Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania polegającego na budowie drogi gminnej w obrębie ulic Kazimierza Wielkiego i Bolesława Chrobrego w Więcborku

Gmina Więcbork ogłasza przetarg

  • Adres: 89-410 Więcbork, ul. Mickiewicza 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3897 207 , fax. 052 3897 212
  • Data zamieszczenia: 2012-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Więcbork
    ul. Mickiewicza 22 22
    89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3897 207, fax. 052 3897 212
    REGON: 09235096100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiecbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania polegającego na budowie drogi gminnej w obrębie ulic Kazimierza Wielkiego i Bolesława Chrobrego w Więcborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania polegającego na budowie drogi gminnej w obrębie ulic Kazimierza Wielkiego i Bolesława Chrobrego w Więcborku. Inspektor Nadzoru pełnić będzie nadzór inwestorski w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy w szczególności: 1) Zapoznanie się z dokumentacją budowlaną powierzonego zadania inwestycyjnego w tym warunkami pozwolenia na budowę oraz warunkami terenowymi, 2) Udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji; 3) Zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami; 4) Inspektor Nadzoru będzie nadzorował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego; 5) Sprawowanie kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego i przyszłych użytkowników w tym: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; d) sprawdzenie i odbiór robót, wynikających z harmonogramu robót budowlanych; e) kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowość ich wykonania; f) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót); g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (w tym weryfikacja kosztów ewentualnych zmian w zakresie zadania i rodzaju materiałów w stosunku do oferty wykonawcy); 6) Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego; 7) Sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów. Dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, inspektor nadzoru ma obowiązek żądania od wykonawcy odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym powiadomieniem Zamawiającego o zaistniałym fakcie; 8) Czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niewiadomego pochodzenia. W przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją techniczną (w tym specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót), nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący i mogący narazić Zamawiającego na straty - inspektor nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy, zgłasza Zamawiającemu oraz podejmuje odpowiednie decyzje. Inspektor Nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę; 9) Sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń wymaganych przez Zamawiającego i niezbędnych do przeprowadzenia odbioru; 10) Uczestnictwo w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji i rękojmi (w tym udział w odbiorach pogwarancyjnych); 11) Kontrola usunięcia przez wykonawcę stwierdzonych wad; uczestniczenie w przyjęciu przez Zamawiającego od wykonawcy usuniętych wad - potwierdzonych protokołem; 12) Nadzorowanie i pisemne informowanie Zamawiającego o warunkach BHP i zabezpieczeniach stosowanych na terenie budowy, przeciwdziałanie nieprawidłowościom mogącym spowodować zagrożenie dla użytkowników oraz mieszkańców; 13) informowanie Zamawiającego o: - konieczności wykonania robót odbiegających od założeń projektowych w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, - terminach zakrycia robót podlegających zakryciu oraz o terminie wykonania robót zanikających; - problemach i możliwych nieprawidłowościach mogących powstać w wyniku realizacji przedmiotu umowy; 14) Uczestniczenie w odbiorze końcowym robót; 15) Zawieszenie prowadzenia robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. Dokumentacja techniczna dot. budowy drogi gminnej dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, I piętro, pok. nr 13. 2. Opis inwestycji, nad którą pełniony będzie nadzór inwestorski: Przedmiotowe zadanie jest realizowane w ramach inwestycji w całości obejmującej Budowę drogi gminnej wraz z odwodnieniem w obrębie ulic Kazimierza Wielkiego i Bolesława Chrobrego w Więcborku. Inwestycja prowadzona będzie na podstawie pozwolenia na budowę Nr AB.7351 - 6-20/09 z dnia 25 czerwca 2009 r., wydanego przez Starostę Sępoleńskiego. Przedsięwzięcie stanowi kontynuację zdania zrealizowanego częściowo w roku 2011, tj. wybudowano kanalizację deszczową. Przedmiotowe zadanie obejmuje roboty budowlane na odcinkach ulic: 1. ul. Kazimierza Wielkiego od km 0 + 000.00 do km 0 +310,00 a) jezdnia ulicy o szer. 6,0m wykonana z betonowej kostki brukowej szarej grubości 8,0cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3,0cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20,0cm po zagęszczeniu, warstwie odsączającej z piasku gr. 20,0cm po zagęszczeniu; b) obustronny chodnik o szer. 1,5m jeśli odsunięty od jezdni lub szer. 2,00m przy krawężniku wykonany z kostki brukowej szarej gr. 6,0cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4,0cm, warstwie odsączającej z piasku gr. 15,0cm po zagęszczeniu; c) skrzyżowania ulicy z lokalnymi ulicami (ul. Przemysława II, ul. W. Łokietka, B. Krzywoustego) - wyniesione, wykonane z betonowej kostki brukowej czerwonej grubości 8,00cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3,0cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20,0cm po zagęszczeniu, warstwie odsączającej z piasku gr. 20,0cm po zagęszczeniu oraz dodatkowa strefa przejścia z jednej wysokości na drugą - zamiana podbudowy z tłuczniowej na betonową z betonu C12/15 gr. 20,0cm; d) wyniesione przejście dla pieszych - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej czerwonej gr. 8,0cm na podsypce cementowo - pisakowej gr. 3,0cm, podbudowie betonowej z betonu C12/15 gr. 20,0cm po zagęszczeniu, warstwie odsączającej z piasku grubości 30,0cm po zagęszczeniu. e) zjazdy do posesji w obrębie pasa ulicznego - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej grafitowej grubości 8,0cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3,0cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15,0cm po zagęszczeniu, warstwie odsączającej z piasku gr. 15,0cm po zagęszczeniu 2. ul. Bolesława Chrobrego od km 0 + 000.00 do km 0 +310,00: a) ciąg pieszo - jezdny o szer. 5,0m wykonany z betonowej kostki brukowej szarej grubości 8,0cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3,0cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20,0cm po zagęszczeniu, warstwie odsączającej z piasku gr. 20,0cm po zagęszczeniu; b) skrzyżowanie ulicy z lokalną ulicą (W. Łokietka) - wyniesione, wykonane z betonowej kostki brukowej czerwonej grubości 8,00cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3,0cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20,0cm po zagęszczeniu, warstwie odsączającej z piasku gr. 20,0cm po zagęszczeniu oraz dodatkowa strefa przejścia z jednej wysokości na drugą - zamiana podbudowy z tłuczniowej na betonową z betonu C12/15 gr. 20,0cm; c) obustronny chodnik przy skrzyżowaniu z ulicą lokalną o szer. 1,5m oddzielony pasem zieleni, wykonany z kostki brukowej szarej gr. 6,0cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4,0cm, warstwie odsączającej z piasku gr. 15,0cm po zagęszczeniu; d) próg zwalniający - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej czerwonej gr. 8,0cm na podsypce cementowo - pisakowej gr. 3,0cm, podbudowie betonowej z betonu C12/15 gr. 20,0 cm po zagęszczeniu, warstwie odsączającej z piasku grubości 30,0cm po zagęszczeniu; e) zatoka parkingowa - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej szarej gr. 8,0cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3,00cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20,0cm po zagęszczeniu, warstwie odsączającej z piasku gr. 20,00cm po zagęszczeniu; f) zjazdy do posesji w obrębie pasa ulicznego - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej grafitowej gr. 8,0cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3,0cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15,00cm po zagęszczeniu, warstwie odsączającej z piasku gr. 15,00cm po zagęszczeniu. 3. ciąg pieszy - łącznik schodowy długości 42,00m z balustradą obustronną - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 6,0cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3,0cm lub 4,0cm w zależności jaki ciąg schodów budujemy, podbudowie z chudego betonu o RM =9,0Mpa o ca 40,0cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 15,0cm. Poręcz - z rury fi 51/2,9mm (w skład wchodzi pochwyt, przeciąg i słupki). Pozostałe elementy zagospodarowania ciągu ulicy: - krawężniki betonowe 100x30x15, - obrzeża betonowe 100x25x8, - pasy zieleni urządzonej, - elementy obce do regulacji, - montaż rur osłonowych dwudzielnych dla kabli telekomunikacyjnych, - oznakowanie pionowe oraz słupki i poręcze ochronne, - wycinka drzew, - rozbiórka istniejącej podbudowy z tłucznia wapiennego itp. Roboty drogowe będą prowadzone w pasie dróg gminnych. Przed przystąpieniem do robót, wykonawca winien opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu zaopiniowany przez Powiatową Policję w Sępólnie Kraj. i Starostę Sępoleńskiego. Wykonawca nie będzie ponosił kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiecbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach