Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy przebudowie budowli o potocznej nazwie buzodrom limanowski na punkt informacji turystycznej w Limanowej wraz z infrastrukturą techniczną.

Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3375360 , fax. 018 3375880
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
    ul. Józefa Marka 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 018 3375360, fax. 018 3375880
    REGON: 49189332200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy przebudowie budowli o potocznej nazwie buzodrom limanowski na punkt informacji turystycznej w Limanowej wraz z infrastrukturą techniczną.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budowli o potocznej nazwie buzodrom limanowski na punkt informacji turystycznej w Limanowej wraz z infrastrukturą techniczną. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia robót budowlanych przewidzianych na lata 2009 i 2010 których nadzór dotyczyć będzie - planowany termin zakończenia robót: 30.07.2010r. Ponadto Wykonawca ma obowiązek stawiać się na wezwanie Zamawiającego także w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi w przypadku konieczności dokonania oceny wykonanych prac i ujawnionych wad. Zakres zadania inwestycyjnego, którego nadzór dotyczyć będzie obejmuje w szczególności: 1) roboty ziemne i konstrukcje żelbetowe, 2) podłoża i posadzki, 3) warstwy posadzkowe tarasu, 4) roboty wykończeniowe wewnętrzne, 5) elewacja, 6) instalacja kanalizacji sanitarnej, 7) instalacja wodociągowa, 8) instalacja kanalizacji deszczowej, 9) instalacja wentylacyjna, 10) przyłącz kanalizacji sanitarnej, 11) przyłącz kanalizacji deszczowej, 12) przyłącz wodociągowy, 13) wewnętrzna linia zasilająca, 14) montaż tablic rozdzielczych, 15) instalacja oświetleniowa, gniazd wtyczkowych i siły, 16) montaż osprzętu i urządzeń, 17) montaż opraw oświetleniowych, 18) podłączenie przewodów, urządzeń i sprawdzenie instalacji, 19) platforma dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ opracowanej przez Pracownię Projektową Zbigniew Świerzy, ul. Konstanty 15, 33 - 300 Nowy Sącz, obejmującą: zatwierdzony projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu, zatwierdzony projekt budowlany - projekt architektoniczno - budowlany, projekt wykonawczy - Architektura, Projekt - Konstrukcje Budowlane, Projekt wykonawczy - przyłącz wod. - kan., Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót. Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja stanowiąca załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca wykaże, że: 1) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał min 1 pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną Zamawiający uzna nadzór inwestorski obiektu kubaturowego użyteczności publicznej, 2) Wykonawca ma do dyspozycji osoby mające kwalifikacje do wykonania zamówienia (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia). Wykonawca wykaże że dysponuje min. 1 osobą posiadającą: wykształcenie wyższe techniczno-budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z Prawem budowlanym, wykazującą się co najmniej 5 - letnim doświadczeniem zawodowym, w tym minimum 2 - letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót konstrukcyjno - budowlanych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, a także przedłoży dla wskazanych osób dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tą izbę z określonym w nim terminem ważności. 3. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Potwierdzenie posiadanych uprawnień - Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wykazane w wykazie personelu - posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.), w szczególności kopie uprawnień budowlanych i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, 3. Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że dysponuje min.1 osobą posiadającą: wykształcenie wyższe techniczne-budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z Prawem budowlanym, wykazującą się co najmniej 5 - letnim doświadczeniem zawodowym, w tym minimum 2 - letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót konstrukcyjno - budowlanych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. Wykaz wykonanych usług - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał min 1 pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną Zamawiający uzna nadzór inwestorski obiektu kubaturowego użyteczności publicznej, 5. Oświadczenie z art. 22 i 24 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie wykluczeniu, 6. Zobowiązanie innych podmiotów - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach