Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Łagoszów Wielki i Dobromil - zaprojektuj i wybuduj.

Gmina Radwanice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-160 Radwanice, ul. Przemysłowa 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8311436
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radwanice
    ul. Przemysłowa 17 17
    59-160 Radwanice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8311436
    REGON: 39064763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radwanice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Łagoszów Wielki i Dobromil - zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usług obejmuje m.in. : 1) pełnienie inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), 2) doradztwo Zamawiającemu, w sprawach zawierania umów z Wykonawcami robót, przy zastosowaniu przepisów, regulujących prawa i obowiązki Inwestora i Wykonawcy, 3)sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego poprzez stały nadzór nad realizacją robót , 4) dyspozycyjność względem Zamawiającego w dniach i godzinach pracy Urzędu Gminy, celem udziału w naradach i potrzebach dot. procesu inwestycyjnego, 5) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową i harmonogramem robót, przepisami prawa, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 6) sprawdzanie jakości zastosowanych materiałów i technologii wykonawstwa robót 7) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie bieżących rozliczeń wykonywanych robót oraz sprawdzanie faktur Wykonawcy za wykonane roboty, 8) nadzór nad terminowością wykonywanych robót 9) przekazanie placu budowy dla Wykonawcy robót przy udziale Zamawiającego, 10) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach w procesie realizacji robót i ewentualnych zagrożeniach terminu umownego, 11)udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym robót, oraz przeglądach gwarancyjnych i ostatecznym odbiorze pogwarancyjnym 12) organizowanie i prowadzenie narad dotyczących przedmiotu zamówienia w imieniu i przy udziale Zamawiającego 13) zapewnienie udziału w odbiorach i naradach inspektorów w specjalnościach niezbędnych na danym etapie 14) opiniowanie i udział w uzgodnieniach dotyczących prac projektowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Usługodawca dokona wpłaty wadium w wysokości 3000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w dziale VIII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od Usługodawcy zostały podane w dziale IX SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: procentowa wartośc usługi za ewentualne roboty dodatkowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radwanice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach