Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania: Remont w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Kościelnej w Wilkowicach

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 990 077 , fax. 33 817 30 43
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    Wyzwolenia 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 334 990 077, fax. 33 817 30 43
    REGON: 72182309000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wilkowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania: Remont w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Kościelnej w Wilkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania: Remont w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Kościelnej w Wilkowicach”. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej wyżej wymienionego zadania. Dokumenty te są udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.gwwilkowice.finn.pl/bipkod/010) w ramach postępowania na roboty budowlane nr ZP.271.29.2019 – „Remont w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Kościelnej w Wilkowicach”. 3. Szczegółowy zakres świadczonych usług w ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego oraz opis sposobu ich wykonywania określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie - że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę[y] uprawnione do działania w jego imieniu. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 4) Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert, tj.: Dla przeprowadzenia oceny ofert [tj. uzyskania określonej ilości punktów w ramach niniejszego kryterium] każdy Wykonawca przedłoży przy ofercie następujące dokumenty: a) wykaz wskazujący osobę dedykowaną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz określający zrealizowane usługi nadzoru przy których osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję inspektora nadzoru. Wykazane usługi nadzoru, o których mowa powyżej muszą polegać na nadzorowaniu robót budowlanych polegających na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie ciągów pieszych, parkingów, skwerów, placów lub dróg wykonanych z nawierzchni bitumicznej o wartości brutto robót budowlanych minimum 300.000,00 zł każda. Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. UWAGA 1: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) dowody, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz, że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję inspektora nadzoru. Dowodami, o których mowa mogą być: • w zakresie wykazania, że usługi zostały wykonane należycie – referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; • w zakresie wykazania, że dedykowana osoba pełniła przy wskazanych robotach funkcję inspektora nadzoru – protokoły odbioru częściowego (jeżeli zakres robót częściowych obejmuje wartość wskazaną w lit. a) lub końcowego robót budowlanych, oświadczenie inwestora potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w wykazanym przedsięwzięciu funkcję inspektora nadzoru, oświadczenie wykonawcy/zleceniodawcy potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w realizowanej przez wykonawcę/zleceniodawcę inwestycji funkcję inspektora nadzoru, oświadczenie dedykowanej osoby potwierdzające, że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach funkcję inspektora nadzoru. UWAGA 2: Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz, że osoba dedykowana, pełniła funkcję inspektora nadzoru w wykazanych przedsięwzięciach. UWAGA 3: Ww. dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz, że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, muszą zostać załączone przez Wykonawcę przy ofercie, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp ani uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA 4: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli Inwestycja realizowana była przez Zamawiającego i Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, o ile są one aktualne i zostały wskazane przez Wykonawcę w wykazie stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 5) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1.b).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach