Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Przebudowa dróg gminnych nr 271101K w km 1+539-2+202, nr 271128K w km 0+000-0+165, nr 271123K w km 0+000-0+536 oraz budowa oświetlenia ulicznego w formule zaprojektuj i wybuduj przy drogach gminnych nr 271101K, 271128K, 271123K w m. Biecz”

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38340 Biecz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 134 471 113 , fax. 134 471 113
  • Data zamieszczenia: 2018-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1
    38340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 134 471 113, fax. 134 471 113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Przebudowa dróg gminnych nr 271101K w km 1+539-2+202, nr 271128K w km 0+000-0+165, nr 271123K w km 0+000-0+536 oraz budowa oświetlenia ulicznego w formule zaprojektuj i wybuduj przy drogach gminnych nr 271101K, 271128K, 271123K w m. Biecz”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Przebudowa dróg gminnych nr 271101K w km 1+539-2+202, nr 271128K w km 0+000-0+165, nr 271123K w km 0+000-0+536 oraz budowa oświetlenia ulicznego w formule zaprojektuj i wybuduj przy drogach gminnych nr 271101K, 271128K, 271123K w m. Biecz”. 2. Zakres nadzorowanych robót prowadzony będzie na dwóch zadaniach: 1) Zadanie 1: Przebudowa dróg gminnych nr 271101K w km 1+539-2+202, nr 271128K w km 0+000-0+165, nr 271123K w km 0+000-0+536. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019. 2) Zadanie 2: Budowa oświetlenia ulicznego w formule zaprojektuj i wybuduj przy drogach gminnych nr 271101K, 271128K, 271123K w m. Biecz. Zamówienie realizowane ze środków własnych budżetu Gminy. 3. Zakres nadzorowanych robót budowlanych jest przedmiotem zamówienia publicznego - znak sprawy: ZP.271.9.2018, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych – nr ogłoszenia: 535849-N-2018, data zamieszczenia: 23.03.2018 r., finansowanego z udziałem środków krajowych, w ramach „Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019” oraz środków z budżetu Gminy. Ogłoszenie, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacja techniczna oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz wszelkie niezbędne dokumenty zostały zamieszczone i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: www.przetargi.biecz.pl 4. Do obowiązków wchodzących w zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego należy w szczególności: 1) wprowadzenie i protokolarne przekazanie Wykonawcom terenu robót wraz z dziennikami budowy, 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zgłoszeniem , przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawowanie nadzoru na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. Dodatkowo w razie zaistniałej potrzeby, na wezwanie Zamawiającego Inspektor zobowiązany jest do przybycia na budowę w czasie do 24 godzin od telefonicznego powiadomienia, 4) wykonywanie powierzonych czynności sumiennie i fachowo, czuwanie w imieniu Zamawiającego nad prawidłową realizacją umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych oraz chronienie interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, kontrolowanie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie przestrzegania zasad planu BIOZ oraz przepisów BHP, ppoż. i ochrony środowiska, 5) zgłaszanie Zamawiającemu wad w dokumentacji lub też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań technicznych, względnie innych materiałów nieprzewidzianych w dokumentacji, 6) sprawdzenie posiadania przez kierownika budowy i kierowników robót odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących wykonania robót budowlanych, 7) wydawanie kierownikowi budowy, kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8) w przypadku konieczności przeprowadzania przez Wykonawcę robót budowlanych prób, badań i sprawdzeń zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu Inspektor powinien powiadomić Wykonawcę o konieczności dokonania odkrywek, 9) sprawdzanie wykonania robót ulegających zakryciu wraz z sporządzeniem protokołów takich jak: - robót rozbiórkowych i przygotowawczych, - podbudowy, - nawierzchni, - kanalizacji deszczowej, - kanalizacji sanitarnej, - zabezpieczenia sieci teletechnicznych, - wodociągu, - wykonanie oświetlenia, - wykonanie sygnalizacji świetlnej. 10) informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót ulegających zakryciu , 11) żądanie od kierownika budowy/ robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektami lub zgłoszeniami wykonania inwestycji 12) kontrola ilości i terminowości wykonywania robót, 13) uczestniczenie w przeprowadzonych przez Wykonawcę próbach i odbiorach robót, 14) kontrola ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem zadania, 15) czynny udział w pracach komisji końcowego odbioru robót, 16) sprawdzenie protokołów końcowego odbioru robót w zakresie wykonanych robót oraz zgodności faktur z umową, 17) terminowe przekazanie faktury do realizacji Zamawiającemu, 18) prowadzenie i potwierdzenie prawidłowości sporządzenia dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczych w tym kosztorysów powykonawczych, 19) udział w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad, 20) kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych tych wad oraz bieżące informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach, 21) udział w pracach komisji dotyczących przeglądów miedzy gwarancyjnych i pogwarancyjnych, 22) sporządzanie dokumentacji fotograficznej obrazującej postęp wykonywanych robót budowlanych w formie papierowej lub elektronicznej. 23)wsparcia w zakresie rozliczenia końcowego budowy w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019”. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a: nie dotyczy. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: nie dotyczy. 3. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: nie dotyczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA, na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ; 2. Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ, (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru –pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwany dalej „Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów” (jeżeli dotyczy). 5. OŚWIADCZENIE WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie 3 dni, od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego – wykazu złożonych ofert: - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach