Powiat Goleniowski ogłasza przetarg
- Adres: 72100 Goleniów, ul. Dworcowa
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 471 02 65 , fax. 91 471 02 00
- Data zamieszczenia: 2018-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Goleniowski
ul. Dworcowa 1
72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 471 02 65, fax. 91 471 02 00
REGON: 81168412000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.goleniow.ibip.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: Termomodernizacja w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Nowogardzie - II Postępowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. Termomodernizacja w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Nowogardzie. Zakres sprawowanego nadzoru obejmuje: Część 1: Termomodernizacja warsztatów w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowogardzie: 1. Ocieplenie ścian fundamentowych/cokołu 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych 3. Ocieplenie dachu części wyższej 4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 5. Wymiana parapetów zewnętrznych 6. Demontaż i montaż krat okiennych 7. Demontaż i montaż daszków z blachy falistej (nowe pokrycie z blachy) 8. Wymiana rynien i rur spustowych 9. Wymiana grzejników 10. Wykonanie tynku zewnętrznego Część 2: Wymiana stolarki okiennej w budynku sali gimnastycznej: 1. Wykucie z murów stolarki okiennej 2. Montaż stolarki okiennej według zestawienia 3. Montaż siłowników elektrycznych przy oknach uchylnych wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, zasilanie z rozdzielnicy sali gimnastycznej zlokalizowanej w holu sali gimnastycznej. Wymiary sali 43,0 x 23,0 m. Wys. 8,50 m. 4. Obróbka ościeży okiennych zewnętrznych i wewnętrznych 5. Malowanie ościeży okiennych zewnętrznych i wewnętrznych 6. Załadunek, wywóz i utylizacja zdemontowanej stolarki okiennej 7. Ustawienie rusztowań do wymiany stolarki okiennej i wykonania obróbek ościeży. Do obowiązków Wykonawcy należą wszystkie czynności określone w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 poz. 1332) jak też dokonanie wszelkich czynności związanych z rozliczeniem robót. Obowiązki Inspektora Nadzoru inwestorskiego obejmują w szczególności: 1) reprezentowanie Zleceniodawcy na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji urządzeń oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego obiektu i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 5) dokonywanie czynności kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedłożonych przez wykonawców robót; 6) sprawdzanie faktur Wykonawców oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót; 7) organizowanie i koordynacja narad technicznych – co najmniej raz w tygodniu lub jeśli zajdzie taka konieczność, częściej; 8) współpraca z projektantami, tzn. pisemne uzgodnienia dotyczące interpretacji dokumentacji projektowej i ewentualnych zmian w projekcie; 9) kontrolowanie budowy nie rzadziej niż …… w tygodniu (zgodnie z ofertą) lub na wniosek Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji potwierdzone wpisem do dziennika budowy; 10) sporządzanie pisemnych raportów dotyczących realizacji Inwestycji (postęp robót), w szczególności zawierających informację o wszelkich zgłoszonych nieprawidłowościach, przeszkodach w realizacji lub roszczeniach co najmniej raz w miesiącu, w terminie do 25 dnia każdego miesiąca oraz na każdorazowy pisemny wniosek Zamawiającego; 11) realizację w interesie Zleceniodawcy innych uprawnień i obowiązków wynikających z przepisów Prawa budowlanego oraz z przekazanych zleceń; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda złożenia wraz ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu i 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie lub dokumenty oddzielnie. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie wymagane warunki musi spełniać każdy ze wspólników. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z ww. dokumentów, konieczne jest złożenie stosownego pełnomocnictwa, sporządzonego na załączniku Nr 2 do SIWZ lub innego równoważnego. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie lub dokumenty oddzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2024-07-22 - Kontynuacja pełnienia nadzoru w okresie przeglądów i rozliczania Kontraktu pn. „ Budowa węzła „Sianów Zachód” w ramach inwestycji pn. „Budowa obwodnicy Koszalina i Sianowa na S6 wraz z odcinkiem S11
Dodano: 2024-05-29 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa ulicy Puszkina i Witosa w Goleniowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2024-03-05 - Inżynier kontraktu
Dodano: 2024-01-11 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji grawitacyjno-tłocznej w m. Swochowo wraz z odprowadzeniem ścieków do m. Bielice
Dodano: 2023-12-07 - Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rozbudowa wraz z modernizacją amfiteatru przy budynku MGOK- etap I”
Dodano: 2023-10-04 - Nadzór inwestorski na zadaniu pt.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 w m. Kołobrzeg (ul. Krzywoustego) na odcinku od ronda im. Solidarności do ronda im. Jerzego Patana.
Dodano: 2023-09-14 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Myśliborskiego w miejscowościach: Myślibórz...”
Dodano: 2023-05-04 - Pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa przedszkola ze żłobkiem wraz z miejscami parkingowymi oraz infrastrukturą towarzyszącą w Gryficach
Dodano: 2022-12-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji drogowych
Dodano: 2022-11-10