Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Kochanowskiego, Chopina, Westerplatte, Dunikowskiego, Reja, Kwiatowa, Matejki i Iwaszkiewicza w m. Góra”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Kochanowskiego, Chopina, Westerplatte, Dunikowskiego, Reja, Kwiatowa, Matejki i Iwaszkiewicza w m. Góra”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Kochanowskiego, Chopina, Westerplatte, Dunikowskiego, Reja, Kwiatowa, Matejki i Iwaszkiewicza w m. Góra” w branży drogowej. Zakres robót zadania pn. ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Kochanowskiego, Chopina, Westerplatte, Dunikowskiego, Reja, Kwiatowa, Matejki i Iwaszkiewicza w m. Góra”: Zakres robót dotyczy wykonania etapu I inwestycji, tj. wymianę nawierzchni drogi i chodników wyłącznie ulicy Kwiatowej, w ramach którego należy wykonać następujący zakres robót: -roboty pomiarowe - 0,4 km, - frezowanie nawierzchni bitumicznej do gł. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki – ok.1781m2, -mechaniczne rozebranie nawierzchni chodnika wraz z podbudową – ok. 646 m2, - nawierzchnia drogi z mieszanki mineralno-asfalowej - ok. 1781 m2 na istniejącej podbudowie wraz z budową ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej 8x11 cm, - wymianę nawierzchni chodników i zjazdów indywidualnych razem z istniejącą podbudową,– ok. 956 m2, - wymianę krawężników- ok. 1018 m, Długość drogi wynosi ok. 0,377 km. Na przeważającej długości odcinka nie zmienia się niwelety istniejącej drogi. Projektuje się warstwę wyrównawczą oraz warstwę ścieralną z betonu asfaltowego. Jezdnia ma przekrój daszkowy o pochyleniach poprzecznych wynoszących 2,00 % i skierowanych do zewnątrz. Chodnik zaś pochylony w stronę jezdni spadkiem o wartości 2,00 %. Wymiana nawierzchni chodników polega na zaprojektowaniu ciągów pieszych z kostki brukowej koloru szarego o grubości 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej, wraz z wymianą istniejących krawężników i budową ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej 8x11 cm na podsypce cementowo- piaskowej. W miejscu istniejących zjazdów indywidualnych projektuje się zjazdy z betonowej kostki brukowej koloru grafitowego o gr. 8 cm na podsypce cementowej. Zjazdy projektuje się o szerokości dopasowanej do szerokości istniejących bram wjazdowych, jednak nie węższe niż 3,5 m. W związku z wymianą nawierzchni chodników oraz zjazdów przewiduje się regulację wysokościową studziennej infrastruktury technicznej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w wersji papierowej i elektronicznej (płyta CD) – po 2 egz. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. W celu zapewnienia dogodnych warunków drogowych dla uczestników ruchu drogowego na ul. Kwiatowej zmieniono projektowany krawężnik drogowy na krawężnik drogowy typu najazdowego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branży drogowej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych inspektora w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wskazane w roz. XI pkt. 17 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach