Przetargi.pl
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Budowa kolektora deszczowego z systemem podczyszczającym i retencjonującym wody opadowe w Sztumie” realizowane w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa kolektora deszczowego z systemem podczyszczającym i retencjonującym wody opadowe” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.1 Ograniczanie zagrożeń naturalnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego”

Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg

  • Adres: 82400 Sztum, ul. Mickiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 556 406 303 , fax. 556 406 300
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
    ul. Mickiewicza 39
    82400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 556 406 303, fax. 556 406 300
    REGON: 17074777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Budowa kolektora deszczowego z systemem podczyszczającym i retencjonującym wody opadowe w Sztumie” realizowane w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa kolektora deszczowego z systemem podczyszczającym i retencjonującym wody opadowe” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.1 Ograniczanie zagrożeń naturalnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad wykonywaniem robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową kanalizacji deszczowej wraz z budową zbiornika retencyjnego dla zlewni obejmującej obszar przy rondzie pod Dębami na terenu działek Nr: 413, 409/3, 444/13, 446, 635, 213, 340/2, 645/2, 645/10, 645/11, obręb II m. Sztum. 2. Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje między innymi nadzór nad: 1) Robotami przygotowawczymi, w tym roboty rozbiórkowymi, ziemnymi i demontażowymi, 2) Budową kanalizacji grawitacyjnej: – Ø 800 GRP o długości 113,5 mb (część wchodząca w skład zbiornika retencyjnego), – Ø 630 PVC o długości 17,0 mb, – Ø 500 PVC o długości 102,5 mb, – Ø 450 PE o długości 14,5 mb, – Ø 400 PCV o długości 74,0 mb, – Ø 315 PVC o długości 124,5 mb, – Ø 315 PE o długości 15,5 mb, – Ø 250 PVC o długości 7,5 mb, – Ø 200 PVC o długości 29,0 mb. 3) Przebudową kanalizacji metodą CRACKINGU: – Ø 400 PP o długości 89,5 mb. 4) Budową dwukomorowego zbiornika retencyjnego podziemnego o pojemności V=194,3m3 plus układ kolektorów deszczowych o średnicy Ø 800 o pojemności 55,01m3, łącznie 249,31m3. 5) Budową drogi serwisowej do zbiornika retencyjnego z kostki betonowej. 6) Odtworzeniem nawierzchni dróg i chodników. 7) Budową chodnika z kostki betonowej. 8) Przebudową sieci wodociągowej. 9) Wykonaniem tymczasowej organizacji ruchu drogowego. 10) Wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej. 11) Przestrzeganiem uzgodnień branżowych oraz ponoszeniem kosztów z tym związanych. 3. UWAGA: Realizacja przedmiotu zamówienia wykonywana będzie przy obiektach czynnych. Należy przewidzieć prowadzenie prac budowlanych przy zabezpieczeniu powierzchni na komunikację. Teren budowy należy wygrodzić zachowując szczególną staranność, aby uniemożliwić dostęp osób postronnych. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe, uzgodnienia branżowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowane przez: HYDRO – TERM Biuro Projektowo – Inwestycyjne z Malborka, która jest umieszczona na stronie internetowej www.bip.sztum.pl w zakładce Zamówienia Publiczne w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane pn. „Budowa kolektora deszczowego z systemem podczyszczającym i retencjonującym wody opadowe” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.1 Ograniczanie zagrożeń naturalnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego” 5. Ponadto opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ tj. projekt umowy. 6. Nadzór inwestorski obejmuje wszelkie czynności wynikające z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2014 r., poz. 1278), rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108, poz. 953 ze zmianami). 7. Inwestycja jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014–2020,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy PZP żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o którym mowa w w/w pkt. III.3) ogłoszenia tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postepowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów- pisemnego zobowiązania tych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ o przynależeniu lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach