Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: ,,Budowa wielofunkcyjnego boiska ze sztucznej trawy przy ZSPiP w Witoszycach”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2018-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: ,,Budowa wielofunkcyjnego boiska ze sztucznej trawy przy ZSPiP w Witoszycach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: ,,Budowa wielofunkcyjnego boiska ze sztucznej trawy przy ZSPiP w Witoszycach”. Postępowanie podzielono na dwie części: Część 1 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa wielofunkcyjnego boiska ze sztucznej trawy przy ZSPiP w Witoszycach” w branży konstrukcyjno-budowlanej Zakres robót w/w zadania w branży budowlanej: - budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy, zabezpieczonego wzdłuż dwóch krótszych boków piłkochwytami. Wymiary boiska wielofunkcyjnego: 30,0 x 44,0 m, przystosowanego do gier: - boisko do piłki ręcznej/nożnej - nawierzchnia sztuczna trawiasta – wysokość włókna trawy min. 24 mm, przepuszczalna, podbudowa elastyczna przepuszczalna poliuretanowa gr. min. 35 mm typu ET, wymiary zewnętrzne boiska 30,00 x 44,00 m, kolor nawierzchni zielony, kolor linii biały; -boisko do koszykówki – wymiary zewnętrze boiska 26,0 x 15,10 m, kolor nawierzchni zielony, kolor linii żółty; -boisko do siatkówki - wymiary zewnętrzne boiska 18,0 x 9,0 m, kolor nawierzchni zielony, kolor linii niebieski; Zakres robót obejmuje również: - wykonanie wzdłuż dwóch krótszych boków boiska piłkochwytów o wysokości 6,0 m i długości 30,0 mb, - wykonanie ogrodzenia panelowego o wysokości 4,0 m wokół boiska – dł. ok. 152 mb, w północno-wschodniej ścianie zamontowanie furtki o wym. 1,0 x 2,0 m oraz bramy dwuskrzydłowej 3,0 x 3,0 m, - wykonanie ławy betonowej C16/20 oraz montaż obrzeża betonowego 8x30 cm dookoła boiska; -montaż wyposażenia boiska: -bramki do piłki ręcznej – 2 szt. -kosze do koszykówki – 2 szt. -zestaw do siatkówki. - Wyposażenie dodatkowe: - kontener na piasek kolor żółty, z polietylenu, poj. 500 l tj. 750 kg wraz z piaskiem zastosowanym do zasypania sztucznej trawy na boisku. - szczotka do szczotkowania boiska. - ławka bez oparcia z fundamentem – 4 szt., kosz na śmieci – 2 szt. Teren inwestycji stanowi działka o numerze ewid. 242, obręb Witoszyce aktualnie o nawierzchni trawiastej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz pytania i odpowiedzi stanowiące załącznik do SIWZ na roboty budowlane. część 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa wielofunkcyjnego boiska ze sztucznej trawy przy ZSPiP w Witoszycach” w branży elektrycznej Zakres robót w/w zadnia w branży elektrycznej: - wykonanie oświetlenia boiska – m.in. montaż słupów oświetleniowych - 4 szt. - maszty o wysokości 10 m na fundamentach z belkami do czterech opraw, montaż przewodów do opraw oświetleniowych, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawa o mocy 250 wraz ze źródłem światła – 4 szt., montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawa oświetleniowa o mocy 150W wraz ze źródłem światła. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz pytania i odpowiedzi stanowiące załącznik do SIWZ na roboty budowlane. Wykonawca może złożyć ofertę w każdej z części postępowania. W sytuacji, gdy Wykonawca składa więcej niż jedną ofertę, oferty należy złożyć na odrębnych formularzach ofertowych na każdą z części, pozostałe załączniki mogą być wspólne. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branży ogólnobudowlanej i elektrycznej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych inspektora w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wskazane w roz. XI pkt. 17 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach