Gmina Świeszyno ogłasza przetarg
- Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
- Data zamieszczenia: 2019-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
Świeszyno 71
76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
REGON: 33092070700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Giezkowo”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Giezkowo ”. Inwestycja związana z budową świetlicy wiejskiej realizowana będzie na działce nr 23, 55 i 9/18 obręb Giezkowo, gmina Świeszyno, powiat koszaliński, woj. zachodniopomorskie. Nr sprawy ZP.271.176.2019 Do zadań pełnienia funkcji inspektora nadzoru należy m.in. 1) udział w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz nadzór nad organizacją zaplecza budowy; 2) nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz przepisami polskiego prawa; 3) sprawowanie nadzoru na placu budowy przez Inspektora nadzoru inwestorskiego wymaganej specjalności obejmujące minimum 1 wizytę w trakcie każdego tygodnia realizacji prac oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Obecność Inspektora ma być potwierdzona wpisem na „Liście obecności Inspektora Nadzoru” u Zamawiającego; 4) sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez uprawnionego inspektora nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; 5) kontrolowanie i nadzorowanie w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej; 6) sprawdzenie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu; 7) akceptacja wniosków materiałowych oraz sprawdzenie zgodności z dokumentacją projektową; 8) każdorazowa weryfikacja i zaopiniowanie przedkładanego przez Wykonawcę robót harmonogramu; 9) kontrolowanie czy Wykonawca przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz czy utrzymuje porządek na terenie budowy; 10) udzielanie Wykonawcy wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; 11) organizowanie oraz przewodniczenie naradom technicznym omawiającym dotychczasowy postęp prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca, przedstawiciele Zamawiającego, w razie potrzeb Nadzór Autorski) oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu; 12) udział w spotkaniach roboczych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania, a także inicjowanie spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność; 13) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; 14) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów; 15) zlecanie Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości; 16) sprawdzanie wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 17) sprawdzanie jakości wykonanych robót, a w szczególności zapobieganiu stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 18) poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę; 19) mediacja i rozjemstwa w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; 20) bezstronne i obiektywne uczestnictwo w procesie inwestycyjnym dotyczącym realizacji Zadania Inwestycyjnego; 21) przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz dokumentacji powykonawczej oraz uczestnictwo w odbiorze robót; 22) poświadczenie terminu zakończenia robót; 23) udział w przygotowaniu wymaganych w art. 57 Prawa Budowlanego dokumentów do zawiadamiania o zakończeniu inwestycji; 24) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; 25) zapewnienie, przeprowadzenie i nadzorowanie wymaganych prób i rozruchów technologicznych; 26) przygotowanie protokołów konieczności wraz ze sprawdzeniem kosztorysów na roboty dodatkowe, zamienne i zaniechane; 27) sprawdzenie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonania ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem; 28) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót; 29) informowanie o występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą; 30) pomoc w rozliczeniu inwestycji po zakończeniu i odbiorze inwestycji, sprawdzenie zestawienia rzeczowo-finansowego; 31) uczestnictwo w odbiorze końcowym przy udziale Zamawiającego; 32) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót; 33) inne czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związanych bezpośrednio z realizacją inwestycji; 34) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji zadania inwestycyjnego oraz w odbiorze gwarancyjnym a w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądów bądź odbioru wystąpienia wad, także uczestniczenie w odbiorze robót związanych z usunięciem ujawnionych wad; Dokumentacja projektowa inwestycji objętej nadzorem inwestorskim znajduje się na stronie internetowej pod adresem http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/?id=215770 Przewidywany czas trwania robót: Wykonanie całości prac budowlanych wraz z dokumentacją powykonawczą do dnia 31 sierpnia 2020r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-C WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty). 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Wykaz osób do oceny w kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru wyznaczonego do realizacji zamówienia publicznego, o którym mowa w pkt. 1 ppkt.1.3 lit. a i pkt. 11.2. B rozdz. II SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – sporządzony na/wg załącznika Nr 6 do SIWZ 3. Dowód wniesienia wadium – nie dotyczy. 4. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 5. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 5 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 6. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 4 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem: "Remont budynków Sądu Rejonowego w Sławnie przy ul. Kossaka 31"
Dodano: 2023-10-18 - Świadczenie usługi inspektora nadzoru w ramach inwestycji pn. "Budowa grupowego systemu kanalizacyjnego na terenie gminy Stare Czarnowo"
Dodano: 2023-03-17 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania "Modernizacja stadionu miejskiego wraz z częścią infrastruktury przy ul. Szczecineckiej 25 w Połczynie-Zdroju - Etap 1".
Dodano: 2022-10-03 - Przebudowa i rozbudowa zespołu oficynowych budynków mieszkalnych położonych przy ul. B. Śmiałego 34,35,36 w Szczecinie wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zagospodarowaniem wnętrza podwórza
Dodano: 2021-03-02 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu tj. świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą, koordynacją, nadzorem i rozliczeniem realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa systemu wytwarzania, zarządzania i dystrybucji mediów energetycznych z zastosowaniem technologii trigeneracji i odnawialnych źródeł energii w Samodzielnym Publicznym Szpital Klinicznym Nr 2 PUM w Szczecinie przy Alei Powstańców Wielkopolskich 72 – Etap I”
Dodano: 2021-02-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie budynku usługowego obsługi ruchu turystycznego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym w miejscowości Jezierzany
Dodano: 2021-02-03 - Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad Projektem pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Świerczyna w aglomeracji Wierzchowo – Wodnik II
Dodano: 2021-01-28 - Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad Projektem pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Świerczyna w aglomeracji Wierzchowo – Wodnik II”
Dodano: 2021-01-27 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad Zadaniem pn.: Budowa miejsc odpoczynku w ramach Projektu pn. Zrównoważona turystyka wodna w Unikalnej Dolinie Dolnej Odry” – kontynuacja.
Dodano: 2021-01-18 - „Nadzór inwestorski i przygotowanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa punktu przesiadkowego wraz z zapleczem parkingowym przy stacji kolejowej w miejscowości Reptowo”.
Dodano: 2021-01-09