Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi w m. Kruszyniec”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2019-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi w m. Kruszyniec”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa drogi w m. Kruszyniec”. Inwestycja obejmuje przebudowę oraz poszerzenie nawierzchni drogi w miejscowości Kruszyniec. Celem jest przebudowa drogi wraz z wykonaniem wjazdów oraz dojść pieszych. Zakres obejmuje przebudowę nawierzchni z kamieni polnych na nawierzchnie z betonu asfaltowego z jednoczesnym poszerzeniem i ujednoliceniem szerokości oraz budową zjazdów i dojść do posesji w granicach pasa drogowego. W zakres opracowania wchodzą działki 139, 163, 180 obręb 0015 Kruszyniec jednostka ewidencyjna 020401_5 Gmina Góra. Teren inwestycji jest położony w miejscowości Kruszyniec gm. Góra znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej „B” oraz „OW”. Istniejąca nawierzchnia brukowa z kamieni polnych (kocie łby) o zmiennej szerokości 2,5-3,0m. Stan nawierzchni bardzo zły. Na przeważającej długości całkowity brak nawierzchni kamiennej miejscami uzupełniony tłuczniem kamiennym. Na pozostałych odcinkach nawierzchnia gruntowa z zastoiskami wody. Zaprojektowano przebudowę istniejącej jezdni z kamienia polnego na jezdnie z betonu asfaltowego na odcinku o długości 194,29m. Przebudowa nawierzchni do uzyskania stałej szerokości 4,5m o spadku dwustronnym daszkowym 2% z obustronnymi poboczami chłonnymi z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m. Spadek podłużny 0,5-1,12% Zaprojektowano również zjazdy z posesji i dojścia piesze z kostki betonowej. Zjazdy na działki prywatne projektowane są od granicy działki drogowej do krawędzi przebudowywanej jezdni. Szerokość zjazdów wynosi 5,00-4,50. Szerokość dojść pieszych 1,5m. Projektowane zagospodarowanie wchodzi w kolizję z istniejącą infrastrukturą elektroenergetyczną napowietrzną i kablową średniego i niskiego napięcia. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące kategorie robót: - BRANŻA DROGOWA: - roboty przygotowawcze: pomiarowe- ok. 0,194 km, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, roboty ziemne, wykonanie przepustów ok. 160,00 m - jezdnia z betonu asfaltowego – ok. 912,00 m2, - zjazdy: nawierzchnia z kostki brukowej ok. 121,00 m2, - pobocze: podbudowa z kruszywa łamanego ok. 245,00 m2, - dojścia piesze: nawierzchnia z kostki brukowej ok. 12,00 m2, - zieleń – ręczne plantowanie i wykonanie trawników ok. 400,00 m2. -BRANŻA ELEKTYRCZNA: - usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą elektroenergetyczną. Dokładny opis robót stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, a także ,,Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia w pytaniach i odpowiedziach” zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Wymagania wspólne dla wszystkich części, na które podzielono postępowanie: a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór w branży: cz. 1 - drogowej/ cz. 2 –elektrycznej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ, odpowiednią dla części, na które podzielono postępowanie. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1186 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych inspektora w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru. 10. Roboty koordynuje inspektor branży drogowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowi załączniki nr 1.1 dla cz.1, nr 1.2. dla cz. 2; - wypełniony ,,Wykaz doświadczenia inspektora nadzoru”, ZAŁ. nr 2.1, - dla części 1, ZAŁ. nr 2.2. dla cz. 2, - wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zał. nr 3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ( mającego zastosowanie do spółek cywilnych) tj. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienie takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach