Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3116256 wew 114 , fax. 071 3114370
- Data zamieszczenia: 2010-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Żernicka 17 17
55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie
tel. 071 3116256 wew 114, fax. 071 3114370
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw-katarzyna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: budowa budynku administracji samorządowej w Siechnicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sportowej/Kościelnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: budowa budynku administracji samorządowej w Siechnicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sportowej/Kościelnej w zakresie podanym w dokumentacji technicznej wraz z finansowaniem wykonanych robót przez wykup wierzytelności w branżach: ogólnobudowlanej, drogowej, sieci i instalacji sanitarnych, sieci i instalacji elektrycznych. 3.2. reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich sprawach dot. przedmiotowego zadania inwestycyjnego w uzgodnieniu z Zamawiającym, 3.3. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z obowiązujących przepisów a określonych przez Prawo Budowlane głównie w artykułach 17, 25 i 26. 3.4. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu. 3.5. Bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami bhp oraz współczesnej wiedzy technicznej. 3.6. Na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi i Zamawiającemu zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego i dokonywanie z nimi stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. 3.7. Przyjmowanie faktur i dokumentów rozliczeniowych od Generalnego Wykonawcy, bieżąca kontrola i rozliczanie finansowe budowy oraz zatwierdzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych (w tym książki obmiarów) pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu - wynagrodzenie Generalnego Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. 3.8. Pisemne informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych. 3.9. Przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inspektor nadzoru inwestorskiego potwierdzi zgłoszoną przez Generalnego Wykonawcę gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbiorową (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Generalnym Wykonawcą. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarni wad i usterek. 3.10. Przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie, chyba, że umowa z Generalnym Wykonawcą stanowi inaczej; 3.11. Sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji. 3.12. Uczestnictwo w naradach budowy jeden raz w tygodniu, minimum jeden pobyt w tygodniu na budowie. 3.13. Składanie informacji o postępach prac do 10 dnia każdego miesiąca. 3.14. Przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT. 3.15. Wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót. Czas trwania wykonywania zadania przez Generalnego Wykonawcę do dnia 31.12.2011 r. Generalny Wykonawca udziela na wykonywane zadanie 48 miesięcy gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw-katarzyna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28