Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wyzwolenia w Wilkowicach w Gminie Wilkowice.

Urząd Gminy Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4990077 w. 307 , fax. 033 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 033 4990077 w. 307, fax. 033 4990077 w. 420
    REGON: 00054981000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wyzwolenia w Wilkowicach w Gminie Wilkowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wyzwolenia w Wilkowicach w Gminie Wilkowice. Szczegółowy zakres usług świadczonych w ramach wykonywania przedmiotu umowy - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami pozwolenia na budowę; - współpraca z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie trwania umowy w zakresie określonym w umowie, - dostępność na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót; - czynny udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; - sprawdzenie zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym z warunkami dokumentacji technicznej i pozwoleniem na budowę, oraz normami i zasadami współczesnej wiedzy technicznej; - nadzór nad wykonaniem robót zapewniający bezpieczeństwo obiektu budowlanego w trakcie jego realizacji i użytkowania; -wydawanie kierownikowi budowy poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań przedstawienia ekspertyz w zakresie prowadzonych robót, przedstawienia dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie; - egzekwowanie od kierownika dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie robót w przypadku, kiedy ich kontynuacja może wywołać zagrożenia lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; - podejmowanie w toku budowy wspólnie z Zamawiającym decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych tej budowy w ramach projektu; - prowadzenie i zapewnianie prawidłowego monitoringu jakości i terminów realizacji inwestycji; - sprawdzanie jakości wykonanych robót, kontrola jakości, ilości i prawidłowości użytych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do zastosowania w budownictwie; - sprawdzenie i odbiór robót ulęgających zakryciu lub zanikających, a w szczególności kontrola prawidłowości wykonania podłoża, podsypki, obsypki osypki głębokości ułożenia przewodu, zastosowanych materiałów - dokumentowaniu tych czynności na nośnikach cyfrowych; - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad (usterek braków) w okresie gwarancyjnym i w okresie rękojmi; - uczestnictwo w komisyjnych próbach szczelności; - przygotowanie odbiorów: częściowego robót, końcowego robót, i przedmiotu umowy sprawdzanie i parafowanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę do odbiorów; - przygotowanie dokumentacji do przekazania obiektu do użytkowania; - prowadzenie dziennika budowy - wystawienie stosownych dokumentów, rozliczanie wykonanych i odebranych robót w zakresie ilości, jakości, wartości i zakresu wg zasad narzuconych przez dysponenta środków zewnętrznych; - kontrola, oznakowania placu budowy, robót niebezpiecznych i miejsc stwarzających zagrożenie; - informowanie Inwestora o powstałych zagrożeniach; - przestrzeganie norm i zasad BHP; - inne wg potrzeb. Każdy pobyt na budowie oraz każdy odbiór robót musi być udokumentowany wpisem do dziennika budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b/ udokumentują, iż dysponują osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz min. 3 letnie doświadczenie zawodowe, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających wyżej określone uprawnienia; c/ udokumentują wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru przy budowie/przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ; 3. Oświadczenie Wykonawcy o zamiarze lub braku zamiaru powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; 4. Uwierzytelniona kserokopia odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 5. pełnomocnictwo /jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ dokument dołącza Wykonawca; 6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem zakresu świadczonych usług, terminu realizacji, miejsca wykonania, zleceniodawcy. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ; 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do nadzorowania robót w specjalnościach koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz przynależą do właściwych izb samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - dokumenty dołącza Wykonawca. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w pkt 7 niniejszej specyfikacji, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. dokumenty dołącza Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach