Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pt. „Modernizacja fragmentu ul. Staropogońskiej”.

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-214 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22i
    41-214 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22, , fax. -
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pt. „Modernizacja fragmentu ul. Staropogońskiej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pt. „Modernizacja fragmentu ul. Staropogońskiej”, w którego skład wchodzi: 1/ dla całości: • opracowanie projektu tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu, • opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, • opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, • utylizację wraz z kosztami zagospodarowania odpadów, • ułożenie górnej warstwy bitumicznej - warstwy ścieralnej AC8S lub AC11S, • regulację urządzeń podziemnych wchodzących w obszar objęty inwestycją, • montaż progu wyspowego wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym, • wykonanie pełnej konstrukcji wyniesionego przejścia dla pieszych o nawierzchni z asfaltobetonu, w rejonie skrzyżowania z ul. Litewską, • odtworzenie oznakowania poziomego (cienkowarstwowe) w pasie drogowym zgodnie z opracowanym w trakcie realizacji Przedmiotu umowy projektem stałej organizacji ruchu, na odcinku od ul. Gospodarczej do ul. Orlej, • wymianę włazów studni kanalizacji ogólnospławnej w jezdni wraz z zabudową pierścieni odciążających oraz pokryw betonowych (właz żeliwny, pierścień odciążający, nakrywa betonowa) - wraz z odtworzeniem poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni (realizacja przy współpracy z Sosnowieckimi Wodociągami S.A. oraz pod ich nadzorem), • wymianę przykanalików o śr. 200 mm z rur PCV z podłączeniem do studni kanalizacji ogólnospławnej z zastosowaniem przejścia szczelnego na połączeniu przykanalika ze studnią kanalizacyjną oraz studnią wpustu ulicznego i zasyfonowania (należy wykonać przeciwspadek – pochylenie zależne od długości przyłącza) – wraz z odtworzeniem poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni (realizacja przy współpracy z Sosnowieckimi Wodociągami S.A. oraz pod ich nadzorem), • przebudowę kompletnych wpustów ulicznych (żeliwo + osadnik + pierścień odciążający) - wraz z odtworzeniem poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni, • zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu w miejscach kolizji z wykonywanymi robotami, oraz z podziałem na odcinki określone w SIWZ ( 1-15) Inspektor nadzoru w specjalności drogowej posiadający następujące kwalifikacje: − stosowne uprawnienia budowlane, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020 r., poz. 471 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego obejmują: 1) Kontrolowanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów zgodnie z wymaganiami i wytycznymi Zamawiającego określonymi w umowie na roboty budowlane i w przepisach prawa oraz kontrolowanie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie tych materiałów, których zamierza użyć Wykonawca robót. 2) Żądanie usunięcia wad (awarii/usterek) ujawnionych w trakcie wykonywania robót, w wyznaczonym przez Koordynatora terminie, zgodnie z zapisami umowy na roboty budowlane. 3) Żądanie wykonania przez Wykonawcę robót niezbędnych prób, badań, odkryć lub ekspertyz w celu wykrycia wady (awarii/usterki) robót budowlanych – badania na koszt Wykonawcy robót budowlanych. 4) Żądanie od Wykonawcy robót okazania lub dostarczenia: próbek producenta materiałów, certyfikatów zgodności z odpowiednią normą, aprobat technicznych, atestów, dokumentów potwierdzających plan zapewnienia jakości. 5) Żądanie usunięcia z terenu budowy materiałów i urządzeń nie spełniających wymagań określonych w umowie z Wykonawcą robót. 6) Żądanie wykonania wszelkich prac niezbędnych dla zabezpieczenia robót z powodu wypadku, zabezpieczenia życia lub zdrowia ludzkiego, kontrola zgodności prowadzonych prac z zasadami BHP. 7) Udział w przeprowadzanych przez Wykonawcę robót próbach, badaniach, kontrolach, rozruchach. 8) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP, kontrolowanie utrzymania porządku i prawidłowego zabezpieczenia terenu budowy, kontrolowanie zgodności oznakowania z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 9) Organizowanie i prowadzenie cyklicznych rad budowy raz na dwa tygodnie z udziałem wszystkich stron procesu inwestycyjnego, sporządzanie i przekazywanie do Zamawiającego protokołów z rad obejmujących wszelkie ustalenia dokonane z Wykonawcą robót oraz koordynatorem Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od dnia rady budowy oraz kontrola i nadzór nad realizacją przez Wykonawcę robót ustaleń wynikających z rad budowy. 10) Przyjmowanie od Wykonawcy robót oświadczeń związanych z wypełnieniem wymogu zatrudnienia w trakcie realizacji umowy, kontrolowanie wypełniania zobowiązania do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w trakcie realizacji umowy, powiadamianie organów inspekcji pracy w imieniu Zamawiającego oraz samego Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach. 11) Opiniowanie przedstawionych metod wykonywania robót budowlanych zaproponowanych przez Wykonawcę robót, w terminie nie dłuższym niż 3 dni. 12) Przyjmowanie od Wykonawcy robót wniosków dotyczących rozwiązań zamiennych i robót dodatkowych. Opiniowanie przedmiotowych wniosków w zakresie zasadności ich wykonania, w zakresie zaproponowanych rozwiązań. Spisywanie stosownych protokołów oraz prowadzenie negocjacji, w terminie nie dłuższym niż 3 dni. Akceptacja wniosków materiałowych (wniosku o zastosowanie przy realizacji umowy określonego materiału, urządzenia lub armatury) od Wykonawcy robót, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia wpływu wniosku materiałowego. 13) Kontrolowanie zgodności prowadzonych robót budowlanych z dokumentacją przetargową. 14) Udzielanie Wykonawcy robót wszelkich niezbędnych informacji, wyjaśnień oraz stanowisk dotyczących realizacji robót budowlanych. 15) Dokonywanie odbioru robót częściowych i ulegających zakryciu, weryfikacja w trakcie odbiorów poprawności i zgodności zrealizowanych przez Wykonawcę prac z dokumentacją przetargową, sporządzenie protokołu odbioru robót częściowych. 16) Przyjęcie od Wykonawcy robót oraz szczegółowa weryfikacja wniosku o gotowość do odbioru końcowego przedmiotu umowy wraz z dokumentacją powykonawczą zakończonych robót. Inspektor nadzoru inwestorskiego weryfikuje, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę robót wniosek wraz z dokumentacją i wydaje swoją opinię w przedmiocie poprawności i kompletności tego wniosku, a następnie przedkłada dokumentację wraz ze swoją opinią Zamawiającemu celem jej weryfikacji, ewentualne wzywanie Wykonawcy robót do uzupełnienia lub poprawienia dokumentacji powykonawczej w przypadku stwierdzenia niekompletności lub niepoprawności dokumentacji (wezwanie do powtórnego zgłoszenia wniosku o gotowość). 17) Organizowanie wszystkich czynności w ramach odbioru końcowego robót budowlanych. Rozpoczęcie czynności odbioru nastąpi w terminie do 7 dni licząc od daty wpływu wniosku Wykonawcy, zawierającego zgłoszenie do odbioru końcowego wykonania robót budowlanych. 18) Dokonanie wraz z Komisją Odbiorową powołaną przez Zamawiającego odbioru końcowego, w tym w szczególności dokonanie czynności związanych z weryfikacją jakościową wykonanego przedmiotu umowy oraz podejmowanie wszelkich decyzji wynikających z umowy o roboty budowlane związanych z odbiorem końcowym, łącznie ze sporządzeniem protokołów odbioru końcowego, wraz ze wszystkimi załącznikami. 19) W przypadku odstąpienia lub wypowiedzenia umowy o roboty budowlane przez jedną ze stron: a) sporządzenie inwentaryzacji robót w toku wraz z protokołem, b) wskazanie Wykonawcy robót zakresu zabezpieczenia robót w toku po uzgodnieniu tego zakresu z Zamawiającym, c) protokolarne przejęcia od Wykonawcy placu budowy po jego uporządkowaniu w stopniu zgodnym z istniejącym stanem robót przerwanych, d) spisanie protokołu z przedmiotowych czynności. 20) Dokonywanie niezbędnych rozliczeń pod faktury Wykonawcy oraz uzgadnianie z Wykonawcą prawidłowości wystawionych dokumentów finansowych. 21) W razie zgłoszenia przez Wykonawcę robót zastrzeżenia wobec decyzji czy poleceń jest on zobowiązany do ustosunkowania się do zastrzeżenia w terminie jednego dnia od przekazania tego zastrzeżenia Zamawiającemu. 22) Przeprowadzanie bieżących inspekcji terenu budowy oraz wszelkich miejsc, gdzie materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania, celem weryfikacji wywiązywania się Wykonawcy robót z warunków realizacji tych robót oraz ze zgodności działania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 23) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych wymuszających zmiany zapisów umowy sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułów własności sprzętu itp. 24) Zalecanie Wykonawcy robót sporządzania wszelkich zmian w rysunkach, planach rysunków i specyfikacjach, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie wykonywania robót. 25) Prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót we wszystkich sprawach dotyczących realizacji umowy o roboty budowlane, w tym przekazywanie Wykonawcy robót stanowiska Zamawiającego w sprawach, które wymagają zgody lub akceptacji Zamawiającego, a także na żądanie Zamawiającego. 26) Wykonywanie wszelkich innych obowiązków i dysponowanie wszelkimi innymi uprawnieniami wynikającymi z art. 25 i art. 26 ustawy Prawo budowlane w związku z wykonywaniem nadzoru inwestorskiego. 27) Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych pojawiających się w trakcie realizacji robót. 28) Udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśniania wątpliwości dotyczących realizacji umowy na roboty budowlane. 29) Dokonywanie wszelkich innych czynności faktycznych niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy o roboty budowlane oraz należytego rozliczenia z tytułu wykonania tych robót. 30) Przestrzeganie zasad wprowadzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy na teren budowy zgodnie z zapisami SIWZ oraz umowy na roboty budowlane. Inspektor będzie nadzorował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru (za wyjątkiem przestoju w robotach, gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum) oraz na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku: zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach