Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pod nazwą „BUDOWA KRYTEJ PŁYWALNI W KĘPNIE – ETAP I”

Projekt Kępno Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63600 Kępno, Ul. Walki Młodych
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 28 778 , fax. 62 78 25 840
  • Data zamieszczenia: 2017-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Projekt Kępno Sp. z o.o.
    Ul. Walki Młodych 9
    63600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 28 778, fax. 62 78 25 840
    REGON: 25159102100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnścią

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pod nazwą „BUDOWA KRYTEJ PŁYWALNI W KĘPNIE – ETAP I”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pod nazwą „BUDOWA KRYTEJ PŁYWALNI W KĘPNIE – ETAP I”.3.1. Do głównych obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z Projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających wraz ich udokumentowaniem w postaci dokumentacji fotograficznej i protokołów; 4) organizowanie i prowadzenie cotygodniowych narad koordynacyjnych na budowie oraz uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, 5) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkownika; 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy; 7) wszelkie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określone ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do niej w odniesieniu do wszystkich branż, 8) wydawanie Kierownikowi Budowy lub Kierownikowi Robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 9) udział w obowiązkowej kontroli przeprowadzanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego przed wydaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie i ewentualna koordynacja działań mających na celu doprowadzenie do uzyskania pozytywnej decyzji pozwolenia na użytkowanie, 10) rozliczenie finansowe Generalnego Wykonawcy robót zgodnie z zawartymi umowami (w tym weryfikacja płatności na rzecz podwykonawców), 11)zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń, ryzyk związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, z określeniem ich przyczyn, 12) z racji iż prace Generalnego Wykonawcy w zakresie budowy obiektu krytej pływalni w Kępnie będą wykonywane równolegle z innymi zamówieniami na zlecenie spółki miejskiej dotyczących budowy infrastruktury doprowadzającej (sieci), po stronie wykonawcy usługi na nadzór inwestorski leżeć będzie skoordynowanie i organizacja prac dotyczących harmonogramu wszystkich robót budowlanych i przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, ciepłowniczej, a także kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 13) nadzór nad terminowością realizacji prac, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę robót, wszystkich dokumentów koniecznych dla odbioru przedmiotu umowy i przekazania do użytkowania, 14) kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót zgodnie z zawartymi umowami, a koniecznych do odbioru końcowego oraz przekazania do użytkowania przedmiotu umowy, 15) weryfikację dokumentacji powykonawczej, wraz ze złożeniem pisemnego oświadczenia o kompletności dokumentacji powykonawczej, 16) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy, w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów i urządzeń, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, potwierdzonych podpisaniem listy obecności prowadzonej przez przedstawiciela Zamawiającego, 12) sporządzanie dokumentacji fotograficznej robót oraz sporządzanie miesięcznych raportów dla Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach