Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w Gminie Pszczyna – II etap - dwa budynki wielorodzinne w Pszczynie .

Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
    Rynek 2
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    REGON: 276258339
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w Gminie Pszczyna – II etap - dwa budynki wielorodzinne w Pszczynie .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem:Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w Gminie Pszczyna – II etap1. Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Sznelowiec 72. Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Bielskiej 31. Szczegółowy zakres prac budowlanych „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w Gminie Pszczyna – II etap” zostanie zrealizowany zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i jej załącznikami, w szczególności z dokumentacją techniczną zamieszczonymi na stronie internetowej BIP Pszczyna pod adresem: https://bip.pszczyna.pl/ogloszenie-postepowania-przetargowego-na-realizacje-zadan-pn-poprawa-efektywnosci-energetycznej-w-budynkach-wielorodzinnych-w-gminie-pszczyna-etap-ii-1-termomodernizacja-budynku-wielorodzinnego-w-pszczynie-przy-ul-sznelowiec-7-2-termomodernizacja-budynk#cnt2. Do ogólnych obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:a) reprezentowanie Zamawiającego na terenie robót, koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowla-ne, przepisami prawa polskiego zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na prowadzenie budowy i umowy z Wykonawcą o roboty budowlane;b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie-dopuszczonych do obrotu i stosowania,c) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót i przekazywanie ich do użytkowania potwierdza-nie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad,d) sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji robót budowlanych (ro-boty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalania sposobu wykonania tych robót,e) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacja zadania inwestycyjnego,f) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymogami Zamawiającego,g) współpraca z przedstawicielami Administracji Zasobów Komunalnych w Pszczynie w zakresie nadzorowanej inwestycji, w szczególności harmonogramu udostępniania Wykonawcy robót budowlanych poszczególnych lokali mieszkalnych.3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy tj. Inspektora nadzoru inwestorskie-go określa Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach