Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg
- Adres: 32-070 Czernichów, ul. Gminna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 702 105 , fax. 122 702 324
- Data zamieszczenia: 2019-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
ul. Gminna 1
32-070 Czernichów, woj. małopolskie
tel. 122 702 105, fax. 122 702 324
REGON: 53498300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Głęboka termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w Czernichowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegająca na Pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Głęboka termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w Czernichowie”. 2. Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w zakresie branż: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacji i urządzeń cieplnych, wodnych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych, 3) instalacji i urządzeń elektrycznych. 3. Usługi nadzoru będą obejmowały w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez nadzór nad właściwym realizowaniem umowy o roboty budowlane, zawartej w związku z realizacją zadania inwestycyjnego, sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniami, przepisami i innymi uzgodnieniami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także z zaleceniami Zamawiającego, 2) uczestnictwo w czasie przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, 3) zapewnienie ciągłości prowadzenia usługi nadzoru w poszczególnych branżach poprzez wizytowanie terenu budowy z częstotliwością uzasadnioną przebiegiem nadzorowanych robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, 4) wykonywanie czynności nadzoru w sposób określony w art. 25, 26 i 27 w ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), 5) dokonywanie pod czas inspekcji budowy wpisów w dzienniku budowy oraz kontrola spisów dokonanych przez kierownika budowy, 6) zapoznanie się z dokumentacja projektową i wszelkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami, warunkami i innymi oraz z treścią umowy o roboty budowlane, 7) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zobowiązany będzie do zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 8) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 9) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru, 10) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy, 11) uzgadnianie z Zamawiającym i projektantem ewentualnych zmian materiałowych, zgodnych z umową z Wykonawcą, 12) czynny udziału w naradach technicznych organizowanych w toku realizacji robót, 13) udział w konsultacjach z projektantem w ramach ewentualnego nadzoru autorskiego, 14) kompleksową współpracę z Zamawiającym w zakresie pomocy przy rozliczaniu inwestycji (kontrola rozliczeń w tym przygotowanie niezbędnych dokumentów dot. rzeczowej realizacji robót budowlanych wymaganych do złożenia wniosku o płatność w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś 4. Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.1. Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – ZIT.), 15) przygotowywanie, weryfikacja dla Zamawiającego kompletnych dokumentów technicznych związanych z odbiorem jak i z rozliczeniem robót, informowanie Zamawiającego, projektanta o ewentualnych problemach z realizacją inwestycji, 16) chronienie interesów Zamawiającego, przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy Prawo Budowlane, 17) czynne uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych związanych z realizacją inwestycji, 18) zgłaszanie konieczności wykonania robót nie objętych umową z Wykonawcą, wraz z uzasadnieniem pisemnym konieczności wykonania prac oraz weryfikowaniem ich kosztów w zgodzie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz ewentualnie z umową o przyznanie dotacji i pożyczki na realizację inwestycji, 19) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych - spisywania protokołów konieczności, 20) czynny udział w pracach komisji dotyczących przeglądów gwarancyjnych, przeglądów w ramach rękojmi i przeglądu pogwarancyjnego (inwestycja objęta jest 60 miesięcznym okresem gwarancji na wykonane prace budowlane). 2. Dokumentacja przetargowa i projektowa dla zakresu prac budowlanych jest opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego www.czernichow.pl (w zakładce przetargi) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (w zakładce zamówienia publiczne 2019), 3. Wartość inwestycji (prac budowlanych), które będą objęte nadzorem zgodnie ze złożoną najkorzystniejszą ofertą wynosi: 2 023 733,04 złotych brutto. 4. Inwestycja jest dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś 4. Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.1. Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – ZIT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa Budynku „Środowiskowego Domu Samopomocy w Miłocicach”
Dodano: 2024-03-25 - Usługa pełnienia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją inwestycji pn. „Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow” w zakresie etapu I: Budowa budynku „Memoriał”.
Dodano: 2024-03-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-03-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-01-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Gminy Niepołomice w zakresie przebudowy i rozbudowy dróg gminnych
Dodano: 2023-12-04 - „Nadzór Inwestorski (branża elektryczna) dla zadania – Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” II
Dodano: 2023-10-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Piekarach, Gmina Liszki – Etap I
Dodano: 2023-09-21 - Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 969 Nowy Targ – Stary Sącz – etap II – z podziałem na części: Część nr 1 – rozbudowa DW 969 w m. Dębno
Dodano: 2023-05-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z obsługą gwarancji dla zadania pn.: "Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Białka Tatrzańska"
Dodano: 2023-02-20 - Pełnienie funk. insp. nadzoru dla zad. pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Przegini Duchownej – etap II” w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wod. i kan.
Dodano: 2023-02-06