Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach: Nowy Zbrachlin, Zbrachlin, Kaźmierzyn i Ariany.

Gmina Waganiec ogłasza przetarg

  • Adres: 87-731 Waganiec, ul. Dworcowa 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2830044 , fax. 54 2830640
  • Data zamieszczenia: 2011-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Waganiec
    ul. Dworcowa 11 11
    87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2830044, fax. 54 2830640
    REGON: 91086645900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach: Nowy Zbrachlin, Zbrachlin, Kaźmierzyn i Ariany.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym realizowanym w ramach PROW na lata 2007-2013 działanie 321Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją realizowaną w ramach projektu Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach: Nowy Zbrachlin, Zbrachlin, Kaźmierzy, Ariany. Zakres usługi obejmuje nadzór nad: - budową kolektorów sanitarnych S-2÷ S-17 o łącznej długości - 3.697,0 m (zakres robót na kolektorze sanitarnym S-2 niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia obejmuje budowę od studni przelotowej nr 8 i dalej zlokalizowanej na kolektorze S-2 - załącznik mapowy do projektu nr 15). - przykanaliki - obejmujące odpływ ścieków z gospodarstw domowych i obiektów użyteczności publicznej do w/w kolektorów w ilości - 96 szt. łącznej długości - 699 m. - łączna długość sieci wraz z przykanalikami wynosi - 4.396,0 mb. - rurociągi tłoczne o łącznej długości - 1.105,0 m. - przepompownie sieciowe - 2 szt., -przepompownie przydomowe - 1 szt. Roboty prowadzone będą w 2011 - 2012 roku. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy od daty odbioru końcowego. Wartość robót budowlanych wg kosztorysu inwestorskiego wynosi 3.351.618,- zł netto. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych niniejszą usługą, zawierają projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót dostępne do wglądu w siedzibie zamawiającego lub zamieszczone na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Waganiec jako załączniki do SIWZ zamówienie publiczne ZP.341.271.2.2011. Obowiązki wykonawcy (inspektora nadzoru / nadzoru): Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należą zadania wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, ze zmianami), dotyczące nadzoru inwestorskiego w zakresie następujących branż: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, d) drogowej. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami): Art. 25. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Art. 26. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Art. 27. Przy budowie obiektu budowlanego, wymagającego ustanowienia inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, inwestor wyznacza jednego z nich jako koordynatora ich czynności na budowie. Do obowiązków Wykonawcy w ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego, w szczególności należy: 1) prowadzenie wszelkich sprawy formalno - prawnych związanych z rozpoczęciem, prowadzeniem i zakończeniem robót w tym: a) przekazanie Wykonawcy robót wszelkich niezbędnych dokumentów i kompletnej dokumentacji technicznej; b) udział w przekazaniu Wykonawcy robót terenu budowy; c) kompletowanie dokumentów niezbędnych dla właściwych organów Nadzoru Budowlanego i administracji budowlanej; d) zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o zmianach na stanowisku inspektora nadzoru i kierownika budowy; e) zgłoszenie zakończenia robót (w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli jest ono wymagane); 2) uzgodnienie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem umowy; 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniami na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 4) zatwierdzenie dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę robót, w tym wszelkich opracowań wymienionych w SIWZ i specyfikacjach technicznych; 5) kontrola realizowanych robót budowlanych poprzez pobyt inspektora nadzoru na budowie w miarę potrzeb wynikających z toku budowy, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu - pobyt musi być każdorazowo udokumentowany wpisem do dziennika budowy z podaniem zakresu robót, które zostały sprawdzone; 6) zawiadamianie Zamawiającego oraz jednostek projektowych o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywanie z nią stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, wraz z egzekwowaniem dodatkowych opracowań projektowych; 7) sprawdzanie ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 8) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób i odbiorów technicznych oraz częściowych (pobyt inspektora na budowie stosownie do potrzeb); 9) potwierdzanie faktyczne wykonanych robót; 10) akceptacja faktur i harmonogramów rzeczowo- finansowych Wykonawcy/ów robót; 11) kontrolowanie terminowości wykonania robót objętych dokumentacją w stosunku do harmonogramu rzeczowo- finansowego robót i fakturowania w zakresie rzeczowym i finansowym; 12) organizowanie narad koordynacyjnych oraz sporządzenie z ich ustaleń pisemnych protokołów; 13) sprawdzanie i opiniowanie wniosków Wykonawcy w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalenia sposobu wykonania tych robót; 14) dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez Wykonawcę robót, jeżeli wystąpi taka konieczność; 15) opracowywanie opinii dotyczących wad i usterek przedmiotu nadzoru wraz z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady i usterki uznane jako nie nadające się do usunięcia; 16) kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek; 17) dokonywanie czynności związanych z odbiorami częściowymi, technicznymi i odbiorem końcowym oraz dokonanie odbioru końcowego przy udziale i akceptacji Zamawiającego wraz z przekazaniem w użytkowanie; 18) kontrola zmian w realizacji umowy z Wykonawcą robót oraz inicjowanie aktualizacji treści umowy poprzez dostosowanie jej treści do zmienionych warunków realizacji, w wyszczególnionych w umowie przypadkach; 19) kontrola prawidłowości prowadzenia dzienników budowy oraz nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz jej zgodności z wymogami Zamawiającego; 20) dokonanie rozliczenia finansowego budowy na dzień odbiorów końcowych wraz z przedstawieniem danych dotyczących przekazania środka trwałego; 21) wstrzymania robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i przepisami BHP; 22) nadzór nad prawidłowością zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy oraz sporządzenie rozliczenia umowy z wykonawcą robót w przypadku odstąpienia od jej realizacji. Zadania nadzoru w okresie gwarancyjnym i rękojmi: 1) przeprowadzanie w okresie gwarancji i rękojmi, udzielonej przez Wykonawcę robót, przeglądów przy udziale Wykonawcy, Zamawiającego i Użytkowników wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia; 2) nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia wad i usterek przez Wykonawcę robót oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia wraz ze spisaniem przy udziale Wykonawcy, Zamawiającego i Użytkowników protokołu z usunięcia wad i usterek; 3) w przypadku nieterminowego usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek, przygotowanie Zamawiającemu danych, niezbędnych do naliczania kar umownych z tego tytułu; 4) w przypadku nie usunięcia wad i usterek przez Wykonawcę robót, przygotowanie Zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania na wybór wykonawcy zastępczego usunięcia wad i usterek (w tym przedmiar robót i kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru; 5) potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16 poz. 93, ze zmianami) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania usług nadzoru inwestorskiego podwykonawcom, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 10 marca 2011 r. do godz. 11:00, wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugwaganiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach