Gmina Radwanice ogłasza przetarg
- Adres: 59-160 Radwanice, ul. Przemysłowa 17
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8311436
- Data zamieszczenia: 2009-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radwanice
ul. Przemysłowa 17 17
59-160 Radwanice, woj. dolnośląskie
tel. 076 8311436
REGON: 39064763000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radwanice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Łagoszów Wielki i Dobromil - zaprojektuj i wybuduj. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres usług obejmuje m.in. : 1) pełnienie inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), 2) doradztwo Zamawiającemu, w sprawach zawierania umów z Wykonawcami robót, przy zastosowaniu przepisów, regulujących prawa i obowiązki Inwestora i Wykonawcy, 3)sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego poprzez stały nadzór nad realizacją robót , 4) dyspozycyjność względem Zamawiającego w dniach i godzinach pracy Urzędu Gminy, celem udziału w naradach i potrzebach dot. procesu inwestycyjnego, 5) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową i harmonogramem robót, przepisami prawa, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 6) sprawdzanie jakości zastosowanych materiałów i technologii wykonawstwa robót 7) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie bieżących rozliczeń wykonywanych robót oraz sprawdzanie faktur Wykonawcy za wykonane roboty, 8) nadzór nad terminowością wykonywanych robót 9) przekazanie placu budowy dla Wykonawcy robót przy udziale Zamawiającego, 10) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach w procesie realizacji robót i ewentualnych zagrożeniach terminu umownego, 11)udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym robót, oraz przeglądach gwarancyjnych i ostatecznym odbiorze pogwarancyjnym 12) organizowanie i prowadzenie narad dotyczących przedmiotu zamówienia w imieniu i przy udziale Zamawiającego 13) zapewnienie udziału w odbiorach i naradach inspektorów w specjalnościach niezbędnych na danym etapie 14) opiniowanie i udział w uzgodnieniach dotyczących prac projektowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Usługodawca dokona wpłaty wadium w wysokości 3000.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w dziale VIII SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od Usługodawcy zostały podane w dziale IX SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: procentowa wartośc usługi za ewentualne roboty dodatkowe
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radwanice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28