Gmina Góra ogłasza przetarg
- Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 655 443 644, , fax. 065/543-26-58
- Data zamieszczenia: 2020-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
ul. Mickiewicza 1
56-200 Góra, woj. dolnośląskie
tel. 655 443 644, , fax. 065/543-26-58
REGON: 41105066900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych pn.: ,,Budowa drogi łączącej ul. Przemysława II z ul. Dąbrówki w m. Góra” oraz ,,Utwardzenie i odwodnienie placu przy garażach ul. Dąbrówki w m. Góra”, ,,Uzbrojenie terenu – osiedle Lipowa – ul. Chabrowa w m. Góra ” (branża elektryczna) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.: ,,Budowa drogi łączącej ul. Przemysława II z ul. Dąbrówki w m. Góra” oraz ,,Utwardzenie i odwodnienie placu przy garażach ul. Dąbrówki w m. Góra”, ,,Uzbrojenie terenu – osiedle Lipowa – ul. Chabrowa w m. Góra ” oraz (branża elektryczna) Postępowanie podzielono na 3 części: Część 1 - nadzór inwestorski w branży elektrycznej dla zadania pn. ,,Budowa drogi łączącej ul. Przemysława II z ul. Dąbrówki w m. Góra” Zakres robót objętych nadzorem: - Do wykonania przewidziano zakres robót, oznaczonych na mapie zawartej w dokumentacji do drogi nr 2: 1) Roboty elektryczne: roboty związane z montażem opraw oświetlenia drogowego typu LED na słupach – 3 szt. ( dwie skrajne i środkowa), Wprowadzono modyfikację opisu przedmiotu zamówienia z konstrukcji warstwy ścieralnej nawierzchni ciągów pieszo – rowerowych z mieszanki mineralno – asfaltowej MA5 gr. 3 cm na MA8 gr. 3 cm, która została zastosowana w I etapie realizacyjnym robót. W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzą nasadzenia drzew i krzewów oraz pozostałe 2 sztuki lamp. Dokładny opis robót stanowi dokumentacja projektowa, w ramach której wprowadzono aktualizację projektu zagospodarowania terenu, wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, odpowiedzi na pytania do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Część 2 - nadzór inwestorski w branży elektrycznej dla zadania pn. ,,Utwardzenie i odwodnienie placu przy garażach ul. Dąbrówki w m. Góra” Zakres robót objętych nadzorem: - wykonanie oświetlenia placu 10 lamp. Dokładny opis robót stanowi dokumentacja projektowa, w ramach której wprowadzono aktualizację projektu zagospodarowania terenu, wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, odpowiedzi na pytania do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Część 3 - nadzór inwestorski w branży elektrycznej dla zadania pn. ,,Uzbrojenie terenu – osiedle Lipowa – ul. Chabrowa w m. Góra ” – ul. Chabrowa ul. Chabrowa (opisana ma mapie poglądowej jako etap III ) Zakres robót objętych nadzorem: - oświetlenie uliczne hybrydowe – 10 kpl. -Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, dodatkowe wymagania w zakresie nasadzeń, mapa poglądowa ze wskazaniem etapów inwestycji. 3.2. Wymagania wspólne dla wszystkich części, na które podzielono postępowanie: a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór w branżach odpowiednio dla części, zgodnie z dokumentacjami projektowymi stanowiącymi integralną część SIWZ, odpowiednimi dla części, na które podzielono postępowanie. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tDz. U. 2019 poz. 1186 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych inspektora w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru. 10. Roboty koordynuje dla każdego z zadań inspektor branży drogowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowi załączniki nr 1.1 dla cz.1, nr 1.2. dla cz. 2, nr 1.3 dla cz. 3; , - wypełniony ,,Wykaz doświadczenia inspektora nadzoru”, ZAŁ. nr 2.1, - dla części 1, ZAŁ. nr 2.2. dla cz. 2, zał. nr 2.3. dla cz. 3; - wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zał. nr 3 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ( mającego zastosowanie do spółek cywilnych ) tj. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienie takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie obowiązków kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Przebudowa dróg gminnych w Dusznikach-Zdroju (zaprojektuj-wybuduj)”
Dodano: 2024-07-11 - Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
Dodano: 2024-06-24 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Jeleniej Górze
Dodano: 2024-05-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji prac i robót budowlanych na terenie miasta Polanica-Zdrój.
Dodano: 2024-04-30 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2024-03-09 - Realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych w zakresie przebudowy dróg gminnych
Dodano: 2024-01-02 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2023-12-20 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ciągu drogi powiatowej nr 3462D w obrębie Chełmsko Śląskie i na odcinku Uniemyśl-Okrzeszyn -zamówienie podzielone na części
Dodano: 2023-12-04 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont dachu w obiekcie przy ul. Sztabowej 100 we Wrocławiu”
Dodano: 2023-09-29 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy rewitalizacji obszaru Cmentarza Komunalnego przy ul. Wałbrzyskiej w Kamiennej Górze
Dodano: 2023-09-21