Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Odnawialna energia w Gminie Drelów”.

Gmina Drelów ogłasza przetarg

  • Adres: 21570 Drelów, ul. Szkolna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 372 32 21 , fax. 83 372 32 20
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drelów
    ul. Szkolna 12
    21570 Drelów, woj. lubelskie
    tel. 83 372 32 21, fax. 83 372 32 20
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Odnawialna energia w Gminie Drelów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad projektem pn „Odnawialna energia w Gminie Drelów”, a w szczególności: 3.1.1. Nadzór nad montażem 452 instalacji solarnych na budynkach należących do mieszkańców Gminy Drelów 3.1.2. Nadzór nad instalacją 12 powietrznych pomp ciepła w budynkach należących do mieszkańców Gminy Drelów 3.1.3. Nadzór nad montażem 21 kotłowni na biomasę, o mocy od 15 do 35kW w budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Drelów 3.1.4. Nadzór nad wykonaniem 6 kotłowni na biomasę o mocy od 25 do 100kW w budynkach użyteczności publicznej należących do jednostek budżetowych Gminy Drelów 3.1.5. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przyjmie wszystkie obowiązki i prawa wynikające z funkcji inspektora nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2014r por. 1409 z późniejszymi zmianami) 3.1.6. Wykonawca będzie pełnił funkcje członka komisji przetargowej oraz członka zespołu nadzorującego inwestycję zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z póź. zm.) 3.1.7. W ramach wykonywanego zamówienia, na podstawie dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego, opracuje Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót 3.1.8. W ramach wykonywanego nadzoru, Wykonawca dokona, min. 3 razy w tygodniu (lub więcej w zależności od oferty), inspekcji prowadzonych prac montażowych – obowiązek ten będzie dokumentowany lista obecności nadzorowaną przez pracownika merytorycznego Urzędu gminy w Drelowie oddelegowanego do prowadzenia projektu. UWAGA: Kilkukrotna wizyta na budowie jednego dnia, będzie traktowana jako jedna wizyta zadeklarowana zgodnie z ofertą. 3.1.9. Wykonawca sporządzi cotygodniowy raport z postępu prac montażowych, który prześle droga elektroniczną lub złoży osobiście w siedzibie Zamawiającego najpóźniej w poniedziałek do godziny 12:00, po tygodniu którego dotyczył będzie raport. Raporty sporządzane będą od dnia rozpoczęcia prac montażowych do dnia ich zakończenia. 3.1.10. W przypadku rezygnacji któregoś z beneficjentów z udziału w projekcie, Wykonawca, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, sporządzi dokumentację projektową dla beneficjentów zastępczych wyznaczonych przez Zamawiającego (dotyczy każdego rodzaju planowanej instalacji). Zamawiający przewiduje max. 15% beneficjentów zamiennych. 3.2 KOD CPV – 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1800,00zł (słownie: tysiąc osiemset złotych 00/100) 9.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 77 8039 0006 0010 0100 0840 0005 z dopiskiem: „Wadium - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Odnawialna energia w Gminie Drelów”.”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 9.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach