Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Osielec.

Gmina Jordanów ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
    Rynek 2
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    REGON: 491892251
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Osielec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Osielec, obejmującej część osiedli: Karbowa, Baranowa, Zarębowa, Bańdurowa, Kowalowa, Rusinowa.2. Zakres robót budowlanych w ramach inwestycji pn. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Osielec, obejmującej część osiedli: Karbowa, Baranowa, Zarębowa, Bańdurowa, Kowalowa, Rusinowa określa dokumentacja znajdująca się na stronie internetowej : miniportal.uzp.gov.pl lub Gminy Jordanów - www.gmina-jordanow.pl - BiP - zamówienia publiczne i ogłoszenia - ogłoszenie nr 2022/BZP 00420213/01 z dnia 02.11.2022 r. link:https://bip.malopolska.pl/ugjordanow,a,2184382,ogloszenie-o-zamowieniu-rozbudowa-sieci-kanalizacji-sanitarnej-w-miejscowosci-osielec-obejmujacej-cz.html3. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in: 1) Koordynacja i Nadzór nad realizacją zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. – Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), przepisami polskiego prawa oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na realizację inwestycji i umowy z wykonawcą (nr ZP.272.10.2022);2) Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i rozliczeniowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego;3) Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego;4) Reprezentowanie Zamawiającego w granicach posiadanego umocowania wynikającego z umowy w stosunku do wykonawcy inwestycji w/w pn. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Osielec, obejmującej część osiedli: Karbowa, Baranowa, Zarębowa, Bańdurowa, Kowalowa, Rusinowa nr ZP.271.21.2022;5) Nadzorowanie realizacji całego przedmiotu zamówienia;6) Nadzorowanie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów zgodnie z wymaganiami dokumentacji postępowania , specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych, 7) Obecność Inspektora Nadzoru na budowie minimum 1 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego,8) Podczas pobytu na budowie dokonywanie bieżącego przeglądu dziennika budowy i dokonywanie stosownych wpisów,9) Kontrolowanie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku;10) Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót i niezwłoczne pisemne zawiadomienie Zamawiającego o tym fakcie;11) Reprezentowanie Zamawiającego na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji;12) Zatwierdzanie materiałów przewidzianych przez wykonawcę robót do wbudowania;13) Kontrola dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie w Polsce. Ocena ich zgodności z dokumentacją postępowania a w przypadku zastosowania przez wykonawcę robót materiałów równoważnych ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji przetargowej w uzgodnieniu z Inwestorem;14) Sprawdzanie autentyczności wymienionych powyżej dokumentów oraz certyfikatów, zabezpieczeń, gwarancji;15) Informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych;16) W razie potrzeby organizowanie narad technicznych, sporządzanie protokołów z tych narad oraz przekazywanie ich Zamawiającemu i wykonawcy robót;17) Bieżące egzekwowanie ustaleń z narad dotyczących postępu prac;18) Monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym;19) Nakazywanie wykonawcy robót budowlanych wykonanie dodatkowych badań, prób lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;20) Udzielanie wszystkich niezbędnych informacji na potrzeby sprawozdawczości z realizacji projektu w całym okresie jego realizacji; 21) Kontrola prawidłowości zafakturowanych robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą robót,22) Kontrola terminowości wykonywania robót,23) Dokonywanie bez zbędnej zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i dokumentowanie tych czynności;24) Sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienia wykonawcy robót o wykrytych wadach, określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;25) Przeprowadzenie odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru;26) Sprawdzenia i przekazania Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót;27) Doradzanie Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas realizacji inwestycji, prowadzenia robót budowlanych oraz po wykonaniu przez cały okres gwarancji i rękojmi,28) Powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy;29) Rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej zakończenia lub w przypadku wypowiedzenia jej wykonawcy robót;30) Zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej,31) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub innych zmian umowy, przesunięcia lub wydłużenia terminu realizacji zadania, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego do czasu jego zakończenia i rozliczenia, bez dodatkowego wynagrodzenia.32) Współuczestniczenie z Zamawiającym i wykonawcą robót w przeprowadzanych przez służby zewnętrzne i nadzór budowlany kontrolach.33) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, zamiennego lub innych zamian umowy na roboty budowlane:-Bezzwłoczne pisemne powiadamianie Zamawiającego o wystąpieniu konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub innych zmian umowy,-Przygotowanie dla Zamawiającego protokołu sporządzonego przy udziale przedstawicieli wykonawcy robót, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, uzasadnienie koniecznych zmian w dokumentacji przetargowej, opis i uzasadnienie robót niezbędnych do zamówień dodatkowych, zamiennych lub innych zmian umowy.-Przedstawienie Zamawiającemu sprawdzonej kalkulacji kosztów wykonawcy robót na wykonanie zamówień dodatkowych, zamiennych lub innych zmian umowy oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania.-wydawanie polecenia wykonania zamówień dodatkowych, zamiennych wyłącznie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.34) Jeżeli w trakcie wykonywania robót budowlanych zajdzie konieczność natychmiastowego przeprowadzenia robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo albo zabezpieczenie przed awarią, - upoważnienie do zlecenia Wykonawcy realizacji tych robót i dokonania stosownego wpisu do dziennika budowy oraz niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu.35) Uczestnictwo w odbiorze robót i sporządzenie protokołu odbioru robót częściowego i końcowego;36) Przygotowanie rozliczenia rzeczowego częściowego i końcowego z realizacji umowy z wykonawcą;37) Dokonywanie inspekcji i nadzoru nad robotami zaległymi oraz robotami związanymi z usunięciem wad przez cały okres trwania gwarancji i rękojmi robót budowlanych;38) Odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad i pisemne poświadczenie tego faktu przez cały okres trwania gwarancji i rękojmi robót budowlanych;39) Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych – bez oddzielnego wynagrodzenia. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu.Szczegółowy zakres zadań określa niniejsza Specyfikacja warunków Zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach