Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi realizowanymi w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Mickiewicza w Płocku

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 9/11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (0-24) 364 01 20 , fax. (0-24) 367 19 10
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Bielska 9/11 9/11
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. (0-24) 364 01 20, fax. (0-24) 367 19 10
    REGON: 61020928000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: e-mail:mzdplock@wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi realizowanymi w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Mickiewicza w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług polegających na pełnienie funkcji: inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi oraz koordynatora czynności wszystkich inspektorów na budowie w czasie realizacji zadania pn. Przebudowa ulicy Mickiewicza w Płocku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1) Dysponują lub będą dysponować minimum dwoma osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do funkcji inspektora nadzoru robót drogowych, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej i minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorze nad budową obiektów drogowych - po uzyskaniu uprawnień, 2.2) Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Należy wykazać wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi o wartości minimum 1 000 000,00 złotych brutto każda (wartość nadzorowanych robót), wykonywanymi na drogach publicznych, zawierającymi w zakresie układanie nawierzchni bitumicznej. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez komisję przetargową w systemie spełnia/ nie spełnia. Ocena nie spełnia spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego na zał. Nr 3 do SIWZ, 4) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej osób przewidzianych do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, 5) pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem przedmiotu zamówienia i wartości za jaką wykonawca był odpowiedzialny, dat wykonania i odbiorców - na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ; należy wykazać wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi o wartości minimum 1 000 000,00 złotych brutto każda (wartość nadzorowanych robót), wykonywanymi na drogach publicznych, zawierającymi w zakresie układanie nawierzchni bitumicznej oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.ump.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach