Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego dla zadania Poprawa układu komunikacyjnego w Gminie Uzdrowiskowej Goczałkowice-Zdrój poprzez przebudowę ul. Szkolnej od ronda Pod bocianem do skrzyżowania z ul. Jeziorną wraz z łącznikiem pomiędzy ul. Szkolną i ul. Główną ( ul. Św. Anny)

Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2107185
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój
    ul. Szkolna 13 13
    43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 2107185
    REGON: 27253621500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goczalkowicezdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego dla zadania Poprawa układu komunikacyjnego w Gminie Uzdrowiskowej Goczałkowice-Zdrój poprzez przebudowę ul. Szkolnej od ronda Pod bocianem do skrzyżowania z ul. Jeziorną wraz z łącznikiem pomiędzy ul. Szkolną i ul. Główną ( ul. Św. Anny)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania inwestycyjnego: Poprawa układu komunikacyjnego w Gminie Uzdrowiskowej Goczałkowice-Zdrój poprzez przebudowę ul. Szkolnej od ronda Pod bocianem do skrzyżowania z ul. Jeziorną wraz z łącznikiem pomiędzy ul. Szkolną i ul. Główną ( ul. Św. Anny) zakres zadania obejmuje: a) przebudowa ul. Św. Anny na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Głównej, która obejmuje 146 mb jezdni o szerokości 5,0 mb. W zakresie robót wchodzi wymiana krawężnika betonowego na dł. 146 mb, oraz cieku z elementów betonowych na dł. 136 mb . b)przebudowa ul. Szkolnej na odcinku od przejazdu PKP do skrzyżowania z ul. Św. Anny, która obejmuje przebudowę: odwodniania tj.: rowów na długości 540 mb, cieku ulicznego na długości 785 mb wraz z wpustami ulicznymi i studzienkami rewizyjnymi, przebudowę dwóch sztuk przepustów ? 500 pod drogą, wykonanie nawierzchni asfaltowej na dł. 802 mb o szerokości 6,0 mb, z wymianą krawężników i chodników z płyt betonowych na kostkę betonową o grubości 6 cm i wjazdami do posesji grubości 8 cm. c)przebudowa ul. Szkolnej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Św. Anny do skrzyżowania z ul. Jeziorną obejmuje przebudowę : kanalizacji deszczowej o łącznej dł. 505,0 mb wraz z wpustami ulicznymi i studzienkami rewizyjnymi z włazami typu ciężkiego, wykonanie nawierzchni asfaltowej o szerokości 6,0 mb., z wymianą krawężników i chodnika z płyt betonowych na kostkę betonową o grubości 6 cm i wjazdami do posesji grubości 8 cm . Długość przebudowanego odcinka wynosi 1161,00 mb . d) przebudowa ul. Szkolnej na odcinku od przejazdu kolejowego do ronda Pod Bocianem obejmuje przebudowę: kanalizacji deszczowej i wymiana rur ? 300 i ? 400 na PCV o łącznej długości 711,5 mb wraz z wpustami ulicznymi i studzienkami rewizyjnymi z włazami typu ciężkiego, wykonanie nawierzchni asfaltowej o szerokości 6,2 mb, z wymianą krawężników i chodnika z płyt betonowych na kostkę betonową o grubości 6 cm i wjazdami do posesji grubości 8 cm. Długość przebudowanego odcinka wynosi 805 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi - warunek: - prowadzenie działalności gospodarczej obejmującej zakres przedmiotu umowy, - rejestracja w KRS lub ewidencji działalności gospodarczej, Udokumentowanie spełnienia warunków: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru, każdy z Wykonawców składa oddzielnie. - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - warunek: wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nadzorował minimum jedną inwestycję na roboty budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi o wartości minimum 3.000.000,00 zł brutto. - należy wypełnić załącznik nr 3 do Siwz- wykaz zrealizowanych usług. Udokumentowanie spełnienia warunków: - dokumenty potwierdzające, że nadzór inwestorski zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających). 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- warunek: -wykonawca musi przedstawić, że dysponuje osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń Udokumentowanie spełnienia warunków: -dokument stwierdzających, że osoba(y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, wraz z potwierdzeniem aktualnej przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- warunek: -posiadanie polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie niższą niż 30 tys. zł - ważna na dzień składania ofert Udokumentowanie spełnienia warunków: - kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 30 tyś. zł - ważna na dzień składania ofert 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia- warunek: -wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) dotyczy każdego Wykonawcy z osobna. Udokumentowanie spełnienia warunków: - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum),zaświadczenia każdy z Wykonawców składa oddzielnie. - oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. W oparciu o informacje zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty zgodnie z treścią załącznik nr 1 do Siwz, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzony działalności jest krótszy - w tym musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) nadzorował minimum jedną inwestycję na roboty budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi o wartości minimum 3.000.000,00 zł brutto załącznik nr 3 - wykaz zrealizowanych usług 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w pkt 4 zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających). 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do Siwz. 7 Kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 30 tyś. zł - ważna na dzień składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goczalkowicezdroj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach