Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.,,Rewitalizacja budynku Wieży Głogowskiej w m. Góra”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.,,Rewitalizacja budynku Wieży Głogowskiej w m. Góra”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Rewitalizacja budynku Wieży Głogowskiej w m. Góra” w branży konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej. Zamówienie podzielono na dwie części: Część 1 – nadzór inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Rewitalizacja budynku Wieży Głogowskiej w m. Góra” Część 2 - nadzór inwestorskiego w branży elektrycznej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Rewitalizacja budynku Wieży Głogowskiej w m. Góra” Wykonawca może złożyć ofertę na dowolne części zamówienia. W przypadku, gdy składa oferty w obu częściach postępowania, składa odrębne formularze ofertowe, pozostałe załączniki mogą być wspólne. Ogólne informacje o zakresie inwestycji, dla której nadzór nad realizacją stanowi przedmiot zamówienia: - przewiduje się wykonanie następujących robót: Parametry techniczne Wieży Bramy Głogowskiej: - powierzchnia zabudowy 67,16 m2, - kubatura całkowita 1795 m3, - wysokość maksymalna ok. 38 m., - wysokość do stropu nad ostatnią kondygnacją 26,725m, - klasyfikacja wysokościowa: budynek wysoki, - ilość kondygnacji: 7 nadziemnych, - podpiwniczenia: brak. W ramach zakresu przedmiotu zamówienia przewidziano do wykonania następujący zakres robót: 1) wymianę pokrycia dachowego, 2) wymianę instalacji odgromowej, 3) oczyszczenie, uzupełnienie ubytków i konserwację zewnętrznego lica elewacji wieży ( odnowienie wszystkich elewacji na wysokości ok. 6,7 m ( z uwzględnieniem gzymu, zdjęcie poglądowe w załączeniu do SIWZ): - dezynfekcja powierzchni ścian, - konsolidacja, - wymiana i uzupełnienie cegieł, - wykuwanie, uzupełnienie i spoinowanie muru, - impregnacja, - scalanie kolorystyczne, - hydrofibizacja. 4) zagospodarowanie terenu ( remont nawierzchni z kostki bazaltowej ). 5) naprawa schodów, 6) wymiana okien, 7) wymiana okiennic, 8) remont drzwi wejściowych, 9) remont instalacji zegarowej, 10) dostawa i montaż zestawu do odtworzenia hejnału, 11) tymczasowa organizacja ruchu. Zakres nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej obejmuje m.in.: 1) wymianę pokrycia dachowego, 2) wymianę instalacji odgromowej, 3) oczyszczenie, uzupełnienie ubytków i konserwację zewnętrznego lica elewacji wieży ( odnowienie wszystkich elewacji na wysokości ok. 6,7 m ( z uwzględnieniem gzymu, zdjęcie poglądowe w załączeniu do SIWZ): - dezynfekcja powierzchni ścian, - konsolidacja, - wymiana i uzupełnienie cegieł, - wykuwanie, uzupełnienie i spoinowanie muru, - impregnacja, - scalanie kolorystyczne, - hydrofibizacja. 4) zagospodarowanie terenu ( remont nawierzchni z kostki bazaltowej ). 5) naprawa schodów, 6) wymiana okien, 7) wymiana okiennic, 8) remont drzwi wejściowych. Zakres nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej obejmuje m.in.: 1) roboty w branży elektrycznej 2) remont instalacji zegarowej, 3) dostawa i montaż zestawu do odtworzenia hejnału. Dokładny opis inwestycji zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branży konstrukcyjno-budowlanej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Wykonawca zapewni do sprawowania nadzoru inwestorskiego osobę inspektora nadzoru, spełniającego wymagania opisane w § 37 c ustawy o ochronie Zabytków i opiece nad zabytkami, zgodnie z którą: ,,Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,,. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) ) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych w każdej branży w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji. Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wskazane w rozdziale XI, punkt 17 SIWZ - Zawartość i forma oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach