Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestoskiego nad zadaniem pn. Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I

Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2938601 , fax. 61 2910097
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Pniewy
    ul. Dworcowa 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2938601, fax. 61 2910097
    REGON: 00052955100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pniewy.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestoskiego nad zadaniem pn. Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I”. Nadzorowi będą podlegać następujące prace. CZEŚĆ A - Przebudowa ulicy Św. Ducha w Pniewach w rejonie skrzyżowania z ul. Wolności i Lwówecką wraz z miejscami postojowymi przy Liceum Ogólnokształcącym i Ośrodku Pomocy Społecznej 1) Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, przejść dla pieszych i miejsc postojowych, kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, przebudowa linii energetycznej oraz utworzenie parkingu B&R i ciągów pieszych z dopuszczeniem ruchu rowerowego - zgodnie z opracowaną dokumentacją budowlaną zatwierdzoną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i zgłoszeniem robót budowlanych. 2) Przedmiot umowy określają: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiary robót. 3) Droga znajduje się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków - założenie urbanistyczne, 2 poł. XIV -XIX, nr rej.: 2266/A z 30.12.1992. 4) Zakres prac obejmuje w szczególności:  nawierzchnię z kostki betonowej szarej grub. 6 cm, na podbudowie z kruszywa stab. cementem o Rm=5,0MPa gr. 10 cm, podbudowie z chudego betonu o Rm=6-9 MPa gr. 10 cm i podsypce cementowo piaskowej (ciągi piesze) - 380,00 m2,  nawierzchnię z kostki betonowej grafitowej grub. 8 cm, na podbudowie z chudego betonu o Rm=6-9 MPa gr. 20 cm i podsypce cementowo piaskowej (miejsca postojowe) - 723,50 m2,  nawierzchnię z kostki betonowej szarej grub. 8 cm, na podbudowie z chudego betonu o Rm=6-9 MPa gr. 20 cm i podsypce cementowo piaskowej (drogi wewnętrzne) - 1090,00m2,  nawierzchnię z kostki granitowej 8/11 cm promieniowanej cięto- łupanej, na podbudowie z kruszywa stab. cementem o Rm=5,0MPa gr. 10 cm, podbudowie z chudego betonu o Rm=6-9 MPa gr. 10 cm i podsypce cementowo piaskowej (ciąg rowerowy z dopuszczeniem ruchu pieszego) - 710,00 m2,  nawierzchnię asfaltową, frezowanie istniejącej nawierzchni, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W śr gr. 3 cm z polimeroasfaltem PMB 25/55-60, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/8o grubości 4 cm z polimeroasfaltem PMB45/80-55 (jezdnia o nawierzchni bitumicznej) - 620,00 m2,  nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej grub. 8 cm, na podbudowie z kruszywa stab. cementem o Rm=5,0MPa gr. 10 cm, podbudowie z chudego betonu o Rm=6-9 MPa gr. 10 cm i podsypce cementowo piaskowej (parkingi B&R) - 25,00 m2,  kanały z rur PVC o średnicy zew. 200 mm - 66,20 m,  kanały z rur PVC o średnicy zew. 315 mm - 188,40,  studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - 9 szt.,  studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 11 szt.,  demontaż linii napowietrznej, 5 słupów żelbetowych,  ustawienie słupa linii napowietrznej - 2 szt.  układania kabla NAY2Y-J 4x150 mm2 - 282,00 m,  układanie kabla YAKY 4x35 mm2 - 238,00 m,  układanie kabla NAYY-J 4x35 mm2 - 83,00 m montaż oświetlenia LED wraz z okablowaniem - 14 kpl. CZĘŚĆ B - Przebudowa ul. Św. Ducha w Pniewach od Rynku do zakresu wskazanego w części A 1) Zadanie obejmuje wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” nawierzchni jezdni, chodników, oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej, przebudowę sieci energetycznej (skablowanie), utworzenie dróg rowerowych i montaż koszy na śmieci, zgodnie z warunkami wskazanymi w programie funkcjonalno– użytkowym. 2) Przedmiot umowy określa „Program funkcjonalno– użytkowy” wraz z planem zagospodarowania terenu. 3) Droga znajduje się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków - założenie urbanistyczne, 2 poł. XIV -XIX, nr rej.: 2266/A z 30.12.1992. 4) Zakres nadzoru będzie obejmował nadzorowanie prac wykonywanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę robót, na podstawie programu funkcjonalno- użytkowego, zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją. Ponadto Zamawiający informuje o możliwości unieważnienia postepowania w przypadku niepodpisania umowy z Wykonawcą robót zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 1603 i 2215) Szczegółowy opis zadania zawarty został w postępowaniu pn. Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I dostępnym na stronie www.bip.pniewy.wlkp.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 15.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 zł (sześć tysiąc złotych 00/100). 15.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w SGB BS Duszniki O/Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę i numer postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310) 15.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie OBEJMOWAŁY ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WSZYSTKIE PRZYPADKI POWODUJĄCE UTRATĘ WADIUM. 15.4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 15.5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 15.6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 15.7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 15.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 15.9. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach