Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn: Przebudowa i remont oddziałów Szpitala w Poniatowej i ZOL w Szpitalu w Opolu Lubelskim - (ETAP I)”

Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, Przemysłowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 272 278 , fax. 818 272 278
  • Data zamieszczenia: 2021-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o.
    Przemysłowa 4 a
    24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
    tel. 818 272 278, fax. 818 272 278
    REGON: 43101906900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z .o. o. z siedzibą w Opolu Lubelskim

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn: Przebudowa i remont oddziałów Szpitala w Poniatowej i ZOL w Szpitalu w Opolu Lubelskim - (ETAP I)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie realizacji robót budowlanych w branży budowlanej, sanitarnej, i elektrycznej nad zadaniem inwestycyjnym pn Przebudowa i remont oddziałów Szpitala w Poniatowej i ZOL w Szpitalu w Opolu Lubelskim - (ETAP I) w ramach Projektu pn.: "OPTYMALIZACJA USŁUG MEDYCZNYCH W POWIATOWYM CENTRUM ZDROWIA W OPOLU LUBELSKIM SP. Z O.O.W LOKALIZACJI PONIATOWA ORAZ OPOLE LUBELSKIE" współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA, Działania 13.1 Infrastruktura Ochrony Zdrowia oraz z krajowego budżetu państwa Przy czym inspektorem koordynatorem będzie wskazany przez Wykonawcę inspektor posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie –branża budowlana Zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi opisuje dokumentacja przetargowa dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: https://www.pczol.pl/bip-biuletyn-informacji-publicznej/zamowienia-publiczne-i-konkursy/przetargi/ogloszenia-2020/799-przebudowa w przetargu pn: Przebudowa i remont oddziałów Szpitala w Poniatowej i ZOL w Szpitalu w Opolu Lubelskim - (ETAP I)” w ramach Projektu pn.: "OPTYMALIZACJA USŁUG MEDYCZNYCH W POWIATOWYM CENTRUM ZDROWIA W OPOLU LUBELSKIM SP. Z O.O.W LOKALIZACJI PONIATOWA ORAZ OPOLE LUBELSKIE" współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA, Działania 13.1 Infrastruktura Ochrony Zdrowia oraz z krajowego budżetu państwa (znak postępowania A.AT.381.08.2020 2.1.1. Zakres rzeczowy zadania polega na Pełnieniu funkcji inspektora nadzoru trzech branży: (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej) przy wykonaniu robót budowlanych związanych z realizacją w/w inwestycji -usługi nadzoru Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (nadzorowanych robót budowlanych) znajduje się w dokumentacji projektowej i STWiOR Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmuje : 1) Organizowanie i sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186.); 2) Kontrole terminowości i rzeczowego wykonania robót zawartych w ramach zadania; 3) Reprezentowanie Inwestora w relacjach z Wykonawcą robót budowlanych, organami zewnętrznymi służb architektoniczno-budowlanych, instytucjami kontrolnymi oraz z przedstawicielami Inwestora odpowiedzialnymi za przedmiotową inwestycję; 4) Koordynowanie prac inspektorów branżowych zgodnie z treścią projektu Umowy; 5) Kontrole zgodności procesu inwestycyjnego z obowiązującym prawem; 6) Wykonywanie innych czynności nie zawartych w SIWZ, które będą konieczne do prawidłowej realizacji zadania oraz zabezpieczających interesy Zamawiającego; 7) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 8) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; 9) Sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 10) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych; 11) Wydawanie kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych pisemnie, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; 12) Żądanie od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 13) Przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; 14) Potwierdzanie ilości wykonanych robót; 15) Potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; 16) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania w tym także na wniosek Zamawiającego; 17) Nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę Harmonogramem prac budowlanych. W przypadku, gdy Harmonogram prac budowlanych nie spełnia wymagań umowy lub nie jest zgodny z rzeczywistym postępem i deklarowanymi zamiarami Wykonawcy, inspektor nadzoru inwestorskiego powiadamia o tym fakcie Zamawiającego oraz wnosi do Wykonawcy o skorygowanie Harmonogramu prac budowlanych;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach