Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami sanitarnymi w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa drogi gminnej nr 110409L w m. Kalinowice”

Urząd Gminy Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22400 Zamość, ul. Peowiaków
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zamość
    ul. Peowiaków 92
    22400 Zamość, woj. lubelskie
    REGON: 54068200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami sanitarnymi w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa drogi gminnej nr 110409L w m. Kalinowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami sanitarnymi w zakresie budowy sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa drogi gminnej nr 110409L w m. Kalinowice” 2. CZĘŚĆ OPISOWA 1) Roboty budowlane podległe nadzorowi obejmują wykonanie: ● budowy/przebudowy kanalizacji deszczowej z przewodami regulacyjnymi, przelewowymi i retencyjnymi Dz 315mm – 1000 mm – 790,10 m, ● uzbrojenie kanalizacji: studnie kanalizacyjne fi 2000 mm, 1500 mm, 1200 mm, - łącznie sztuk 40, ● wpusty deszczowe z osadnikiem - łącznie sztuk 61, ● przykanaliki Dz 200 mm o długości - 217,00 m, Podstawowe parametry techniczne drogi: ● klasa techniczna – L, ● kategoria ruchu – KR-3, ● szerokość jezdni - 6 m, 2) Opis szczegółowy robót budowlanych wchodzących w zakres przebudowy drogi gminnej nr 110409L w miejscowości Kalinowice jest dołączony do postępowania w postaci projektu budowlanego – wykonawczego. 3) Zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego został określony w ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 późn. zm.). 4) Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: ● reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z zatwierdzonym projektem budowlanym, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, ● sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, ● sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, ● uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego robót, przekazanie przedmiotu odbioru zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą; ● potwierdzenie faktycznie wykonanych robót budowlanych, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. 5) Inspektor nadzoru inwestorskiego musi spełniać wymogi niezbędne do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej: 5.1) posiadać uprawnienia budowlane stwierdzone decyzją i ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 Prawo budowlane uprawniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie umożliwiające wykonywanie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, 5.2) posiadać znajomość wszystkich przepisów wydanych przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne które są w jakikolwiek sposób związane z robotami oraz przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas realizacji robót; 5.3) przestrzegać przepisy ochrony środowiska, 5.4) przestrzegać przepisy bhp, 5.5) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6) Dodatkowe wymagania stawiane przez zamawiającego wobec inspektora nadzoru: 6.1) dostarczanie wykonawcy dokumentacji robót koniecznych rozwiązań zamiennych jeśli jest to niezbędne dla zgodnego z treścią umowy i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, na etapie realizacji nie powodujących wydłużenia czasu trwania umowy oraz zwiększenia ceny umowy; 6.2) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót; 6.3) bieżące kontrolowanie wpisów w dzienniku budowy; 6.4) inspektor nadzoru inwestorskiego powinien wykazać się dyspozycyjnością odpowiednią do pełnienia nadzoru nad robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przebywał na budowie z częstotliwością zapewniającą właściwą kontrolę wykonywanych robót. Dyspozycyjność – obowiązek przebywania (kontroli) na terenie budowy minimum dwa (2) razy w tygodniu; 6.5) czynny udział w naradach z częstotliwością wynikającą z aktualnych potrzeb jednak nie mniejszą niż jeden raz w tygodniu; 6.6) w przypadku powiadomienia przez zamawiającego o konieczności dokonania inspekcji w trybie pilnym, wynikającym z sytuacji powstałej na placu budowy, inspektor zobowiązany będzie do przybycia na budowę, bądź do siedziby zamawiającego, nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. 6.7) udział w przeglądach gwarancyjnych przez okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych tj. 60 miesięcy, 7) Wynagrodzenie inspektora nadzoru będzie płatne za roboty wykonane i odebrane jednorazowo po zakończeniu całego procesu inwestycyjnego. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni roboczych od daty jej wpływy do siedziby zamawiającego. 8) Wynagrodzenie inspektora nie ulega zmianie w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych przez wykonawcę. 9) W przypadku wydłużenia terminu zakończenia zadania wykonawcy robót umowa inspektora nadzoru branży sanitarnej również zostanie przedłużona. 10) Rozliczenie zadania dla wykonawcy robót jest kosztorysowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium 400,00 zł (słownie: czterysta złotych). 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BGŻ BNP 85 2030 0045 1110 0000 0230 3780 z tytułem przelewu „Wadium – Inspektor nadzoru inwestorskiego – droga gminna nr 110409L w m. Kalinowice” za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjęty zostanie termin w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzana zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: ”zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w punkcie 3 ppkt 2-5, Wykonawca zobowiązany jest włączyć do ofert kopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji osobno załączyć do oferty. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, ze otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. 8. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania oferty. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach