Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności: instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i konstrukcyjno - budowlanej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Żnińskiego.

Starostwo Powiatowe w Żninie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Potockiego 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031100 , fax. 052 3031302
  • Data zamieszczenia: 2012-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Żninie
    ul. Potockiego 1 1
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031100, fax. 052 3031302
    REGON: 09236143300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.znin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności: instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i konstrukcyjno - budowlanej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Żnińskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności: instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i konstrukcyjno - budowlanej branży sanitarnej i konstrukcyjno - budowlanej realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Żnińskiego: 1.Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno - Handlowych w Żninie, ul. Śniadeckich 18, 2.Termomodernizacja Budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Żninie, ul. Browarowa 14, 3.; Termomodernizacja Budynku Głównego Szpitala Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie, ul. Szpitalna 30, 4. Termomodernizacja Budynku Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie, ul. Szpitalna 30. 5.Termomodernizacja Budynku Poradni Specjalistycznych Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie, ul. Szpitalna 30, 6.Termomodernizacja Budynku Administracyjnego wraz z Prosektorium Pałuckiego Centrum Zdrowia sp. z o. o. w Żninie, ul. Szpitalna 30. Do obowiązków Inspektora należy pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz czynności dodatkowe w szczególności: 3. W razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej, przed rozpoczęciem robót budowlanych bądź w toku ich realizacji, wad lub niedokładności albo też konieczności wprowadzenia w dokumentacji zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji projektowej lub w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów budowy, Inspektor jest zobowiązany zwrócić się z wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek w terminie uzgodnionym z wykonawcą. 4. Wprowadzanie poprawek w dokumentacji projektowej nie powodujące zwiększenia kosztów nadzorowanych robót budowlanych, które nie wpłyną zasadniczo na rozwiązania konstrukcyjne , technologiczne i instalacyjne oraz nie powodują pogorszenia parametrów technicznych, użyteczności obiektu lub jego wpływu na środowisko i bezpieczeństwo obiektu, w uzgodnieniu z autorem projektu, Zamawiającym i kierownikiem budowy, dokonując odpowiedniego wpisu w dzienniku budowy oraz za zgodą projektanta nanosząc te poprawki w dokumentacji projektowej. 5. Nadzorowanie budowy podczas wykonywania robót budowlanych w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność wykonywanej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lecz nie mniej niż dwa razy w tygodniu. 6. Weryfikacja robót pod kątem wstępnego i ostatecznego odbioru robót. 7. W czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor ma obowiązek dokonywania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem . 8. W porozumieniu z kierownikiem budowy, rozstrzyga wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu bądź rzeczoznawców. W sprawach objętych zakresem nadzoru autorskiego Inspektor działa w uzgodnieniu z przedstawicielem nadzoru autorskiego . 9. Kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz terminów ich wykonania, 10. Kontrolowanie rozliczeń budowy pod względem rzeczowo-finansowym oraz materiałowym. 11. Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót oraz parafowanie faktur i protokółów odbioru robót. 12. Kontrola ilości i wartości wykonanych robót przed odbiorem końcowym przedmiotu umowy. 13. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy oraz dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót . 14. Inspektor, w razie konieczności lub przerwy w robotach, ustala ilość, jakość oraz wartość robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym. 15. Inspektor potwierdza w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości obiektu do odbioru. 16. Po ostatecznym dokonaniu odbioru obiektu, Inspektor przejmuje od kierownika budowy dokumentację techniczną oraz dokumentację powykonawczą oraz dziennik budowy, które po sprawdzeniu i stwierdzeniu ich kompletności przekazuje Zamawiającemu . 17. W razie stwierdzenia wad Inspektor bierze udział w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad oraz kontroluje usunięcie tych wad . 18. Inspektor bierze udział w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji. 19. Inspektor może żądać dokonania przez wykonawcę , na jego koszt , odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania , jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przez ich zakryciem, a także dokonania prób niszczących (odkucia, wycinki itp. ) wykonanych robót .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach