Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz rozliczenie robót przy realizacji projektu p.n.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2909C Włocławek - Kruszyn - Choceń od km 3+400 do km 4+177, od km 4+183 do km 13+590.

Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-850 Choceń, Jarantowice 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2846487 , fax. 054 2846487
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku
    Jarantowice 5
    87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2846487, fax. 054 2846487
    REGON: 91087013600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1309
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz rozliczenie robót przy realizacji projektu p.n.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2909C Włocławek - Kruszyn - Choceń od km 3+400 do km 4+177, od km 4+183 do km 13+590.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz rozliczenie robót przy realizacji projektu p.n.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2909C Włocławek - Kruszyn - Choceń od km 3+400 do km 4+177, od km 4+183 do km 13+590. Projekt dotyczy realizacji robot drogowych. Zamawiający powierzy Wykonawcy funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami związanymi z przebudową drogi powiatowej nr 2909C Włocławek - Kruszyn - Choceń od km 3+400 do km 4+177, od km 4+183 do km 13+590 w zakres, której wchodzą następujące roboty: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) wykonanie podbudowy, d) wykonanie chodników, zatok autobusowych, zjazdów, e) przebudowa i budowa chodników dla pieszych, f) wykonanie nawierzchni asfaltowych, g) oznakowanie poziome i pionowe, h) roboty wykończeniowe i inwentaryzacja powykonawcza. Wartość przetargowa inwestycji brutto wynosi: 12.408.509,69 zł (słownie: dwanaście milionów czterysta osiem tysięcy pięćset dziewięć złotych 69/100). Praca Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podzielona jest na następujące etapy: a) Etap I - nadzór nad realizacją zadania i jego rozliczenie w okresie realizacji przebudowy drogi powiatowej nr 2909C Włocławek - Kruszyn - Choceń od km 3+400 do km 4+177, od km 4+183 do km 13+590, b) Etap II - kontrola zadania wykonywanego w okresie gwarancji oraz okresowe przeglądy i w przypadku stwierdzenia usterek, wyegzekwowanie ich usunięcia od Wykonawcy robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga składania wadium w kwocie 1.000 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych) w pieniądzu na konto zamawiającego: KDBS O/Włocławek 79 9550 0003 2001 0075 4192 0003.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, minimum 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Należy podać przedmiot usług, źródło, z którego zadanie objęte nadzorem było współfinansowane, daty wykonania usługi, odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi nadzoru zostały wykonane należycie. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 2 usług zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (wzór - zał. 2). wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4) Formularz ofertowy (wzór - zał. 1). 5) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 6) Dokumenty stwierdzające, że Inspektor Nadzoru, który będzie wykonywał zamówienie, posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 2. W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę osoby podpisujące ofertę. 3. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. 11.2. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. 11.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach