Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej

Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2938601 , fax. 61 2910097
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Pniewy
    ul. Dworcowa 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2938601, fax. 61 2910097
    REGON: 00052955100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pniewy.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej”. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy przede wszystkim poprzez: 1) kontrolowanie prawidłowości prowadzonych prac zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego, 2) sporządzanie z kierownikiem budowy protokołów dotyczących robót zanikających, prób, sprawdzeń, a także ewentualnych protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, nieistotnych odstępstw od dokumentacji projektowej, 3) sprawdzanie przedstawianych przez Wykonawcę inwestycji kosztorysów dotyczących robót dodatkowych i zamiennych, 4) sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej i sprawdzenie kosztorysu powykonawczego oraz wystawienie wykonawcy robót oświadczenia inspektora nadzoru inwestorskiego o sporządzeniu kompletnej dokumentacji odbiorowej, zamknięciu księgi obmiarów robót i sprawdzeniu kosztorysu powykonawczego, 5) złożenie oświadczeń inspektorów nadzoru inwestorskiego o zakończeniu realizacji przedmiotowego zadania i jego prawidłowym wykonaniu, potwierdzającego gotowość wykonawcy robót do przeprowadzenia odbioru przedmiotowego zadania poprzez sporządzenie odrębnego dokumentu lub poprzez wpis do dziennika budowy, 6) udział w czynnościach odbiorowych robót wraz z podpisaniem protokołów odbioru, odrębnie dla każdego obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobami posiadającymi właściwe uprawnienia do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w składzie: 1) inspektor nadzoru w branży architektonicznej, który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, 2) inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej, który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, 3) inspektor nadzoru w branży sanitarnej, który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, 4) inspektor nadzoru w branży elektrycznej, 5) inspektor nadzoru konserwatorskiego, 6) nadzór ornitologiczny, 7) nadzór chiropterologiczny. Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenia uprawnionych osób o przyjęciu obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego, a w przypadku inspektora nadzoru branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej oraz sanitarnej również świadectwo potwierdzające doświadczenie, zgodne z art. 37g ustawy zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2067). Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe. Rozliczenie częściowe będzie następowało w 5 częściach: 1) za okres od dnia przekazania pierwszego placu budowy do 30 września 2019 r. – 20% wynagrodzenia brutto, 2) za okres od 1 października 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. – 15% wynagrodzenia brutto, 3) za okres od 1 stycznia 2020 r. do 31 marca 2020 r. – 20% wynagrodzenia brutto, 4) za okres od 1 kwietnia 2020 r. do 30 czerwca 2020 r. - 20% wynagrodzenia brutto, 5) za okres od 1 lipca 2020 r. do dnia ostatniego obioru końcowego robót (podpisania protokołu odbioru) - 25% wynagrodzenia brutto określonego w ust.1. W ramach inwestycji wykonane zostaną prace termomodernizacyjne w sześciu obiektach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie gminy Pniewy: 1) budynek Liceum Ogólnokształcącego w Pniewach (ul. Św. Ducha 10, 62-045 Pniewy): a. wymiana pokrycia dachowego, b. docieplenie dachu wełną mineralną o gr. 250 mm, c. remont więźby dachowej, d. wykonanie instalacji odgromowej, e. renowacja stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ościeży wewnętrznych i zewnętrznych, f. wymiana opraw elektrycznych wraz z częściową modernizacją rozdzielni, g. wykonanie instalacji grzewczej w zakresie demontażu istniejącej instalacji i montażu nowej zasilającej grzejniki, h. montaż budek lęgowych, Budynek Liceum Ogólnokształcącego w Pniewach wpisany jest do rejestru zabytków i znajduje się na obszarze historycznego układu urbanistycznego Pniew wpisanego do rejestru zabytków. Prace termomodernizacyjne w zakresie branży budowlanej oraz sanitarnej objęte są pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu na prowadzenie robót budowlanych przy zabytkach oraz decyzją o pozwoleniu na budowę Starosty Szamotulskiego. 2) budynek sali gimnastycznej przy Liceum Ogólnokształcącym w Pniewach (ul. Św. Ducha 10, 62-045 Pniewy: a. docieplenie ścian fundamentowych płytami styropianowymi o gr. 10 cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, b. docieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną o gr. 16 cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, c. docieplenie dachu granulatem wełny mineralnej 15 cm, d. wymiana stolarki okiennej: e. wymiana stolarki drzwiowej, f. wymiana opraw elektrycznych wraz z częściową modernizacją rozdzielni, g. wykonanie instalacji grzewczej w zakresie demontażu istniejącej instalacji i montażu nowej zasilającej grzejniki, h. montaż zespołów grzewczo-wentylacyjnych, i. montaż instalacji wentylacji mechanicznej, j. montaż budek lęgowych. Prace w zakresie budowy instalacji wentylacji mechanicznej są objęte decyzją o pozwoleniu na budowę Starosty Szamotulskiego. Prace termomodernizacyjne w zakresie branży budowlanej objęte są pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu na prowadzenie robót budowlanych przy zabytkach. 3) budynek Szkoły Podstawowej w Pniewach (ul. Strzelecka 11A, 62-045 Pniewy): a. docieplenie ścian zewnętrznych piwnicznych płytami styropianowymi o gr. 10 cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, b. docieplenie ścian zewnętrznych w wełny mineralnej o gr. 16 cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, c. malowanie elewacji północnej budynku dawnego gimnazjum, d. docieplenie dachu granulatem wełny mineralnej o gr. 20 cm, e. wymiana stolarki okiennej, f. wymiana stolarki drzwiowej, g. wymiana opraw elektrycznych wraz z częściową modernizacją rozdzielni, h. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW, 4) w łączniku pomiędzy Szkołą Podstawową a salą gimnastyczną w Pniewach (ul. Strzelecka 11A, 62-045 Pniewy): a. docieplenie cokołu płytami styropianowymi o gr. 12 cm, b. docieplenie cokołu wełną mineralną o gr. 12 cm, c. docieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralnej o gr. 18 cm, d. pokrycie dachu papą termozgrzewalną z wykonaniem izolacji ze styropapy o gr. 20 cm, e. wymiana stolarki okiennej, f. wymiana stolarki drzwiowej, g. wymiana opraw elektrycznych, 5) w budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Pniewach (ul. Strzelecka 11A, 62-045 Pniewy): a. docieplenie ścian zewnętrznych piwnicznych elewacji południowej płytami styropianowymi o gr. 10 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, b. docieplenie ścian zewnętrznych elewacji południowej płytami styropianowymi o gr. 12 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, c. malowanie nieocieplanych elewacji, d. docieplenie dachu wełną mineralną – płyty półtwarde o gr. 10 cm oraz płyty twarde o gr. 5 cm, e. wymiana stolarki okiennej, f. wymiana opraw elektrycznych wraz z częściową modernizacją rozdzielni, g. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW, h. montaż zespołów grzewczo-wentylacyjnych. 6) budynek Szkoły Podstawowej w Chełmnie wraz z salą gimnastyczną (Chełmno 26, 62-045 Pniewy): a. docieplenie ścian cokołu łącznika i nowej części budynku płytami styropianowymi o gr. 10 cm, b. docieplenie ścian zewnętrznych łącznika i nowej części budynku płytami styropianowymi o gr. 15 cm, c. docieplenie dachu łącznika i nowej części budynku płytami wełny mineralnej o gr. 25 cm, d. docieplenie ścian zewnętrznych starej części budynku wełną mineralną o gr. 15 cm, e. docieplenie dachu starej części budynku wełną mineralną o gr. 26 cm, f. wymiana opraw elektrycznych wraz z częściową modernizacją rozdzielni, g. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kW, h. wykonanie instalacji grzewczej w zakresie demontażu istniejącej instalacji i montażu nowej zasilającej grzejniki, i. montaż budek lęgowych, 7) budynek Szkoły Podstawowej w Nojewie (Nojewo 41, 62-045 Pniewy): a. docieplenie cokołu płytami styropianowymi o gr. 10 cm, b. docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o gr. 10 cm, c. docieplenie dachu płytami styropianowymi o gr. 25 cm oraz wełną mineralną – płyty twarde o gr. 5 cm , d. dostawa i montaż daszku na drzwiami wejściowymi – daszek łukowy z poliwęglanu gr. 4,5 mm, e. montaż budek lęgowych, f. wymiana opraw elektrycznych wraz z częściową modernizacją rozdzielni, g. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 12 kW. Całkowita wartość robót budowlanych została oszacowana na ok. 10 000 000,00 zł netto (oszacowano na podstawie kosztorysów inwestorskich oraz kosztorysów ofertowych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 15.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 zł (sześć tysięcy złotych 00/100). 15.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w SGB BS Duszniki O/Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę i numer postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310) 15.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie OBEJMOWAŁY ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WSZYSTKIE PRZYPADKI POWODUJĄCE UTRATĘ WADIUM. 15.4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 15.5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 15.6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 15.7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 15.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 15.9. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach