamawiającemu wszystkich odstępstw i problemów dotyczących dokumentacji projektowej, na podstawie której jest realizowana inwestycja oraz rekomendacja działań zapobiegawczych, 16) przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych - miesięcznych raportów z realizacji inwestycji zawierających m. in. informacje dotyczące postępu robót, ilości, zakresu i terminów realizowanych robót, oceny w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo - finansowego, identyfikację zagrożeń i propozycje działań naprawczych oraz informacje dot. działalności nadzoru inwestorskiego, 17) nadzorowanie i bieżące egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych przeprowadzania badań jakości robót i materiałów na koszt własny wykonawcy robót budowlanych i na każde wezwanie Zamawiającego, 18) współpraca z nadzorem autorskim, wzywanie przedstawicieli nadzoru autorskiego do uzupełniania lub wyjaśniania dokumentacji projektowej, 19) konsultowanie i uzgadnianie z projektantami w porozumieniu z Zamawiającym propozycji niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, sporządzanie protokołów konieczności na niezbędne roboty dodatkowe wskazane przez projektanta oraz udzielanie wyjaśnień Zamawiającemu w tym zakresie, 20) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w tym z przedstawicielami mediów, 21) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania, 22) wzywanie wykonawcę robót budowlanych do usprawnień pracy w przypadku stwierdzonych opóźnień lub zagrożeń nie wywiązania się z umowy, 23) weryfikacja i odbiór od wykonawcy robót budowlanych całej dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich dokumentów i oświadczeń właściwych dla eksploatacji obiektów, kompletowanie ich i przedkładanie na żądanie Zamawiającego, a po zakończeniu zadania protokolarne przekazanie użytkownikowi, 24) przygotowanie i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych – 1 raz w roku przez okres trwania gwarancji i rękojmi lub na wezwanie Zamawiającego, 25) sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu wniosków o naliczenie kar umownych w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w umowach na wykonanie robót budowlanych i dostawy oraz przewidzianych w kodeksie cywilnym, 26) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji. 3. Projekt techniczny remontowanych boisk, w ramach których będzie świadczona usługa nadzoru, stanowi zał. nr 10 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty, ale tylko wtedy, jeżeli jego treść będzie pokrywać się z treścią formularzy wzorcowych. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik a upoważnienie nie wynika z dokumentacji rejestrowej. e) Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach