Gmina Baruchowo ogłasza przetarg
- Adres: 87-821 Baruchowo, Baruchowo 54
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 284 56 82 , fax. 54 284 58 48
- Data zamieszczenia: 2013-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Baruchowo
Baruchowo 54 54
87-821 Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 284 56 82, fax. 54 284 58 48
REGON: 91086679000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.baruchowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn.: Rozbudowa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Baruchowo - Etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Rozbudowa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Baruchowo - Etap II, które będzie polegać na : 1) Zapoznaniu się z dokumentacją budowlaną powierzonego zadania inwestycyjnego w tym warunkami pozwolenia na budowę, zgłoszenia oraz warunkami terenowymi; 2) udziale w weryfikacji harmonogramu rzeczowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji; 3) Zapoznaniu się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami; 4) Nadzorze nad wyznaczeniem w terenie obiektu budowlanego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przez uprawnionego geodetę; 5) Inspektor Nadzoru (koordynator) będzie nadzorował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż 4 razy w ciągu dwóch tygodni (za wyjątkiem okresu zimowego lub przestoju w robotach gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum) oraz na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego; 6) Sprawowaniu kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego i przyszłych użytkowników w tym: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; d) sprawdzenie i odbiór robót, wynikających z harmonogramu robót budowlanych; e) kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowość ich wykonania; f) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót) w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu; g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (w tym weryfikacja kosztów ewentualnych zmian w zakresie zadania i rodzaju materiałów w stosunku do oferty wykonawcy; h) Rozstrzyganiu w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego. Przekazywanie zaleceń nadzoru autorskiego jest dokonywane za pośrednictwem inspektora nadzoru - koordynatora. i) Sprawdzaniu posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów. Dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, inspektor nadzoru ma obowiązek żądania od wykonawcy odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym powiadomieniem Zamawiającego o zaistniałym fakcie. j) Czuwaniu nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niewiadomego pochodzenia. W przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją techniczną (w tym specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót), nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący i mogący narazić Zamawiającego na straty - inspektor nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy, zgłasza Zamawiającemu oraz podejmuje odpowiednie decyzje. Inspektor Nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę. k) Sprawdzaniu kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń wymaganych przez Zamawiającego i niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołączeniu do nich opracowaną przez siebie ocenę jakościowo - ilościowo - kosztową wraz z jej uzasadnieniem; l) Gromadzeniu i przygotowanie materiałów analitycznych niezbędnych do rozliczenia, wykonywanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych i finansowych; m) Uczestnictwo w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji i rękojmi (w tym udział w odbiorach pogwarancyjnych); n) Kontrola usunięcia przez wykonawcę stwierdzonych wad; uczestniczenie w przyjęciu przez Zamawiającego od wykonawcy usuniętych wad - potwierdzonych protokołem; o) Nadzorowaniu i pisemnym informowanie Zamawiającego o warunkach BHP i zabezpieczeniach stosowanych na teranie budowy, przeciwdziałanie nieprawidłowościom mogącym spowodować zagrożenia dla użytkowników oraz mieszkańców. p) Pisemnym informowaniu Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń projektowych w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, q) Pisemnym informowaniu Zamawiającego o terminach zakrycia robót podlegających zakryciu oraz o terminie wykonania robót zanikających. r) Pisemnym informowaniu Zamawiającego o problemach i możliwych nieprawidłowościach mogących powstać w wyniku realizacji przedmiotu umowy. s) Składaniu raportów miesięcznych z postępu rzeczowego realizacji robót budowlanych, do 10 dnia następnego miesiąca. 1.2. Zakres zadania obejmuje rozbudowę i przebudowę zbiorczej oczyszczalni ścieków celem zwiększenia jej przepustowość ze 100 m3/d do 200 m3/d. Przy realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca winien przyjąć następujące założenia: 1. W trakcie przebudowy i rozbudowy oczyszczalni jej praca nie powinna być przerwana. 2. Zgodnie z projektem budowlanym zaprojektowano dwa ciągi technologiczne w postaci sekwencyjnego biologicznego reaktora, pracującego cyklicznie i przystosowanego do zmiennych obciążeń i ładunków. 3. Zgodnie z projektem budowlanym zaprojektowane dwie komory reakcji zapewnią pracę oczyszczalni przy obciążeniu 20% projektowanego przepływu, a także przy obciążeniu do 120 % bez szkody dla osiąganych wyników i do 150 % przeciążenia. 4. Zakres prac przy realizacji przedmiotu zamówienia polega w głównej mierze na: 1) ROBOTY BUDOWLANE: ZIEMNE, ŻELBETOWE, ROZBIÓRKOWE 2) ROBOTY: TECHNOLOGICZNE, SIECI ZEWNĘTRZNE I INSTALACJE a) Technologia b) Sieci zewnętrzne 3) INSTALACJE SANITRANE 4) ROBOTY: DROGOWE 5) ROBOTY: SIECI I INSTALACJE ELEKTRYCZNE 6) ROBOTY: SIECI I INSTALACJE AKPiA 7) ROBOTY: INSTALACJE PRZECIWWŁAMANIOWE 5. Automatyka dotyczy dostaw i robót związanych z urządzeniami technologicznych znajdujących się w poszczególnych obiektach. a) Automatyczna Stacja Zlewna Ścieków Dowożonych, b) Przepompownia Ścieków Surowych, c) Budynek Techniczny, d) Reaktor Sekwencyjny, e) Stacja Filtracji, f) Stacja Dmuchaw, g) Stacja Dozowania PIX-u, h) Komora pomiaru Ścieków Oczyszczonych. 6. Instalacja AKPiA oczyszczalni obejmuje układ zasilania i sterowania procesem technologicznym: szafę zasilająco-sterowniczą nadzorującą pracę całego procesu oraz obiektowe szafki zasilania, sterowania i sygnalizacji stanów pracy pomp, mieszadeł i innych urządzeń technologicznych, wraz z liniami kablowymi zasilania, sterowania, sygnalizacji i pomiarów technologicznych. Instalacja AKPiA obejmuje również szafkę wyposażoną w panel operatorski dla komunikacji ze sterownikiem PLC. 7. Wartość robót wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego wynosi 4.383.720,00 zł brutto. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określa dokumentacja i przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 1.3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik do SIWZ. 1.4. Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę. 1.5. Okres realizacji robót budowlanych: od maja 2013r. do 30.11.2014r. 1.6. Ilość etapów rozliczenia: jeden etap rozliczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.baruchowo.pl/?a=4019
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku Sądu Okręgowego w Bydgoszczy przy ul. Nowy Rynek 12
Dodano: 2016-07-26 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmujących rozbudowę siedziby Urzędu Skarbowego we Włocławku
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu przy ul. Moniuszki 15-21.
Dodano: 2016-05-24 - Wykonanie usługi inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Remont, przebudowa i rozbudowa budynku nr 5 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku w formule zaprojektuj i wykonaj
Dodano: 2015-05-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Strefa rozwoju gospodarczego Warlubski Park Przemysłowo-Technologiczny.
Dodano: 2015-02-03 - Wykonanie usługi wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją robót dla zadania p.n.: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. - sprawa nr ZP/15/2014
Dodano: 2014-09-26 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ZADANIU POD NAZWĄ BUDOWA PŁUŻNICKIEGO PARKU INWESTYCYJNEGO REALIZOWANEGO W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2014-09-26 - Pełnienie funkcji wielobranżowego(w branżach;budowlanej,instalacji sanitarnych,instalacji elektrycznych)Nadzoru Inwestorskiego zadania inwestycyjno remontowego pn:Przebudowa,termomodernizacja i remont obiektu Szpitala Uzdrowiskowego nrIVDom Zdrojowy przy ul.Leśnej3,87-720Ciechocinek Projekt:Podniesienie Atrakcyjności Szpitala Uzdrowiskowego NrIVDom Zdrojowy oraz podniesienie standardu technicznego obiektu poprzez przebudowę basenu ze stacją uzdatniania wody,poprawę dostępności do obiektu dla osób niepełnosprawnych oraz prace termomodernizacyjneCPV:71247000-1,71500000-3,71520000-9
Dodano: 2014-09-09 - Wykonanie usługi wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją robót dla zadania p.n.: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. - sprawa nr ZP/6/2014
Dodano: 2014-07-17 - Świadczenie usług Inżyniera w rozumieniu Warunków kontraktowych (FIDIC) dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę oraz zgodnie z polskim prawem przy realizacji inwestycji obejmującej roboty budowlane (lub roboty budowlane wraz z projektowaniem) w ramach zadań objętych Projektem pn. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego w Toruniu - BiT-City
Dodano: 2014-05-07