Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz rozliczenie robót.

Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-850 Choceń, Jarantowice 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2846487 , fax. 054 2846487
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku
    Jarantowice 5
    87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2846487, fax. 054 2846487
    REGON: 91087013600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz rozliczenie robót.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz rozliczenie robót przy realizacji zadań p.n.: Przebudowa mostu na rzece Lubieńka w miejscowości Nowa Wieś w ciągu drogi powiatowej nr 2909C Włocławek - Kruszyn - Choceń. Remonty odcinków dróg powiatowych - profilowanie nawierzchni masą mineralno - asfaltową wraz ze ścinką poboczy. Remonty chodników w ciągach dróg powiatowych: nr 2907 Mostki - Kowal w miejscowości Smólnik dł.337 mb, nr 2918 Baruchowo - Goreń Duży - Patrowo w miejscowości Skrzynki dł. 1000 mb, nr 2920 Kowal - Dobrzelewice - Baruchowao w miejscowości Rakutówek dł. 804,5 mb. Kod CPV - 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Projekt dotyczy realizacji robót drogowych. Zamawiający powierzy Wykonawcy funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami: Przebudowa mostu na rzece Lubieńka w miejscowości Nowa Wieś w ciągu drogi powiatowej nr 2909C Włocławek - Kruszyn - Choceń. Remonty odcinków dróg powiatowych - profilowanie nawierzchni masą mineralno - asfaltową wraz ze ścinką poboczy. Remonty chodników w ciągach dróg powiatowych: nr 2907 Mostki - Kowal w miejscowości Smólnik dł.337 mb, nr 2918 Baruchowo - Goreń Duży - Patrowo w miejscowości Skrzynki dł. 1000 mb, nr 2920 Kowal - Dobrzelewice - Baruchowao w miejscowości Rakutówek dł. 804,5 mb. związanymi w zakres, której wchodzą następujące roboty: dla przebudowy mostu na rzece Lubieńka w miejscowości Nowa Wieś w ciągu drogi powiatowej nr 2909C Włocławek - Kruszyn - Choceń: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - wykonanie wykopów, - wykonanie pali wierconych żelbetowych, - wykonanie przyczółków żelbetowych, - wykonanie pomostu - kładki, - wykonanie balustrad i barier ochronnych, - wykonanie stożków przyczółków, - zabezpieczenie powierzchni betonowych, - frezowanie nawierzchni mostu, - ułożenie warstwy ścieralnej jezdni na moście, - przełożenie istniejącego chodnika na odcinku 20 m. - frezowanie istniejącej nawierzchni mostu, - ułożenie warstwy ścieralnej jezdni na moście, - montaż barier ochronnych mostu. - rozebranie nawierzchni istniejącego chodnika, - nawiązanie się chodnikiem do przebiegu projektowanej kładki (z obu stron kładki). dla remontów odcinków dróg powiatowych - profilowanie nawierzchni masą mineralno - asfaltową wraz ze ścinką poboczy: - 3000 m2 ścinki poboczy, 5700 m2 oczyszczenia mechanicznego nawierzchni, 5700 m2 skropienia asfaltem, 5700 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2) na drodze powiatowej nr 2813C Osieciny - Redecz Wielki w m. Dąbie Kujawskie, dł. 1000 mb. - 5520 m2 ścinki poboczy, 7176 m2 oczyszczenia mechaniczne nawierzchni, 7176 m2 skropienia asfaltem, 7176 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2) na drodze powiatowej nr 2814C Samszyce - Izbica Kujawska w m. Świszewy, dł. 1380 mb. - 300 m2 ścinki poboczy 2484 m2 oczyszczenia mechaniczne nawierzchni, 2484 m2 skropienia asfaltem, 2484 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2) na drodze powiatowej nr 2912C Bielawy - Kazanie - Sokołowo, dł. 420 mb. - 952 m2 ścinki poboczy 3587 m2 oczyszczenia mechaniczne nawierzchni, 3587 m2 skropienia asfaltem, 3587 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2) na drodze powiatowej nr 2922C Pustki Choceńskie - Wilkowice, dł. 635 mb. dla remontów chodników w ciągach dróg powiatowych: nr 2907 Mostki - Kowal w miejscowości Smólnik dł.337 mb, nr 2918 Baruchowo - Goreń Duży - Patrowo w miejscowości Skrzynki dł. 1000 mb, nr 2920 Kowal - Dobrzelewice - Baruchowao w miejscowości Rakutówek dł. 804,5 mb: - roboty ziemne (mechaniczne wykonanie robót ziemnych podłużnych i poprzecznych, wykopy i przekopy wykonane mechanicznie na odkład, mechaniczny załadunek gruntu, zasypanie wykopów, wykonanie i formowanie nasypów), - odwodnienie korpusu drogowego (wykonanie 20 szt. odwodnienia podchodnikowego, wykonanie 4 kpl. studni chłonnych), - wykonanie chodnika (ustawienie krawężnika betonowego 15x22 cm i 15x30 cm na ławie (z oporem) z betonu C8/10, ustawienie obrzeża betonowego 8x30 na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej o grubości 6 cm, wykonanie ścieków podchodnikowych), - wykonanie zjazdów do posesji i na pola (wykonanie koryta, ustawienie krawężnika betonowego 15x22 cm i 15x30 cm na ławie z betonu C8/10, wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości 10 cm, wykonanie podbudowy z betonu C8/10 i C12/15 o grubości 12 cm, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej o grubości 8 cm), - wykonanie przepustu drogowego pod chodnikiem. Wartość przetargowa zadań brutto wynosi: 1.300.000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych). Praca Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podzielona jest na następujące etapy: a) Etap I - nadzór nad realizacją zadań i ich rozliczenie w okresie realizacji b) Etap II - kontrola zadań wykonywananych w okresie gwarancji oraz okresowe przeglądy i w przypadku stwierdzenia usterek, wyegzekwowanie ich usunięcia od Wykonawcy robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga składania wadium w kwocie 1.000 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych) w pieniądzu na konto zamawiającego: KDBS O/Włocławek 79 9550 0003 2001 0075 4192 0003.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowo-mostowej oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, minimum 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Należy podać przedmiot usług, źródło, z którego zadanie objęte nadzorem było współfinansowane, daty wykonania usługi, odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi nadzoru zostały wykonane należycie. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 2 usług zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (wzór - zał. 2). wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4) Formularz ofertowy (wzór - zał. 1). 5) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 6) Dokumenty stwierdzające, że Inspektor Nadzoru, który będzie wykonywał zamówienie, posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 2. W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę osoby podpisujące ofertę. 3. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. 11.2. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. 11.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach