Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie drogi gminnej Nr 101262 L

Gmina Wisznice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-580 Wisznice, ul. Rynek 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3782102 , fax. 083 3782039
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
    ul. Rynek 35 35
    21-580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 083 3782102, fax. 083 3782039
    REGON: 03023775300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie drogi gminnej Nr 101262 L
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Budowa drogi gminnej Nr 101262 L Polubicze Wiejskie II - Polubicze Dworskie położonej w km od 0+070 do 3+027,61 na terenie Gminy Wisznice
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Od wykonawców przystępujących do przetargu wymaga się spełnienia następujących warunków: 1/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./. 2/ posiadają zdolność do występowania w obrocie prawnym, 3/ posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania czynności stanowiących przedmiot zamówienia: - osoba przewidziana do wykonania zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, - osoba przewidziana do wykonania zamówienia jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego, 4/ posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: - osoba przewidziana do wykonania zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat pełniła funkcję Inspektora Nadzoru przy realizacji co najmniej jednej inwestycji branży drogowej realizowanej z dofinansowaniem ze środków pomocowych UE, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 5/ znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - posiadanie środków finansowych w wysokości zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od wykonawców warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wymienionych w pkt. 4) potwierdzających spełnienie powyższych warunków. Ocena dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz posiada zdolność do występowania w obrocie prawnym, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1/ Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity) /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./. - na załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2/ a) dotyczy osób prawnych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej: kserokopia dowodu osobistego, kserokopia decyzji o nadaniu Numeru Identyfikacji Podatkowej oraz (w przypadku osoby fizycznej osiągającej najniższe wynagrodzenie miesięczne) ewentualnie oświadczenie o rezygnacji z ubezpieczenia społecznego od umowy-zlecenia, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1/ Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu formalnych i merytorycznych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 2/ Kserokopię uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego osoby przewidzianej do wykonania zamówienia. 3/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkich usług których przedmiotem było pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji inwestycji branży drogowej realizowanych z dofinansowaniem ze środków pomocowych UE, z podaniem ich zakresu rzeczowego, dat wykonania jak również nazwy zamawiającego i jego adresu, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisznice.netbip.pl (menu tematyczne: oferty przetargowe z siwz)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach