Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego” – termomodernizacja Zespołu Szkół Specjalnych w Ozorkowie

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2017-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 472068423
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego” – termomodernizacja Zespołu Szkół Specjalnych w Ozorkowie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ramach zadania „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego” – termomodernizacja Zespołu Szkół Specjalnych w Ozorkowie Nazwa projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego Nazwa Programu Operacyjnego: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 Numer i Nazwa Osi Priorytetowej: IV Gospodarka Niskoemisyjna Numer i Nazwa Działania: IV.2. Termomodernizacja Budynków Numer i Nazwa Poddziałania: IV.2.1 Termomodernizacja Budynków - ZIT 2. Umowa o dofinansowanie „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego” projekt nr RPLD-04.02.01-10-0006/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa łódzkiego na lata 2014-2020 zawarta w dniu 14 marca 2017r., Oś priorytetowa IV. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2. Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1. Termomodernizacja budynków – ZIT 3. Dokumentacja dotycząca inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępna jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.powiatzgierz.bip.net.pl w zakładce BAZA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH tytuł postępowania „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego” – termomodernizacja Zespołu Szkół Specjalnych w Ozorkowie w formule zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z dokumentacją. 4. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji inwestycji określony w następujący sposób: termin rozpoczęcia: od daty podpisania umowy, termin zakończenia robót nadzorowanej inwestycji został określony na dzień 30.10.2017 r. Powyższa usługa nadzoru inwestorskiego sprawowana będzie do chwili spisania protokołu końcowego bez uwag. Ponadto Wykonawca pełniący funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego powyższej inwestycji, zobowiązany będzie pełnić tę funkcję przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 6. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego” – termomodernizacja Zespołu Szkół Specjalnych w Ozorkowie obejmuje między innymi: 1) branie udziału w uzgodnieniach projektowych z akceptacją proponowanych rozwiązań w porozumieniu z Zamawiającym; 2) sprawdzenie i akceptację wykonanego projektu budowlanego i wykonawczego oraz jego kompletności i posiadania niezbędnych uzgodnień; 3) uczestniczenie w czynnościach przekazywania Wykonawcy terenu budowy; 4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem i pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem wykonania robót, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 5) kontrolę w czasie procesu inwestycyjnego kompletności i jakości oraz zgodności z projektem i sztuką budowlaną prac wykonywanych w poszczególnych branżach, zgodnie z zakresem umowy na realizację zadania; 6) zatwierdzanie przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu prac projektowych i robót budowlanych oraz opiniowanie materiałów zastosowanych w ramach przedmiotu umowy; 7) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; 8) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 9) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych; 10) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych pisemnie w dzienniku budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; 11) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 12) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; 13) potwierdzanie ilości wykonanych robót w cyklu miesięcznym odbioru częściowego; 14) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; 15) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji oraz ostatecznym odbiorze pogwarancyjnym; 16) organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego 17) wykonywanie innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót budowlanych; 18) nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę szczegółowym harmonogramem prac budowlanych. W przypadku, gdy szczegółowy harmonogram prac budowlanych nie spełnia wymagań umowy lub nie jest zgodny z rzeczywistym postępem i deklarowanymi zamiarami Wykonawcy, inspektor nadzoru inwestorskiego powiadamia o tym fakcie Zamawiającego oraz wnosi do Wykonawcy o skorygowanie szczegółowego harmonogramu prac budowlanych; 19) sporządzenie i przedstawianie Zamawiającemu w formie elektronicznej cotygodniowych sprawozdań z realizacji poszczególnych etapów robót. 7. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji zadania do chwili spisania protokołu końcowego, oraz przez cały czas trwania gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach