Przetargi.pl
Kompleksowa przebudowa dróg w centrum Tyszowiec

Gmina Tyszowce ogłasza przetarg

  • Adres: 22-630 Tyszowce, ul. 3 Maja 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6619315 w. 15 , fax. 084 6619302
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tyszowce
    ul. 3 Maja 8 8
    22-630 Tyszowce, woj. lubelskie
    tel. 084 6619315 w. 15, fax. 084 6619302
    REGON: 00055156200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/tyszowce
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa przebudowa dróg w centrum Tyszowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulic położonych w pasach drogowych dróg gminnych w obrębie geodezyjnym Tyszowce o dł. 1,37 km. z budową chodników- 0,48 km i przebudową chodników- 0,35 km oraz utwardzenie poboczy- 0,36 km. -ulica Jurydyka- 0,414 km , nr drogi 111519 L, nr działki 1716, -parking przy ul. Jurydyka -ulica Kilińskiego- 0,214 km, nr drogi 111505 L, nr działki: 1745 i 1753, -ulica Armii Krajowej- 0,159 km, nr drogi 111534 L, nr działki: 1744, -ulica Niezgody- 0,135 km, nr drogi 111531 L, nr działki: 1787, -ulica Szewska- 0,280 km, nr drogi 111532 L, nr działki: 1814, 1795, -ulica Konfederacji Tyszowieckiej- 0,168 km, nr drogi 111511 L, nr działki: 1744. -Budowa kanalizacji deszczowej -4 szt. o łącznej długości 290 m. -Nasadzenia drzewek i krzewów- 200 szt -Modernizacja oświetlenia ulicznego- 16 punktów świetlnych -Oznakowanie poziome i pionowe ulic -Przebudowa 11 przejść dla pieszych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 30000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp), - posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -wykonali należycie, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedno zadanie związane z budową bądź przebudową drogi gminnej lub wyższej kategorii , którego przedmiotem było m.in. wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu a wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 1000 000,00 zł brutto. -wykonali należycie, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedno zadanie związane z budową bądź przebudową drogi gminnej lub wyższej kategorii , którego przedmiotem było m.in. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na jezdni bądź chodniku a wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 500 000,00 zł brutto, - wykonali należycie, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedno zadanie związane z budową bądź przebudową oświetlenia ulicznego, - wykonali należycie, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedno zadanie związane z budową bądź przebudową kanalizacji burzowej, -zatrudniają bądź dysponują osobami posiadającymi uprawnienia drogowe, sanitarne i elektryczne, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż całkowita oferowana cena na przedmiotowe roboty. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia / nie spełnia z zastosowaniem (art.26 ust.3 PZP.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Wykaz zawierający imiona i nazwiska osób które będą brały udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia w poszczególnych specjalnościach wraz z ich uprawnieniami. 3.Uprawnienia budowlane osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w specjalności drogowej, sanitarnej i elektrycznej. (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych określonych w wymaganiach podmiotowych: 4.1- wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu a wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 1000 000,00 zł brutto. wraz z opinią inwestora o jakości wykonanych robót, 4.2- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na jezdni bądź chodniku a wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 500 000,00 zł brutto, 4.3- co najmniej jedno zadanie związane z budową bądź przebudową oświetlenia ulicznego, 4.4- co najmniej jedno zadanie związane z budową bądź przebudową kanalizacji burzowej. 5.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/tyszowce
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach