Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem finansowym projektu: RENOWACJA KOMPLEKSU ZAMKOWEGO W PSZCZYNIE OBEJMUJĄCEGO BUDYNKI STAJNI KSIĄŻĘCYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4493900 , fax. 032 4493955
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2 2
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 4493900, fax. 032 4493955
    REGON: 00052364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem finansowym projektu: RENOWACJA KOMPLEKSU ZAMKOWEGO W PSZCZYNIE OBEJMUJĄCEGO BUDYNKI STAJNI KSIĄŻĘCYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem finansowym projektu: RENOWACJA KOMPLEKSU ZAMKOWEGO W PSZCZYNIE OBEJMUJĄCEGO BUDYNKI STAJNI KSIĄŻĘCYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ Wykonanie robót budowlanych powyższego zadanie jest określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - numer zamówienia IZP/3413/1/09 z dnia 29.12.2009r. i zamieszczone na stronie www.bip.pszczyna.pl. Przedmiot tego zamówienia określają: - przedmiar robót - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - projekt techniczny (do wglądu w wersji papierowej i do pobrania na płytach CD-R -załącznik nr 1 - w siedzibie Zamawiającego - pok. 204 II p. - Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych w godzinach: pon. 8:00 - 16:00, wt - pi 7:00 - 15:00) - wzór tablic informacyjnych o zamówieniu załącznik nr 2. Zamówienie poniżej wartości określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, prowadzący działalność gospodarczą, którzy spełniają warunki udziału wymagane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, określone poniżej: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 29 listopada 2007r, Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami), stosownie do formy prawnej prowadzonej działalności - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna sytuację ekonomiczną i finansową wykonawcy za zapewniającą wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym zostało opublikowane ogłoszenie o niniejszym zamówieniu b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: a) w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nadzorował co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za nadzór nad robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością nadzorowi robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający uzna nadzorowanie roboty wykonanej na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: - jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, - jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego w specjalności drogowej, - jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Zamawiający wymaga, aby inspektor o specjalności architektoniczno - budowlanej posiadał również kwalifikacje, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579). - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. - Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę treści oświadczeń i dokumentów, jakie na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dostarczą wykonawcy - według formuły: spełnia/nie spełnia. - Przy ocenie spełniania warunków Wykonawców występujących wspólnie dotyczących posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał wykonawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem finansowym projektu pn: Renowacja kompleksu zamkowego w Pszczynie obejmującego budynki stajni książęcych wraz z infrastrukturą towarzyszącą - oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem finansowym dla projektu pn: Renowacja kompleksu zamkowego w Pszczynie obejmującego budynki stajni książęcych wraz z infrastrukturą towarzyszącą - z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, stosownego do sytuacji faktycznej wykonawcy oraz stosownego do formy prawnej prowadzonej działalności - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 9 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - informacji z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wykazu wykonanych nadzorów inwestorskich robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nadzorom tychże robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował: - dokumentami potwierdzającymi, że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa wyżej posiadają wymagane uprawnienia budowlane w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) potwierdzonych stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art.104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118, z późn.zm.) lub odpowiadających wymaganym uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z zapisem art. 104 ustawy) oraz aktualnych zaświadczeń właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających, że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa powyżej są członkami właściwych Izb Inżynierów Budownictwa oraz posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Termin ważności zaświadczenia wydanego przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa musi być aktualny w dniu złożenia oferty - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczeni o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą) lub innego dokumentu - wynikającego z przepisów szczególnych (dotyczy Wykonawców nie będących przedsiębiorcami), z którego wynikać będzie sposób reprezentowania Wykonawcy - pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym dokumencie (np. KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub inny wynikający z przepisów szczególnych dotyczących Wykonawcy nie będącego przedsiębiorcą). W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców indywidualnie złożył: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem finansowym projektu pn: Renowacja kompleksu zamkowego w Pszczynie obejmującego budynki stajni książęcych wraz z infrastrukturą towarzyszącą - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem finansowym projektu pn: Renowacja kompleksu zamkowego w Pszczynie obejmującego budynki stajni książęcych wraz z infrastrukturą towarzyszącą z przyczyn opisanych w art.24 ust.1 i ust.2 ustawy, stosowne do sytuacji faktycznej wykonawcy oraz stosowne do formy prawnej prowadzonej działalności - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 punkt 4-8 ustawy - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 punkt 9 ustawy - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą) lub innego dokument - wynikający z przepisów szczególnych (dotyczy Wykonawców nie będących przedsiębiorcami), z którego wynikać będzie sposób reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zamiast dokumentów wymienionych powyżej w niniejszym SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zamiast dokumentu wymienionego wcześniej w niniejszym SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art.24 ust.1 punkt 4-8 ustawy - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wcześniej w SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - Dokumenty na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach