Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. - budowa przyłączy kanalizacyjnych w ramach przedsięwzięcia pn. Podłączenie budynków do zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Mierzęcice

Urząd Gminy Mierzęcice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-460 Mierzęcice, ul. Wolności 95
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2887900 , fax. 032 2887055
  • Data zamieszczenia: 2014-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Mierzęcice
    ul. Wolności 95 95
    42-460 Mierzęcice, woj. śląskie
    tel. 032 2887900, fax. 032 2887055
    REGON: 00054002100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mierzecice.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. - budowa przyłączy kanalizacyjnych w ramach przedsięwzięcia pn. Podłączenie budynków do zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Mierzęcice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonaniu robót budowlanych - budowa przyłączy kanalizacyjnych w ramach przedsięwzięcia pn. Podłączenie budynków do zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Mierzęcice. Łączna ilość przyłączy kanalizacyjnych: 1.082 sztuk, w tym: Boguchwałowice (123 szt.), Mierzęcice (222 szt.), Najdziszów (38 szt.), Nowa Wieś (157 szt.), Przeczyce (232 szt.), Toporowice (168 szt.), Sadowie (103 szt.), Zawada (39 szt.) Ogólna długość przyłączy: - przyłącza grawitacyjne DN 160 - 16.678,90 mb - przyłącza grawitacyjne DN 200 - 1.501,80 mb - przyłącza tłoczne DN 63 - 422,05 mb - ilość przepompowni przydomowych - 11 szt. - ilość studzienek DN 315 - 1.210 szt. Przyłącza będą wykonywane na odcinku od granicy nieruchomości lub przygotowanego w sieci głównej miejsca przyłączenia, do włączenia do budynku lub do istniejącej instalacji na terenie posesji (zgodnie z dokumentacją projektową). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i lokalizacji budowanych przyłączy oraz zmiany długości poszczególnych przyłączy i ilości studzienek. Zakres usługi obejmuje czynności wynikające z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i jego uprawnień, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) Usługa nadzoru Inwestorskiego obejmuje m.in.: 1.) Reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizowania z przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami, dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej. 2.) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 3.) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub robót zanikających, uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego przedmiotu umowy i przekazanie go do użytkowania. 4.) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad robót budowlanych. 5.) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót. 6.) Sprawdzanie czy wbudowane materiały posiadają odpowiednie atesty, certyfikaty i gwarancje, odbiór tych dokumentów podczas odbioru końcowego robót. 7.) Wizytowanie prowadzonych budów w częstotliwości gwarantującej prawidłową ich kontrolę, w tym bezwzględnie każdorazowo przy odbiorach robót zanikających lub ulegających zakryciu. 8.) Kontrola poprawności wykonania robót pod kątem zgodności z przekazaną dokumentacją projektową i umową zawartą na ich wykonanie. 9.) Weryfikacja zgłaszanych przez mieszkańców zmian przebiegu projektowanych przyłączy. 10.) Każdorazowe, niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich trudności i problemów wynikłych w trakcie realizacji nadzorowanych prac, w tym w szczególności wszystkich przerw i opóźnień w wykonywaniu prac, trwających powyżej 3 dni. 11.) Składanie miesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych. Raport winien zawierać szczegółowo opisane wszystkie nieprawidłowości, które wystąpią podczas realizowania robót budowlanych w danym miesiącu. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych objętych nadzorem określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mierzecice.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach