Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu: Budowa wielofunkcyjnego ośrodka sportowego - budowa krytej pływalni przy ul. Zamkowej w Raciborzu

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Zamkowa 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4153717 , fax. 032 4153717
  • Data zamieszczenia: 2012-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Zamkowa 4 4
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 4153717, fax. 032 4153717
    REGON: 00033130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu: Budowa wielofunkcyjnego ośrodka sportowego - budowa krytej pływalni przy ul. Zamkowej w Raciborzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem kompleksu sportowo-basenowego krytej pływalni wraz z elementami zagospodarowania terenu (parkingi, chodniki, ogrodzenie terenu, oświetlenie terenu) oraz przyłączami mediów (woda, kanalizacja sanitarna i deszczowa oraz energia elektryczna). Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi: 1).Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623 z późn. zm.), 2).Zapoznanie się i przestrzeganie zapisów umowy z Wykonawcą robót, 3).Zapoznanie się z ofertą Wykonawcy robót dotyczącą realizacji budowy, 4).Zapoznanie się z decyzją o pozwoleniu na budowę oraz dokumentacją techniczną budowy, 5).Przekazanie w formie protokolarnej kompletnej dokumentacji budowy Wykonawcy robót w obecności Zamawiającego, 6).Dokonanie przekazania placu budowy Wykonawcy robót w formie protokolarnej, przy współudziale Zamawiającego, 7).Organizowanie spotkań z Wykonawcą robót, a w razie potrzeby z Projektantem, 8).Regularne pobyty na budowie inspektorów nadzoru w całym okresie trwania inwestycji, a także każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Projektanta i Wykonawcy robót wynikające z potrzeb budowy, 9).Opracowywanie i przedkładanie Zamawiającemu - do dnia 10 następnego miesiąca - sprawozdań miesięcznych z wykonanego przez Wykonawcę robót zakresu rzeczowo-finansowego dla poszczególnych zakresów robót wg wzoru opracowanego w uzgodnieniu z Zamawiającym, 10).Uczestnictwo w radach budowy (spotkaniach uczestników procesu inwestycyjnego związanych z realizacją inwestycji) organizowanych przez Wykonawcę robót, 11).Stałe uczestnictwo w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, 12).Stała konsultacja i doradztwo fachowe na rzecz Zamawiającego w zakresie realizacji budowy, 13).Współpraca z Projektantem w ramach nadzoru autorskiego, w tym konsultacje w przypadku uzupełniania dokumentacji wykonawczej, 14).Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o jakichkolwiek problemach związanych z realizacją budowy, 15).Prowadzenie bieżących analiz na potrzeby Zamawiającego, zgodnie z jego wytycznymi w zakresie objętym niniejszą umową, 16).Akceptowanie i przedkładanie Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów rzeczowo - finansowych realizacji robót, 17).Wykonawca w porozumieniu z Wykonawcą robót i Zamawiającym opracuje wzory dokumentów finansowych, odbiorowych i innych ustalonych przez w/w strony, oraz procedury obiegu tych dokumentów, 18).Przeprowadzanie z Wykonawcą robót odbiorów: robót zanikowych i ulegających zakryciu, częściowych i końcowego ze szczególnym uwzględnieniem rozruchów technologicznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odbioru w nie przekraczalnych terminach określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych, 19).Nadzorowanie i odbiór przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów urządzeń i wyposażenia oraz akceptowanie instrukcji obsługi przygotowanych przez Wykonawcę robót, 20).Egzekwowanie opracowania przez Wykonawcę robót instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń, ich weryfikacja oraz dostarczenie w uzgodnionej ilości egzemplarzy Zamawiającemu, 21).Monitorowanie postępu finansowego i rzeczowego poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującymi harmonogramami Wykonawcy robót, 22).Prowadzenie dokumentacji fotograficznej i cyfrowej wszystkich robót, prac i dostaw wykonywanych na podstawie umowy z Wykonawcą robót, 23).Kontrolowanie rozliczeń budowy, 24).Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i dostaw, 25).Ustalanie i określanie zakresu i wartości wykonanych robót zgodnie z umową, akceptowanie przejściowych faktur i protokołów odbioru (załączników do faktur przejściowych), 26).Sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych, sprawdzanie ich zgodności z fakturami Wykonawcy robót oraz potwierdzanie kwoty do wypłaty, w ciągu 7 dni od złożenia wymaganych dokumentów, 27).Weryfikacja, ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem rzeczywistym i dostarczenie jej Zamawiającemu wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót, 28).Przeprowadzenie odbioru końcowego i sporządzenie protokołu odbioru, wykazu usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy, 29).Przygotowanie rozliczenia rzeczowego i finansowego inwestycji, w tym przygotowanie niezbędnych dokumentów wraz z dowodami OT, 30).Weryfikowanie i zatwierdzanie rysunków roboczych Wykonawcy robót zawierających zmiany, 31).Przeprowadzanie analizy wycen Wykonawcy robót w zakresie wniosków o roboty zamienne i dodatkowe, szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę robót, w zakresie rzeczowo-finansowym, 32).Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót oraz wszelkich innych zmian zakresu rzeczowego oraz robót dodatkowych, 33).Sporządzanie Protokołów Konieczności zmian lub robót dodatkowych, w tym również do przekroczeń i zmniejszeń pozycji przedmiaru robót, 34).Wykonanie wszystkich czynności związanych z zakończeniem robót i sprawdzenie kompletności i prawidłowości ich wykonania z zatwierdzonym projektem wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, 35).Przeprowadzanie systematycznych przeglądów gwarancyjnych - minimum dwa razy w roku - i pogwarancyjnego w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych lub na każde wezwanie Zamawiającego, Ponadto zakres prac, za który odpowiedzialny jest Wykonawca obejmuje przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich informacji związanych z inwestycją wymaganych przez polskie prawo budowlane a także prowadzenie innych działań zabezpieczających interes Zamawiającego, umożliwiających sprawne realizowanie inwestycji. Koszt realizacji zadania brutto: (według kosztorysu ofertowego) 1.Roboty budowlane i architektura - 12 076 979,78 zł. 2.Roboty konstrukcyjne - 5 761 979,69 zł. 3.Węzeł cieplny - 559 236,79 zł. 4.Wentylacja mechaniczna - 2 174 567,18 zł. 5.Instalacja CO i CT - 286 156,29 zł. 6.System AKPiA, BMS i obsługi klienta - 1 291 361,95 zł. 7.Technologia uzdatniania wody - 2 841 631,41 zł. 8.Instalacje słaboprądowe - 408 254,15 zł. 9.Instalacje elektryczne - 1 198 376,17 zł. 10.Instalacje wod-kan i cwu - 835 423,10 zł. 11.Drogi, parkingi, chodniki i ukszt. terenu - 709 511,77 zł. 12.Zagospodarowanie terenu - 210 728,47 zł. 13.Przyłącza wod-kan. - 705 549,90 zł. 14.Przekładka kabla teletechnicznego - 44 906,94 zł. 15.Stacja transformatorowa i linia SN - 374 026,64 zł. 16.Zasilanie i oświetlenie terenu - 392 301,55 zł. RAZEM brutto - 29 870 991,78 zł. Dane techniczne krytej pływalni: Kryta pływalnia to obiekt wolnostojący, podpiwniczony, dwukondygnacyjny, zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej z elementami prefabrykacji stropów żelbetowych oraz konstrukcji dachu z dźwigarów i płatwi wykonanych z drewna klejonego. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu: 1). Długość - 67,32 m, 2). Szerokość - 63,57 m, 3). Wysokość - 11,58 m od poziomu terenu przy wejściu głównym, 4). Powierzchnia zabudowy - 3 783,00 m?, 5). Powierzchnia użytkowa - 6 708,60 m?, 6). Kubatura - 42 650,00 m? W skład obiektu wchodzi: A. Podbasenie 1). Pomieszczenia techniczne: - wentylatornia, - wymiennikowy węzeł cieplny, - rozdzielnia elektryczna, - przepompownia. 2). Stacja uzdatniania wody. - magazyn odczynników chemicznych, - pomieszczenie dozowania odczynników chemicznych, - pomieszczenie filtrów, - zbiorniki przelewowe. 3). Pomieszczenia pomocnicze dla personelu obsługi obiektu. - pokój socjalny, - szatnie dla personelu obsługi, - zaplecze sanitarno-higieniczne. B. Parter 1). Strefa wejściowa. - hol główny z systemem obsługi klienta, - portiernia, - szatnia okryć wierzchnich, - sanitariaty ogólnodostępne, - administracja obiektu. 2). Zespół gastronomiczny z zapleczem na ok. 40 miejsc oraz z 8 miejscami dostępnymi z hali basenowej. 3). Hala basenowa - basen pływacki 25,0 x 21,0 m (8 torów) i głębokości 1,35 do 1,80 m, dostosowany do użytkowania przez osoby niepełnosprawne, - basen do nauki pływania 15,0 x 7,5 m i głębokości 0,90 do 1,20 m, - basen rekreacyjny o powierzchni 93,9 m? i głębokości 0,90 d0 1,20 m o nieregularnych kształtach - leżanki podwodne z masażem, bicze wodne, parasol wodny, oświetlenie, - rwąca rzeka o powierzchni 16,9 m?, głębokości 1,20 m i szerokości 1,50 m, - basen zjeżdżalni o powierzchni 62,6 m? i głębokości 1,20 m, - 2 wanny hydromasażowe 5-cio osobowe, - brodzik dla dzieci o powierzchni 27,1 m? i głębokości 0,35 m, - zjeżdżalnia rurowa czarna z efektami świetlnymi o dł. 98,5 m, - zjeżdżalnia rurowa pomarańczowa o dł. 78,1 m, - widownia z trybunami rozkładanymi na 99 osób. 4). Zaplecze szatniowo-natryskowe. - przebieralnie zbiorowe - dwa zespoły, - pomieszczenia natryskowe, - węzły sanitarne, - szatnie, - pomieszczenia trenerów i instruktorów, - magazyn sprzętu basenowego. 5). Zespół odnowy biologicznej. - dwie sauny fińskie oraz sauna parowa, -grota śnieżna, - solarium stojące, - wanna hydromasażowa, - natryski, - wypoczywalnia z leżankami podgrzewanymi. C. Piętro. 1). Widownia dla 300 osób. - pomieszczenia usługowe widowni: hall, WC, sala konferencyjna. 2). Sala gimnastyczna dla max 50 osób. - zaplecze szatniowo-natryskowe, - sanitariaty, - pomieszczenie trenera z zapleczem, - pomieszczenie masażu. 3). Pomieszczenia biurowe 4). Zaplecze dla personelu obsługi obiektu. - zaplecze szatniowo sanitarne, - pokój socjalny, - palarnia, - pokój matki z dzieckiem. W ramach realizacji zadania należy wykonać: 1). Wodociąg wraz z zewnętrzną siecią p-poż z rur PEHD (średnicy ? 125 mm i ? 110 mm) oraz rur stalowych (? 100 mm) o łącznej długości 420 m, 2). Przyłącz kanalizacji sanitarnej z rur PVC (średnicy ? 200 mm, ? 250 mm i ? 315 mm) o łącznej długości 125 m wraz z przepompownią, 3). Przyłącz kanalizacji deszczowej z rur PVC (średnicy ? 200 mm, ? 250 mm, ? 315 mm, ? 400 mm i ? 500 mm) oraz rur PEHD (średnicy ? 75 mm) o łącznej długości 550m, 4). Zasilanie elektryczne wraz z kontenerową stacją transformatorową 15/0,4 kV o mocy 350 kW,. 5). Zagospodarowanie terenu: - droga dojazdowa wewnętrzna, dojazd p-poż, place manewrowe, zatoka autobusowa oraz miejsca postojowe dla autobusów zaprojektowano o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - miejsca postojowe dla samochodów osobowych, - ogrodzenie terenu, - oświetlenie terenu, - ławki, kosze, stojaki na rowery. Zestawienie powierzchni: - chodniki - 823,5 m? - drogi - 2 476,0 m? - parkingi zielone - 963,0 m? 6). Obiekt krytej pływalni o danych charakterystycznych podanych powyżej. 7). Centralne ogrzewanie wraz z wymiennikowym węzłem cieplnym o mocy 936 kW (instalacja wspomagana jest kolektorami słonecznymi). 8). Układ technologiczny uzdatniania wody basenowej. 9). Wentylacja mechaniczna. 10).Wewnętrzna instalacja elektryczna. 11).System: AKPiA, BMS i Obsługi Klienta. 12).Instalacja teletechniczna : - okablowanie strukturalne, - systemy nadzoru wizyjnego, - system nagłośnienia informacyjnego, - wewnętrzna sieć LAN, - ogólnodostępna sieć LAN, - sieć telefoniczna. W ramach realizacji zamówienia należy również dokonać pełnego rozruchu technologicznego obiektu oraz uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 0 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach